You are currently viewing כמה זמן טיסה מרסיי? ו10 אטרקציות במרסיי

כמה זמן טיסה מרסיי? ו10 אטרקציות במרסיי

זמן הטיסה למרסיי מתל אביב הוא 4 שעות ו40 דקות בטיסה ישירה לנמל התעופה מרסיי-פרובאנס.

מבדיקה קצרה ראיתי שיש 3 טיסות שבועיות מתל אביב למרסיי עם 2 חברות תעופה אלעל ורייאן אייר.

זמן הטיסה למרסיי לנתבג הוא 3 שעות ו50 דקות לתל אביב.

המחירים לטיסות בזמן הסתיו נע בין 964 שקל לכרטיס הלוך חזור ללא מטען לכרטיס ב2954 שקל לא בטוח שיש מטען במחיר הזה.(:

מרסיי, עיר נמל בדרום צרפת, היא מרכז רב תרבותי המשקיף על הים התיכון. זהו שילוב פנטסטי של ישן וחדש, עם רחובות מרוצפים, נופי ים נפלאים, רובעים עתיקים ומוזיאון חדיש המוקדש לים התיכון. הנמל הטבעי שלה הפך אותה למרכז סחר חשוב במשך מאות שנים ובמרכזו נמצא הנמל הישן, שבו דייגים מוכרים את השלל שלהם לאורך הרציף המרופד בסירות. מרסיי היא עיר המיועדת לשיטוט בה המבקרים יכולים ליהנות מהעיר העתיקה ההיסטורית שלה לרציפים שלה עם טיילות רחבות. לפני שניכנס לעשרת הדברים המובילים לעשות במרסיי, כללנו קישורים בתיאור לקודי הנחה שונים וקישורים למשאבים של דברים לעשות, אז הקפד לבדוק אותם.

 10) במספר 10 נמצא הנמל הישן) הנמל הישן של מרסיי נמצא בסוף לה קנבייר, הרחוב הראשי של מרסיי. זהו נמל טבעי ואחד המערביים ביותר מבין המפרצים לאורך קו החוף הסלעי. הנמל הישן נותר אזור משגשג לסירות דיג, יאכטות תענוגות וסירות תיירים. הגישה לאזור הנמל זמינה לאורך כל היום כדי שהמבקרים יוכלו ליהנות מהאווירה ומהנופים הציוריים. כדי לראות את הנמל מהמים, המבקרים יכולים לקפוץ על סיפון מעבורת, היוצאת מבניין העירייה מספר פעמים ביום.

 9) מספר 9 הוא הופ-און-הופ-אוף קולורבוס מרסיי לחקור את מרסיי בצורה נטולת טרחה עם כרטיס הופ-און-הופ-אוף תקף למשך יום או יומיים ומכסה 14 תחנות שונות. לעיר נמל מדהימה זו, שנוסדה לראשונה על ידי מלחים יוונים בשנת 600 לפני הספירה, יש הרבה מה לחקור. יש גם פרשנויות מועילות ב 6 שפות כדי להסביר את המראות תוך כדי. זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר לקחת את המראות העיר השלישית בגודלה בצרפת.

 8) במספר 8 הוא הפארק הלאומי קאלנקס הפארק הלאומי קלנקס ממוקם פחות מ -15 ק”מ דרומית למרסיי והוא אזור של יופי טבעי יוצא דופן. פארק לאומי מאז 2012, אזור זה הוא ביתם של מגוון עשיר להפליא של חיות בר, כפרי דייגים נסתרים ונופים נפלאים. צוקי הגיר המשוננים צונחים אל חופי חלוקי נחל סודיים, אשר מוקפים על ידי מי האקוומרין של הים התיכון, ומעניקים למבקרים הזדמנויות נהדרות לשחייה, הליכה, שייט או סתם להתפעל מהנופים המרהיבים.

 7) מספר 7 הוא סטאד ולודרום עוד לפני שיפוץ נפלא לקראת יורו 2016, האצטדיון הביתי של אולימפיק דה מרסיי היה אחת מקתדרלות הכדורגל בעולם. כיום אצטדיון מועדון הכדורגל הגדול ביותר במדינה, עם קיבולת של 67,000, הוא מוגן מפני מזג האוויר על ידי גג גלי מרהיב. המבקרים יכולים ליהנות מסיור מעניין הכולל ביקור בחדרי ההלבשה, לראות את הנקודה הגבוהה ביותר של הטרסות וללכת לצד המגרש.

 6) במספר 6 נמצא Le Panier Le Panier, כלומר הסל, נותן הצצה למרסיי העתיקה ולתרבות מרסיי האמיתית. ממוקם על הגבעה מצפון לנמל הישן, האזור שומר על תחושה של כפר. מרחובותיה הצרים והמתפתלים הנשפכים לכיכרות ועד למסעדות, בתי המלאכה והבתים המדורגים שלה, לה פנייר היא מקום מענג למבקרים לשוטט בו.

 5) מספר 5 הוא בזיליקת נוטרדאם דה לה גארד הבזיליקה נוטרדאם דה לה גארד, המתורגמת כגבירתנו של המשמר, נבנתה בשנות ה-50 של המאה ה-19 על יסוד המבצר העתיק של מרסיי. כנסייה זו היא אחד מציוני הדרך המפורסמים ביותר של מרסיי והיא ממוקמת על ראש גבעה המשקיפה על העיר והים. כיום, בזיליקה קתולית עובדת זו מלאה בשיש מדהים, ציורי קיר ופסיפסים יפהפיים והיא מקום נפלא ליהנות מנופים פנורמיים סוחפים של העיר שמתחת.

 4) במספר 4 נמצא מוזיאון הציוויליזציות האירופיות והים תיכוניות, הידוע גם בשם MuCEM המוזיאון המדהים של תרבויות אירופה והים התיכון, המשתרע על פני שלושה מבנים שלמים, הוא ביתו של אחד האוספים הנרחבים ביותר של אמנות ותרבות ים תיכונית בכל מקום בעולם. הוא ממוקם ליד פורט סנט ז’אן ונפתח בשנת 2013 כאשר מרסיי נקראה בירת התרבות האירופית. ידוע גם בשם MuCEM, הוא חוקר תרבויות ים תיכוניות והיסטוריה, ומספק מבט תובנה על האופן שבו הם התפתחו. מלבד תערוכות יש גם מיני סרטים או הרצאות כדי לעזור למבקרים להבין טוב יותר את התרבות הים תיכונית.

 3) מספר 3 הוא Palais Longchamp Palais Longchamp שנפתח בשנת 1869 כדי לחגוג את הגעת המים מנהר דוראנס למרסיי. ארמון מרהיב זה כולל מזרקה מפוארת ויצירות של פסל החיות המפורסם אנטואן לואי בארי. באגף הימני של הארמון שוכן המוזיאון להיסטוריה של הטבע, ואילו המוזיאון לאמנויות יפות הועבר לאגף השמאלי בשנת 2013. הפארק סביב הארמון כולל גם גינה יפה ופלנטריום.

 2) במספר 2 נמצאת קתדרלת דה לה מייג’ור אנדרטה לאומית צרפתית זו שנבנתה בסגנון רומנסקי ביזנטי מרהיב, מהמאה ה -19 והיא מרשימה בפנים כמו שהיא בחוץ. עם תקרות גבוהות, פסיפסים נהדרים, פסלים מדהימים וקפלות צדדיות, קתדרלת דה לה מייג’ור בהחלט שווה ביקור.

 1) ובמספר 1 נמצא מבצר האי של שאטו ד’אם מרסיי, שאטו ד’איף באי בעל השם המענג ‘אם’, נמצא במרחק נסיעה קצרה במעבורת מהנמל הישן. בקרו במבצר האי וקבלו נופים מדהימים של הנמל הישן מהסירה והאי עצמו. המבקרים יכולים ללמוד הכל על ההיסטוריה של הטירה מהמאה ה -16 כבית כלא לאויבי המדינה ולראות גרפיטי ישן של אסירי עבר, מה שהופך סיור נהדר לאורחים בכל הגילאים. אז זה מסכם את 10 הדברים המובילים שלנו לעשות במרסיי, אנו מקווים שנהניתם

כתיבת תגובה