You are currently viewing כל המידע על מוזיאון הלובר באבו דאבי

כל המידע על מוזיאון הלובר באבו דאבי

בוודאי שמעתם על הלובר – המוזיאון המפורסם בפריז, צרפת, שבו חיים יצירות אגדיות כמו המונה ליזה. מה אתם אולי לא יודעים הוא כי ב -8 בנובמבר th , 2017, הלובר נפתח מוזיאון לווין באבו דאבי, איחוד האמירויות הערביות. הלובר אבו דאבי, כידוע, הוא ההצעה האחרונה בסצנת האמנות והתרבות של איחוד האמירויות. בפוסט זה נספר לכם כל מה שצריך לדעת על ביקור בלובר אבו דאבי.

היכן בדיוק ממוקם הלובר אבו דאבי?
הלובר אבו דאבי ממוקם ברובע התרבות של האי סעדיית באבו דאבי. האי סעדיית הוא אי גדול ושקוע במרחק של כ -500 מטרים מחופי אבו דאבי. הוא נמצא כחמש דקות נסיעה ממרכז העיר אבו דאבי ובמרחק של שעה נסיעה מדובאי.

כמה גדול הלובר אבו דאבי?
הלובר אבו דאבי הוא מוזיאון האמנות הגדול ביותר הוא חצי האי ערב. הוא משתרע על שטח של 24,000 מ”ר, עם כ -8,000 מ”ר המוקדש במיוחד לחלל הגלריה.

מה הקשר בין הלובר אבו דאבי והלובר בפריז?
הלובר אבו דאבי הוא מוזיאון נפרד בפני עצמו. עם זאת, שני המוזיאונים מקושרים על ידי הסכם מיתוג והדרכה שאמור להימשך 30 השנים הקרובות. המשמעות היא שהלובר אבו דאבי יוכל לקחת את שיטות הניהול הטובות ביותר מאחד המוזיאונים המפורסמים ביותר על פני כדור הארץ, ומאפשר לכל מבקר לחוות חוויה ברמה עולמית.

מה ניתן למצוא בלובר אבו דאבי?
האוסף הקבוע בלובר אבו דאבי כולל למעלה מ -600 יצירות אמנות – לא רע למוזיאון שנפתח רק בחודש שעבר. העבודות במוזיאון נבחרו במיוחד כדי לגשר על הפער בין האמנות המזרחית למערבית, ובכך לחגוג את מעמדו של אבו דאבי בצומת הגלובוס. כתוצאה מכך, העבודות המוצגות מתפרשות על אזורים גיאוגרפיים ותקופות זמן היסטוריות. המבקרים יכולים להעריץ ציורים אימפרסיוניסטים וסוריאליסטים של ציירים אירופאים מפורסמים, כמו גם גילופים היסטוריים מסין ואיראן העתיקה. למרות התמהיל הזה, האוצרים עשו עבודה קפדנית בשזירת נרטיב מגובש למבקרים. הגלריות מסודרות לפי פרק זמן ונושא, ומאפשרות למבקרים לחוש תחושת קוהרנטיות כשהם חוקרים.

חשוב לציין שרק מכיוון שזהו לא הלובר בפריז, אין זה אומר שהיצירה היא באיכות פחותה. הלובר אבו דאבי השקיע סכום משמעותי כדי להביא יצירות אמנות ייחודיות לגלריות שלה.

כמה מהחפצים האהובים עלינו במוזיאון הם:

הרכב עם כחול, אדום, צהוב ושחור –
ציור מופשט פשוט מטעה של פיט מונדריאן, המורכב מקווים אופקיים ואנכיים וצבעי יסוד. במקום להיות כבול לצורה הטבעית, זוהי שפה ציורית בשיאה הפשוטה והחופשית ביותר.

מערך הלוויות של הנסיכה האנוטאווי –
מערך הלוויות מצרי מהמאה ה -10 נשמר להפליא, כשהקישוטים הצבעוניים עדיין נראים לעין. אתה עדיין יכול לראות את קווי המתאר הצבועים של התכונות העדינות של הנסיכה.

אמיר צעיר לומד –
ציור משנת 1878 מאת עוסמאן האמי ביי מאיסטנבול. ציור זה הוא דוגמה מצוינת ליצירות בין תרבותיות שכן הוא משלב נושא אסלאמי מסורתי עם רמז לסגנון הציור המערבי.

כמה עולה הכניסה ללובר אבו דאבי?
אנו ממליצים לרכוש כרטיסים באינטרנט , כדי להימנע מתורים בעת הכניסה. כרטיסים ללובר אבו דאבי עולים 60 AED. ילדים בגילאי 13 עד 22, כמו גם סטודנטים הלומדים במוסד חינוכי של איחוד האמירויות, מקבלים כרטיסים בחצי מחיר. יתר על כן, ילדים מתחת לגיל 13 יכולים להיכנס בחינם. אם אתה מושבת, אתה וגם בן לוויה אחד יכולים להיכנס בחינם.

כערה נוספת, אתה יכול לשכור אייפד תמורת כ -20 AED כשאתה נכנס למוזיאון. אייפד זה מספק לך מידע נוסף על התערוכות השונות ונותן לך מדריך ל -12 הגלריות. זוהי דרך מצוינת לשפר את החוויה שלך.

מהן שעות הלובר אבו דאבי?
הלובר אבו דאבי סגור בימי שני. בימי שבת, ראשון, שלישי וחמישי, הוא פתוח מ -10: 00 עד 20:00 ואילו בימי חמישי ושישי הוא פתוח מ -10: 00 עד 22:00.

כמה זמן לוקח לחקור את המוזיאון?
תצטרך כשעתיים רק כדי לבצע את ההליכה הבסיסית ביותר במוזיאון. עם זאת, כפי שסביר שתרצו להתעכב ולבחון את יצירות האמנות השונות. אנו ממליצים לתקצב לפחות 4 שעות כדי ליהנות באופן יסודי ממה שיש למוזיאון להציע.

האם המוזיאון מציע חניה?
המוזיאון מציע חניה חינם. יש גם אפשרות לחניה בשירות של 40 AED. אם אינכם נוהגים, ישנה נקודת יציאה נוחה בכניסה הראשית אליה מגיעים מוניות.

אנחנו חובבי ענק של מוזיאונים כאן בדובאי ברגל. אנו אוהבים את מוזיאון דובאי שאנו מעבירים בסיור בדובאי הישן , אך איננו יכולים שלא להתרגש מההיצע העולמי של הלובר אבו דאבי. זהו צעד גדול לביסוס מעמדה של איחוד האמירויות כיעד אמנותי מוביל. ואם אתה מעוניין ללמוד יותר על אמנות באיחוד האמירויות, סיור האמנות שלנו בדובאי מדגים את ההשפעה של השפעות היסטוריות אלה על המקום כיום.

סיור וירטואלי מלא למוזיאון הלובר באבו דאבי

כתיבת תגובה