You are currently viewing כמה זמן טיסה לבריסל בלגיה?

כמה זמן טיסה לבריסל בלגיה?

זמן הטיסה מישראל לבריסל בלגיה הוא בין 3 שעות וחמישים דקות ל4 שעות ועשרים דקות תלוי במסלול ובכיוון הטיסה.

כיום טסות בצורה סדירה רק 3 חברות תעופה בטיסה יומית לבריסל בלגיה מישראל 3 חברות התעופה שטסות לבירת בלגיה הם אלעל עם 2-3 טיסות בשבוע תלוי בתקופה, ברסל איירלינס שיש ימים שהם מטיסים 2 טיסות לישראל ומישראל לבריסל, וריינאייר חברת הלאוקוסט שמפעילה קו 3 פעמים בשבוע בחודשי הקייץ.

אז אם בא לכם להנות משוקלד בלגי משובח בירות משובחות במחיר של יורו עד 2 יורו מהחבית ולאכול צ’פס צרפתי שהומצא בבלגיה [זה תמיד מצחיק אותי] אני בהחלט ממליץ על יעד הזה.

זה לא היעד הכי פופלרי לישראלים אבל אני כן חושב שלמשפחות ולצעירים יש בו הרבה מה לעשות והכל רגוע אין את הרגשה שחייבים להספיק הכל כמו ביעדים אחרים.

המחירים בבריסל בלגיה

חוץ מטיסה לבריסל שאם אתם טסים בעם רייאן אייר היא לא יקרה שאר המחירים הם נמוכים מארץ ב20-30 אחוז מלון 3* בעיר אפשר למצוא בקלות ב250 שקל גם בתקופות העומס תלוי באזור אבל בגלל שהיא עיר עם תחבורה ציבורית מצוינת לא צריך לדאוג לזה.

ארוחה במסעדה ממוצעת לזוג תעלה 30 יורו שזה היום פחות 100 שקל וזה עם שתייה ראשונה ועיקרית וקינוח זוגי כמובן שיש מסעדות יותר יקרות אבל שהייתי שם זה המחיר ששילמתי ברוב המסעדות ואף פחות.

בריסל ידועה במספר רב של פאבים וגם החיי לילה הם לא רעים וגם לצעירים יש הרבה מה לעשות אבל עוד הפעם הכל רגוע אין עומס וטירוף כמו ביעדים אחרים שזה היתרון הגדול ביותר של העיר.

ומשפחות יש את פארק השעשועים פארק וואליבי שנמצא בפאתי בריסל אפשר להגיע אליו בקלות עם תחבורה ציבורית ולבלות שם יום עם הילדים יש גם הרבה מוזיאונים שילדים יאהבו כמו מוזיאון הרכבת שמציב הרבה אטרקציות לילדים קטנים.

אז אתם מחפשים חופשה רגועה בלגיה ובירתה בריסל בהחלט פיתרון מושלם לחופשת קייץ או סתיו.

כתיבת תגובה