You are currently viewing השוואה: העין של לונדון מול עין דובאי [Ain Dubai vs London Eye]

השוואה: העין של לונדון מול עין דובאי [Ain Dubai vs London Eye]

כאשר גלגל הענק של דובאי קרוב יותר לסיום, אנו מציגים השוואה בין עין לעין עם מקבילו המפורסם בלונדון
ביקור בעין לונדון הוא מצרך מרכזי של טיולי תיירים לבירת אנגליה.

לונדון איי מימין ועין דובאי משמאל

כ -שלוש וחצי מיליון איש נוהרים לגלגל הענק מדי שנה, ולא ייקח זמן עד שלדובאי יהיה אחד משלו – Ain Dubai. ב -12 ביולי 2018 הוכרז כי הגלגל הענק הסתיים במחצית הדרך. המשך לקרוא להשוואה בין שני הגלגלים בין עין לעין – באופן טבעי, דובאי הוא הרבה יותר גדול …

השם
LONDON EYE: לונדון איי, שבעבר נקראה גלגל המילניום, קיבלה רשמית את השם קוקה קולה לונדון איי החל משנת 2015 כאשר חברת הסודה החליפה את חסותה של EDF Energy בצרפת.
עין דובאי: עין דובאי הייתה ידועה בעבר בתור דובאי-איי, בהשראת קודמתה הבריטית, אך כעת נקראה רשמית עם המילה הערבית לעין, ‘עין’ בהנהון לאזור.

ein dubai

גוֹבַה
עין לונדון: עם פתיחת עין לונדון בשנת 2000, זה היה גלגל הענק הגבוה ביותר בעולם, בגובה 135 מטר, עם 25 ק”מ של נופים פנורמיים של העיר ומחוצה לה. אם אתה מבקר ביום בהיר מאוד, אפשר לראות את טירת וינדזור.
עין דובאי: עין דובאי תהיה גובה 210 מטר עצום בקוטר 250 מטר, מה שמאפשר למבקרים לראות ללא הפרעה זווית של 360 מעלות על קו החוף של דובאי.

קיבולת
עין לונדון: בלונדון איי יש 32 כמוסות, אחת לכל רובע בלונדון, עם יכולת להכיל 800 איש.
עין דובאי: לעין דובאי יהיו 48 כמוסות עם יכולת להכיל כ -1,400 איש.

השוואה

זמן סיבוב
עין לונדון: לוקח חצי שעה להשליםסיבוב מלא בעין לונדון.
עין דובאי: ייקח 48 דקות להשלים סיבוב מלא של עין דובאי.

מקום
עין לונדון: עין לונדון בנויה על גדות נהר התמזה ברובע למבת בלונדון. זה בסמוך לנקודות ציון פופולריות אחרות, כולל ביג בן, בתי הפרלמנט, מנזר וסטמינסטר והשרד.
עין דובאי: בנייתו של עין דובאי מתרחשת בימים אלה באי מלאכותי מול מגורי חוף ג’ומיירה. האי Bluewaters הוא החזון של 6 מיליארד דולר של חברת Meraas, חברת אחזקות מבוססת באמירות של דובאי, ויכלול אטרקציות נוספות, כמו גם אזורי מגורים, קמעונאות ואירוח.