You are currently viewing כמה זמן טיסה מישראל לאיי סיישל ?

כמה זמן טיסה מישראל לאיי סיישל ?

טיסה ישירה לסיישל מישראל עם אייר סיישל תקח 6 שעות ו20 דקות שכרגע יש טיסה שבועית שיוצאת מתל אביב לסיישל.

כמה זמן טיסה לסיישל מישראל עם קונקטשיין

טיסה לסיישל מתל אביב יכולה להיות מסע ארוך ומעייף, אבל זה שווה את זה כשזוכים לחוות את היופי המדהים והאקלים הנפלא של סיישל. בהתאם לחברת התעופה, משך הטיסה יכול להשתנות , אך לוקח בערך 14 שעות להגיע לאיי סיישל מתל אביב.

הצעד הראשון של המסע הוא להגיע מתל אביב למרכז מרכזי, כמו נמל התעופה פריז שארל דה גול. ישנן מספר טיסות ישירות מתל אביב לפריז, וזמן הטיסה הוא כ-3 שעות ו-40 דקות. ברגע שאתה נוחת בפריז, אתה טס לאיי סיישל וטיסה זאת לוקח כ- 6 שעות וחצי.

כמה זמן טיסה מישראל לאיי סיישל מסלול הנפוץ ביותר?

המסלול הנפוץ ביותר הוא לטוס מישראל לאבו דאבי באיתיחאד איירווייז, ואז להתחבר לטיסה לסיישל באיתיחאד או אייר סיישל. זמן הטיסה מישראל לאבו דאבי הוא כ-3 שעות, וזמן הטיסה מאבו דאבי לסיישל הוא כ-5 שעות.

זמן הטיסה הכולל מתל אביב לסיישל הוא כ-14 שעות, אך זה יכול להשתנות בהתאם לחברת התעופה ולזמני הקונקשן. לדוגמה, אם תבחר לטוס עם אייר פראנס, תצטרך לעשות קונקשן בדוחא, וזמן הטיסה הכולל יהיה סביב 15 שעות.

אפשרות נוספת להגיע לסיישל מתל אביב היא לטוס עם אמירייטס איירליינס. אמירייטס מפעילה טיסות ישירות מתל אביב לדובאי, ומדובאי לסיישל. זמן הטיסה הכולל מתל אביב לסיישל הוא כ-11 שעות ו-40 דקות. זוהי אפשרות נהדרת עבור אלה שרוצים להגיע סיישל במהירות ובנוחות.

לא משנה באיזה מסלול תבחרו להגיע לסיישל מתל אביב, תצטרכו לקחת בחשבון את הפרש השעות בין שתי הערים. תל אביב נמצאת באזור הזמן הסטנדרטי של ישראל, ואילו סיישל נמצאת באזור הזמן של סיישל. הפרש השעות בין שתי הערים הוא 3 שעות. משמעות הדבר היא כי תצטרך להתאים את שעון הגוף שלך כאשר אתה מגיע סיישל ולוודא לקבל מספיק מנוחה.

בסך הכל, לוקח בערך 14 שעות לטוס לסיישל מתל אביב. זמן הטיסה יכול להשתנות מעט בהתאם למסלול בו תסעו ולחברת התעופה שתבחרו, אך לא משנה באיזו אפשרות תלכו, זה יהיה מסע ארוך ומעייף. עם זאת, הכל יהיה שווה את זה כשתזכו לחוות את היופי המדהים והאקלים הנפלא של סיישל.

כתיבת תגובה