You are currently viewing כמה זמן טיסה למנצ’סטר? ו20 אטרקציות במנצ’סטר

כמה זמן טיסה למנצ’סטר? ו20 אטרקציות במנצ’סטר

זמן הטיסה מישראל למנצ’סטר הוא 5 שעות ו45 דקות, ואקח לכם 5 שעות ועשר דקת טיסה חזרה ממנצ’סטר לתל אביב.

יש 2 טיסות בשבוע של חברת התעופה איזיג’ט שטסות מתל אביב למנצ’סטר והיא חברה היחידה כרגע שטסה ליעד.

כמה זמן טיסה למנצ’סטר? ו20 אטרקציות במנצ’סטר

20 אטרקציות במנצ’סטר

  1. מועדון הכדורגל מנצ’סטר יונייטד הוא ללא ספק אחת האטרקציות המובילות של העיר. בין אם אתה אוהד של הקבוצה או סתם אוהב את הספורט, ביקור באולד טראפורד הוא חובה. רק היו מוכנים לכמה ריבים טובים מהמקומיים אם במקרה אתם תומכים בקבוצה יריבה.
  2. גלריית האמנות של מנצ’סטר היא יעד פופולרי נוסף למבקרים. זה ביתם של אוסף מרשים של אמנות בריטית, כמו גם כמה יצירות עכשוויות מגניבות באמת. רק ראו הוזהרתם: אם אתם סנובים אמנותיים, אולי תרצו להביא כמה אטמי אוזניים. הילדים שמתרוצצים בגלריות יכולים להיות די רועשים.
  3. אם אתה חובב מוזיקה, אתה לא יכול לפספס ביקור במנצ’סטר ארנה. מקום זה אירח כמה מהשמות הגדולים ביותר בתחום, ממדונה ועד מטאליקה. רק להיות מוכנים לכמה קונצרטים רועשים ברצינות, ואולי להביא אטמי אוזניים.
  4. מוזיאון מנצ’סטר הוא מקום נהדר ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של העיר. רק להיות מוכן להיתקל בכמה זוחלים מצמררים. במוזיאון יש אוסף מרשים למדי של חרקים, כך שאם אינכם חובבי חרקים מצמררים, אולי תרצו להתרחק.
  5. קתדרלת מנצ’סטר היא דוגמה יפה לאדריכלות גותית וחובה לראות עבור חובבי היסטוריה. רק היו מוכנים להרגיש קצת קטנים בהשוואה לעמודים המתנשאים והקשתות הנישאות.
  6. בית העירייה של מנצ’סטר הוא עוד פלא אדריכלי ויעד פופולרי לתיירים. רק להיות מוכן לתורים ארוכים באמת . אבל שווה לחכות!
  7. אם אתם חובבי מדע וטכנולוגיה, מוזיאון המדע והתעשייה הוא מקום נהדר לבקר בו. רק להיות מוכן להרגיש כמו אידיוט גמור כאשר אתה לא יכול להבין איך חלק מהתערוכות עובדות.
  8. אם אתה במצב רוח לטיפול קמעונאי כלשהו, מנצ’סטר ארנדייל הוא המקום להיות בו. רק להיות מוכן לשבור את הבנק, כי זה מרכז קניות בו יש הכל, החל מחנויות מעצבים יוקרתיים לחנויות רשת ידידותי לתקציב.
  9. שוקי חג המולד של מנצ’סטר הם אטרקציה פופולרית בעונת החגים. רק היו מוכנים לכמה טמפרטורות קרירות ברצינות ורחובות צפופים. אבל היי, לפחות אתה מקבל לשתות קצת יין חם כדי להתחמם!
  10. ואחרון חביב, מצעד הגאווה של מנצ’סטר הוא אירוע שנתי שמושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם. פשוט היו מוכנים לכמה תלבושות נהדרות ברצינות והרבה אהבה וקבלה.

11. מוזיאון ההיסטוריה העממית הוא מקום נהדר ללמוד על ההיסטוריה הפוליטית והחברתית של העיר. מהמהפכה התעשייתית ועד תנועת הסופרג’יסטיות, המוזיאון הזה מכסה את הכל. רק להיות מוכן להרגיש קצת אשמה על הפריבילגיה שלך כפי שאתה לומד על המאבקים של מעמד הפועלים.

12. מרכז המלאכה והעיצוב של מנצ’סטר הוא מקום נהדר לקנות בו מתנות ומזכרות ייחודיות. הוא מלא באומנים מקומיים ומעצבים עצמאיים, כך שתוכלו לתמוך בעסקים קטנים בזמן שאתם קונים. רק היו מוכנים להוציא קצת יותר ממה שהייתם מוציאים בחנות רשת גדולה.

13. המוזיאון היהודי של מנצ’סטר הוא מבט מרתק על ההיסטוריה והתרבות היהודית של העיר. מימי ההגירה הראשונים ועד ימינו, המוזיאון הזה מכסה את הכל. רק היו מוכנים להרגיש קצת אמוציונליים כשאתם לומדים על המאבקים והניצחונות של הקהילה היהודית במנצ’סטר.

14. מוזיאון מנצ’סטר יונייטד הוא חובה לראות עבור כל אוהד כדורגל. מההיסטוריה של המועדון ועד הגביעים בהם זכו, במוזיאון הזה יש הכל. רק תהיו מוכנים להרגיש קצת קנאה בכל השחקנים המצליחים שתלמדו עליהם.

15. הספרייה המרכזית של מנצ’סטר היא דוגמה מדהימה לאדריכלות ויקטוריאנית ומקום נהדר לבלות בו יום גשום. הוא מלא בספרים, כמובן, אבל יש בו גם מגוון של משאבים אחרים, כמו מחשבים ואזורי לימוד. רק להיות מוכן ללכת קצת לאיבוד בערימות (בצורה טובה).

16. מוזיאון התחבורה של מנצ’סטר הוא מקום נהדר ללמוד על ההיסטוריה התחבורתית של העיר. מרכבות קיטור ישנות לאוטובוסים וינטאג ‘, במוזיאון זה יש הכל. רק להיות מוכן להרגיש קצת נוסטלגיה כפי שאתה לבדוק את כל כלי הרכב הישנים.

17. גלריית האמנות של מנצ’סטר סיטי היא עוד מקום נהדר לראות בו כמה אמנות מדהימה. מציורים אימפרסיוניסטיים ועד מיצבים עכשוויים, בגלריה זו יש משהו לכל אחד. רק להיות מוכן להרגיש קצת המום על ידי כל היופי המוצג.

18. מוזיאון מנצ’סטר למדע ותעשייה הוא מקום נהדר ללמוד על העבר התעשייתי של העיר. מטחנות הכותנה ועד הרכבות, המוזיאון הזה מכסה את הכל. רק להיות מוכן להרגיש קצת סחרחורת כשאתה עובר בתערוכת הטחנה המסתובבת.

19. שוקי חג המולד של מנצ’סטר הם חובה לראות בעונת החגים. מיין חם ועד מתנות בעבודת יד, בשווקים האלה יש הכל. רק להיות מוכן להילחם את ההמונים כפי שאתה קונה עבור יקיריכם (או את עצמך).

20. הכפר הגאה של מנצ’סטר הוא חלק תוסס ומסביר פנים של העיר. מברים ומועדונים ועד מסעדות וחנויות, בשכונה הזו יש משהו לכל אחד. רק היו מוכנים להרגיש קצת נהדרים כשאתם חוקרים את כל הרחובות בצבעי הקשת.

כתיבת תגובה