You are currently viewing פארק המים ווילד ואדי בדובאי
וליד ואדי פארק מים

פארק המים ווילד ואדי בדובאי

פארק המים ווילד ואדי, הממוקם למרגלות הבורג ‘אל ערב , הוא אוסף של 30 טיולי מים ואזורי משחק המיועדים לכל הגילאים. הפארק כולו מעוצב על פי ג’וחה, דמות שהופנתה לעתים קרובות בפולקלור הערבי והופיעה בעיקר בקרב הפארק. מחפשי ריגושים יכולים להחליק במורד סמטת טנטרום או בורג ‘סורג’, בעוד שמי שמחפש קצת יותר רגיעה יכול להחליק לאורך הנהר העצל. ישנן גם מספר אפשרויות למגלשות מתונות, כמו גם פארק מים המיועד רק לקטעינים ול- Wipeout ו- Riptide, טיול גלישה מדומה שהוא אחד מארבעה מסוגו בעולם.

מטיילים אומרים ש- Wild Wadi הוא להיט מובטח לילדים בכל הגילאים, החל מפעוטות ועד בני נוער. עם זאת, למרות כל הדברים שכיף לעשות, חלקם מצאו שהפארק קצת יקר מדי.

פארק המים ווילד ואדי נפתח מדי יום בשעה 10 בבוקר ונסגר בשעות 6, 7, 8 או 22 בערב בהתאם לחודש. הכניסה נקבעת על פי גובה וטווח שבין 336 דירהם (כ -92 דולר) ל -284 דירהמים (בסביבות 77 דולר), אם כי אם תרכשו את הכרטיסים שלכם מראש באינטרנט תחסכו קצת כסף רציני. תוכלו למצוא את פארק המים ווילד ואדי ליד בורג ‘אל ערב וחוף ג’ומיירה , כ -3 קילומטרים מצפון לתחנת המטרו הבנק הראשון של אבו דאבי. למידע נוסף, עיין באתר פארק המים Wild Wadi .

סרטון פארק המים ווילד ואדי בדובאי

סרטון פארק המים ווילד ואדי בדובאי

כתיבת תגובה