You are currently viewing 😎כמה זמן טיסה מישראל למנילה פליפינים?😎

😎כמה זמן טיסה מישראל למנילה פליפינים?😎

זמן הטיסה הכי קצר למנילה פליפינים מישראל זה דרך דובאי עם חברת אמרייטס מדובאי זמן הטיסה הוא 12 שעות וחצי כולל קונקטשיין המסלול הוא 3 שעות טיסה מתל אביב לדובאי ואז קונקטשיין ממש קצר של שעה ורבע וטיסה ישירה למנילה בירת הפליפינים וזה אקח 8 שעות ו25 דקות.

טיפ שיכול לחסוף יותר מ2000 שקל ממבט מהיר ראית שכרטיס עולה סביב ה4000 שקל אבל המחיר יכול ממש לרדת עם מזמינים כרטיס טיסה בנפרד לדובאי ,אפשר למצוא בפחות מ200 דולר להולך חזור בתאריכים מסוימים ואז כרטיס הלוך חזור לפליפינים מדובאי אפשר ב600 דולר וכך יוצא שכרטיס יוצא 800 דולר במקום 1400 דולר ויותר.

מנילה היא עיר הבירה של הפיליפינים והיא אחת הערים הצפופות ביותר בעולם. הוא ממוקם על החוף המזרחי של האי לוזון והוא ביתם של מעל 12 מיליון אנשים. העיר ידועה בתרבות התוססת שלה, עם פסטיבלים צבעוניים, מאכלים ייחודיים וחיי לילה תוססים. היא ידועה גם בזכות ציוני הדרך ההיסטוריים הרבים שלה, כולל אינטרמורוס, מפרץ מנילה ופארק ריזאל, כמו גם הרובעים הפיננסיים, המסחריים והבילויים ההומים שלה.

מנילה היא מרכז לתרבות והיסטוריה פיליפינית, והיא ביתם של מספר מוזיאונים, כולל המוזיאון הלאומי של הפיליפינים ומוזיאון המטרופוליטן של מנילה. העיר משמשת גם כמקום מושבה של ממשלת הפיליפינים, והיא ביתו של ארמון מלקאננג, מעונו הרשמי של נשיא הפיליפינים.

את מנילה משרתים שני נמלי תעופה בינלאומיים גדולים, נמל התעופה הבינלאומי נינוי אקינו ונמל התעופה הבינלאומי קלארק. הראשון ממוקם ברובע פאסאי (Pasay) בעיר ומשמש כשער הכניסה הבינלאומי הראשי לפיליפינים, המחבר את העיר עם ערים מרכזיות ברחבי העולם. נמל התעופה הבינלאומי קלארק ממוקם ברובע אנג’לס של העיר ומשמש כנמל התעופה המקומי הראשי, המחבר את העיר עם ערים מרכזיות בפיליפינים.

מנילה מקושרת היטב על ידי מספר אמצעי תחבורה, כולל שירותי רכבת, אוטובוסים, תלת אופן וג’יפים. בעיר יש גם רשת מפותחת של כבישים וכבישים מהירים, מה שמקל על ההתמצאות.

מנילה היא יעד נהדר למטיילים המעוניינים לחקור את התרבות, ההיסטוריה וחיי הלילה של הפיליפינים. תוכלו לבקר בשפע של אטרקציות, כולל אינטרמורוס (Intramuros), פארק ריזאל (Rizal Park) והמוזיאון הלאומי הפיליפיני. בעיר יש גם מגוון רחב של מסעדות, מרכזי קניות ומקומות בילוי, מה שהופך אותה למקום נהדר לבלות בו כמה ימים או שבועות.

מנילה היא יעד נהדר למטיילים המעוניינים לחקור את התרבות, ההיסטוריה וחיי הלילה של הפיליפינים. הוא מוגש על ידי שני נמלי תעופה בינלאומיים גדולים, נמל התעופה הבינלאומי נינוי אקינו ונמל התעופה הבינלאומי קלארק. הוא מחובר היטב על ידי מספר אמצעי תחבורה, המאפשרים למטיילים להסתובב בקלות ברחבי העיר. יש שפע של אטרקציות לבדוק, כולל Intramuros, פארק ריזאל, ואת המוזיאון הלאומי הפיליפיני, כמו גם מבחר רחב של מסעדות.

כתיבת תגובה