You are currently viewing כמה זמן טיסה לזנזיבר?5 אתרים לבקר בזנזיבר

כמה זמן טיסה לזנזיבר?5 אתרים לבקר בזנזיבר

אני תמיד החשבתי את זנזיבר בתור הוואי של אירופה ובמקרה שלנו ישראל כן יש את תאילנד אבל תאילנד רחוקה לעומת זנזיבר שזמן הטיסה אליה הוא רק 5 שעות בטיסה ישירה.

כמה זמן טיסה ישירה לזנזיבר?

הקייץ[2022] לא יצאו טיסות ישירות לזנזיבר בניגוד לעונות אחרות שאלעל וישראייר היו מוציאים טיסות ליעד , אבל מתי שיש טיסות ישירות הם לוקחת כ- 5 שעות עד 6 שעות תלוי במסלול בקו אווירי ישיר מדובר על 4200 קילומטר שזה מקביל למדריד ליסבון ולונדון.

*תיקון אחרי בדיקה מצאתי טיסה אחת ישירה לזנזיבר הטיסה היא של ישראייר זה הטיסה:

המראה ב13:45יום ג’23.08.22מתל אביב – נמל התעופה בן גוריון

זמן טיסה כולל 6 שעות ו 10 דקות

נחיתה ב19:55יום ג’23.08.22בזנזיבר – Kisauni Arpt

מס’ טיסה 6H911

הבעיה היחידה שהטיסה עולה 1100 דולר נכון ל14 לאוג’ 2022 שזה מחיר מאוד גבוה אבל שווה לבדוק חבילות עם בתי מלון שמוזילים את העלות.

אפשר לבדוק באתר של ישראייר פה

אז איך מגיעים כשאין טיסות ישירות

פעם הדרך הייתה בעיקר דרך אדיס אבאבא אתיופה עם אתיופיאן אייר לינס כמו רוב אפריקה או דרך יוהנסבורג עם אלעל ואז אחת החברות תעופה האפריקיות להמשך קונקטשיין היום יש את דובאי ואבו דאבי שנותנת אופציות נוספת לטיסות קונקטשיין קצרות לזנזיבר והרבה פעמיים גם זולות יותר.

5 אתרים שחובה לבקר בזנזיבר

  1. חוף נונגוואי: שזה המקבילה של קופנהגן של זנזיבר עם קופנהגן הייתה נסגרת ב10 בערב כן אין הרבה מסיבות בזנזיבר אלה בעיקר חופים לבנים אבל זה בהחלט המקום שיש בו חיים מחוץ לריזורט עם מסעדות וברים על החוף יש גם מסעדה ישראל ליד החוף. החוף לפי דעתי הוא בין היפים בזנזיבר והמלונות שם במחירים מאוד סבירים יש הרבה מוכרי חוף זולים מאוד שמציעים מתנות קוקוסים מנגו ועוד הפתעות , ואפשר לומר ששם מתרכזים רוב התיירים הצעירים.
  2. שייט לאי מנמבה : שייט של 20 דקות לאי עם חולות לבנים ששם בדרך כלל עושים לכם פיקניק אפשר להיות על האי עד השעה 12-14 בגלל שאחרי זה האי נעלם בגאות שזה די מקסים לפי דעתי אפשר לעשות ארוחת בוקר על האי ובדרך כלל צלילות מדהימות סביב האי. הדבר הכי מדהים זה שבשייט שלי גם ראינו להקת דולפינים וסירה שלנו עקבה אחריה שזה היה מדהים בסוף גם קפצתי למים לצלול איתם הם לא התקרבו יותר מדי אבל עדין חוויה מטורפת.
  3. חוות תבלינים : טוב יש הרבה חוות תבלינים מסקירה בין חברים שהיו בזנזיבר הם כולם אותו דבר ואולי של אותו תאגיד (: אבל אני מאוד נהניתי בחווה מראים לך איך צומח קפה וניל פלפל איך את כל הצמחים שלהם מה ההבדל בין פלפל שחור לפלפל לבן? [העיבוד זה אותו צמח] סוגים שונים של זרעי קפה ואיך מעבדים תבלינים. חוויה מהנה ומומלצת המדריכים שם מקומיים וממש מבינים ויודעים להסביר על כל צמח וצמח.
  4. ליטוף צבי ים ויבשה : טוב כנראה החיה הלאומית של זנזיבר היא צב כי יש 2 חוות צביים בזנזיבר אחת באולד טאון והשנייה ליד נונגוואי החווה ליד נונגוואי היא שמורת טבע עם מעיין בו יש עשרות של צבי מים מתוקים יחסית גדולים שאפשר לשחות איתם ואוכלים לך מיד הכינסה עולה פחות מ20 שקל לבנאדם וזה כולל שנורקל ומסיכה. החווה השניה נמצאת באי האסירים מרחק שייט של 10 דקות סטון טאון ממש חורשה מלאה צבי יבשה ענקיים שגם אותם אפשר להאכיל בחסות הם מאוד חברותיים ונחמד לשהות בחברתם.
  5. סטון טאון היא העיר המרכזית בזנזיבר ויש בה כמה אטרקציות שהראשון בהם זה פשוט לטייל ברחובות העיר וללכת 200 שנה אחורה בזמן זה ממש מרגיש ככה אפשר גם לעבור למקום שפרדי מרקורי נולד,כן הוא נולד בזנזיבר, ולבקר בחנויות הטנזינט השונות לא שווה לקנות כי המחירים גבוהים ממה שאפשר למצוא מכל מקום אחר גם לא בזנזיבר.

אנחנו הזמנו טיול משותף של חוות התבלינים סטון טאון ואיי האסירים עם השמורה של צבי היבשה שהכל היה ביום אחד עם מדריך פרטי עלה לנו 300 שקל לזוג בערך במחירים של 2019 , יש אטרקציות בזנזיבר אבל הם בהחלט לא העיקר זה בעיקר אתר של בטן גב וחופים עם מיים בצבע טורקיז וחול לבן ,בטן גב קלאסי במיוחד שרוב השנה הטמפרטורה היא בין 26-28 מעלות.

עוד משהו שחשבנו לעשות זה לטוס ליבשת לטזניה ולעשות ספארי ל3 ימים אנחנו היינו 8 ימים וזה היה גבולי ובסוף החלטנו שלא אבל יש הרבה שמשלבים את זה ביחד זה עולה בין 1500-3000 שקל למקומות הזולים כמובן ואפשר לעשות את זה בטיסה או שייט למרות ששיט זה לוקח יום שלם של נסיעות לכיוון.

כתיבת תגובה