You are currently viewing בורג’ ח’ליפה סקירה מלאה על כל האטרקציות במתחם

בורג’ ח’ליפה סקירה מלאה על כל האטרקציות במתחם

הבורג’ ח’ליפה הוא לא רק הבניין הגבוה בעולם אלה גם המבנה ידי אדם הגבוה בעולם, הוא מתנשא ל163 קומות ולגובה של 828 מטר. עלות הקמתו היא 1.5 מילארד דולר כאשר בשיא המשבר הכלכלי של 2008 ממשלת דובאי הייתה צריכה חילוץ מאבו דאבי בשביל לסיים את הפרויקט האדיר מימדים הזה. בניית הבורג’ ח’ליפה לקחה 6 שנים בין 2004-2010 שאני שעדין מחכה לדירת מחיר למשתכן שלי של בניין בן 5 קומות מ2017 ):

במתחם עצמו ממוקם בורג’ ח’ליפה פארק, המזרקות של דובאי שיורות מים לגובה של 150 מטר , וכניסה לקניון דובאי שסובב את הבניין.

תסקיר מויקיפדיה על היעוד של כל קומה וקומה.

בבניין עצמו ממוקם מלון של בית האופנה ממילאנו ארמני מקומה הראשונה עד הקומה ה39 שחלק מקומות הם קומות שנמכרו בתור דירות ומנוהלת על ידי מלון ארמני. כאשר שרוב הקומות מיועדות למגורים ומשרדים , וחלק קטן למסחר ומסעדות.

מלון ארמני הוא מלון 5 כוכבים ברמה הגבוה ביותר כהתאכסנתי שם בדצמבר 2020 בשיא הקורנה שילמתי פחות מ700 שקל ללילה לא כולל ארוחת בוקר [ארוחת בוקר היו מבאסות בשיא של הקורונה] היום המחיר הכי זול שמצאתי זה 1450 שקל ללילה.

יש מצפה שאפשר לקנות כרטיס ולעלות לקומות עליונות של בורג’ ח’ליפה המחיר נע בין 230-350 תלוי בקומה ואם אתם משתמשים מקופון של גרופון אולי תמצאי מחיר אטרקטיבי יותר.

מסעדות בבורג’ ח’ליפה

  1. At.mosphere בקומה ה122 המסעדה הכי מוכרת וכנראה הכי שווה בבניין מסעדת שף המציעה ארוחות טעימות המתחילות במחיר מזעזע של 600-800 שקל תלוי במיקום שאתם רוצים לשבת [חלון או בחלל הרגיל] יש גם אפשרות בשעות הצהריים לשבת למשקה אבל יש מינימום הזמנה.
  2. The Burj Club, Rooftop נמצא בקומה ה5 גם מסעדה מאוד מומלצת התפריט טעימות שלה הרבה יותר זול ועולה בערך 400 שקל לזוג לארוחה.
  3. יש עוד 5 מסעדות של מלון ארמני לפי סגנון אסייתי, ים תיכוני , פיוזן, צרפתי ובופה משתנה שזה המסעדה העיקרית של המלון.

מבחינת עלות מול תעולת אני חושב שהבחלט משתלם להזמין מקום במסעדת At.mosphere במקום לשלם כסף על המצפה של בורג’ חליפה שסכום שלו מטורף לפי דעתי לא חייבים לקחת את הדיל של ארוחה ואפשר לשבת למשקה או לארוחת בראנצ’ או בוקר שמחירים שם יותר סבירים.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. גיל אהרוני
    גיל אהרוני

    אחד היעדים המבוקשים כיום תמונות יפות וכתבה תמציתית

כתיבת תגובה