You are currently viewing כמה זמן ✈️טיסה מישראל לדובאי ולאבו דאבי?
כמה זמן טיסה לדובאי

כמה זמן ✈️טיסה מישראל לדובאי ולאבו דאבי?

דובאי נמצאת 2090 ק”מ מנמל התעופה בן גוריון בקו אווירי ובנתיב תעופה הכי קצר זה לוקח שעתיים ו45 דקות. הנתיב דרך ערב הסעודית וחשוב לדעת שלא כל הנתיבים שעוברים בערב הסעודית הם שעתיים וחצי יש נתיבים שלוקחים שלוש שעות ומגיע גם ל4 שעות שכולם נחשבים הנתיב הקצר.

הסיבה לזה זה הנתיבי תעופה שהסעודים הירדנים והאמירתים נותנים לחברות התעופה יש נתיבי תעופה יותר קצרים ויש נתיבי תעופה יותר יקרים זה מושפע מעומס טיסות ויכול להיות גם פוליטיקה של חברת התעופה.

כמה זמן טיסה לדובאי
כמה זמן טיסה לדובאי

החברות תעופה שמשתמשות בנתיב האלו הם נכון ל2021 יוני:

אלעל,ישראייר וארקיע בחברות הישראליות וחברת הלאו קוסט האמרתית פלי דובאי . כל הטיסות של אלעל הם סדירות מה שאומר ששעה לא אמורה להשתנות יש טיסות של ארקיע ישראייר ופלי דובאי יכולות להיות צרטר מה שאומר שזמן הטיסה יכול להשתנות, למרות שיש להדגיש שאחרי תקופת הקורונה הרבה טיסות סדירות זזות משעה המקורית שלהם.

כמה זמן טיסה זה מישראל לאבו דאבי?

המרחק בין נתב”ג לאבו דאבי הוא 2038 קילומטר למרות שהמרחק קצר יותר זמן הטיסה הוא שעתיים ו50 דקות עוד פעם בגלל מסלולי טיסה.

כרגע 2 חברות תעופה טסות בין ישראל לאבו דאבי ואחת מהם היא לאו קוסט שווה!!!

וייז אייר -הסניף שלה באבו דאבי שישראל אחת מטיסות הראשונות שהיא הכניסה למסלול הזה, טוב עכשיו אני טסתי עם וייז אייר ואני יודע שחווית טיסה שם די מזכירה מונית שירות ב4 בבוקר ביום שישי מאלנבי אבל היי הזמנתי הלוך חזור ב58 דולר נחמד…

עם אתאחד טסתי לתאילנד עוד ב2008 וטסתי איתם לא מזמן חווית טיסה מיוחדת שירות מעולה אוכל מעולה ואלכוהול מעולה אם יש הבדל של 100-150 דולר להלוך חזור שווה להזמין את אתאחד לפחות פעם אחת בשביל החוויה.

אז לסיכום רוב הטיסות מישראל לדובאי ומישראל לאבו דאבי לוקחת שעתיים וחצי עד שלוש שעות וחצי.

כתיבת תגובה