You are currently viewing כמה זמן טיסה פאפוס? 4 אתרים שחובה לבקר בפאפוס

כמה זמן טיסה פאפוס? 4 אתרים שחובה לבקר בפאפוס

כמה זמן טיסה מישראל לפאפוס קפריסין?

אחד היעדים הכי קרובים אפילו יותר משארם אל שייח זה טיסה לפאפוס זמן הטיסה לפאפוס הוא שעה ועשר דקות ויכול גם להיות פחות משעה תלוי בטייס(:

בשנים אחרונות פאפוס הפך להיות יעד משפחות מובהק כאשר יש בו הרבה מלונות 5* ו4* שמציעים את כל מה שהתייר הישראלי רוצה אוכל משובח בשפע חדרים גדולים, בריכות בשלל גדלים וצורות ,הפעלות לילדים וחופי ים פרטיים. גם השירות שהתייר הישראלי מקבל באי השכן קפריסין הוא שירות יוצא מן הכלל שהרבה פעמיים זה מה שהתייר מספר שהוא חוזר הביתה על השירות.

אמנם זה לא אנטליה עם מאות של קלאבים אבל גם בפאפוס יש כמה מלונות הכל כלול שמציעים חוויה בלתי נשכחת לתייר אני שביקרתי שם הייתי בקלאב שבאותה תקופה היה למבוגרים בלבד זה אומר ללא ילדים והרבה אלכוהול כולל קוקטילים מעולים שעשו באחד מ5 ברים ברחבי המלון הקלאב היה מרשת לואיס ונמצא מרחק 35 דקות משדה התעופה בפאפוס, מאוד מומלץ לסופש קצר עם האישה.

4 אטרקציות בפאפוס

1.פארק המים אפרודיטה

פארק המים נמצא בפאפוס ומושלם לילדים מציע שלל פעילות כמו מסלולי ראפטינג ,אבובים,ספינת פיראטים ,מגלשות ובריכת גלים לראות שעות פעילות אתם מוזמנים לבקר באתר של פארק אפרודיטה פשוט ללחוץ על הלינק.

2. קברי המלכים

קברי המלכים בפאפוס הוא אחד האתרים הכי מרשימים בקפריסין גם אם אתם לא אוהבים ארכיאולוגיה והיסטורה שווה לתת למקום שעה או שעתיים ולהסתובב בין מבנים העתיקים מתקופה הלינסטית. האתר הוא בית קברות נקברו עשירי האזור, אפשר להגיע באוטובוס או במונית בעלות של 10-20 יורו.

3. העיר העתיקה של פאפוס

בעיר העתיקה של פאפוס יש מבחר מסעדות טברנות ברים וגם שוק גדול שבו אפשר להסתובב בחופשיות ולקנות מכל הבא ליד, אם רוצים להכניס קצת אורבניות לחופשת הבטן גב זה החוויה במיוחד עם תלכו להופעה בטברנה יוונית מקומית.

4. קניות בקניונים של קברי המלך או בחניות הג’מבו

טוב זה לא ורשה ברלין או בודפשט אבל בהחלט אפשר לעשות קניות שהיו זולות ב20-30 אחוז מבארץ של מותגים וסתם שטויות מג’מבו.

עוד אטרקציה אחרונה זה חופי הים מסביב לפאפוס לא צפוף ומים נקיים ושקופים שווה

כתיבת תגובה