You are currently viewing טיסות למולדבה:זמן טיסה חברות ושדה התעופה בקישינב

טיסות למולדבה:זמן טיסה חברות ושדה התעופה בקישינב

זמן הטיסה לקישינב מולדובה מתל אביב הוא שעתיים ו50 דקות טיסה וכמה שעות לטיסה חזור מקישינב לנתב”ג הכי קצר זה שעתיים ו30 דקות.

יש 3 חברות שטסות למולדובה בצורה ישירה FLY ONE ,אייר מולדובה ו היי סקי שמקיימות לא פחות מ10 טיסות ולפעמים יותר בשבוע הסיבה למספר הרב של הטיסות לקישינב זה המלחמה באוקראינה ומולדובה הפכה להיות אחד השערים לאוקראינה.

ציור של קישינב נעשה על ידו של עבדכם הנאמו ושימוש בAI

כמה זמן טיסה למולדובה קישינב ואיזה מטוס טסים?

המחירים לטיסות ישירות גם מעולים והמחיר הכי זול שמצאתי היה סביב ה700 שקלים בחודש נובמבר והמחירים מגיעים ל1500 שקל שזה מחיר סביר.

לא הייתי בקישינב אז אני לא אכתוב מה יש לעשות שם אבל רוב הנוסעים לשם משתמשים ביעד בתור טיול שורשים/חזרה הביתה, עסקים ושער לאוקראינה.

כמה זמן טיסה למולדובה קישינב ואיזה מטוס טסים?

סוג המטוס של פלי וואן שטסים לישראל זה Airbus A320-200 מטוס מאוד פופלרי לטיסות בתוך אירופה.

היי סקי משתמשת גם ב- Airbus A320-200

ותנחשו מה גם אייר מולדובה משתמשת ב Airbus A320-200 .’

טיסה למולדובה

נמל התעופה הבינלאומי קישינב הוא נמל התעופה הבינלאומי הראשי הממוקם בעיר הבירה של מולדובה, קישינב. נמל התעופה פועל מאז 1936 והוא נמל התעופה הבינלאומי היחיד במדינה. נמל התעופה משמש כבסיס פעולה מרכזי עבור אייר מולדובה, חברת הדגל הלאומית של מולדובה, כמו גם חברות תעופה אחרות. זהו נמל התעופה הגדול ביותר במדינה מבחינת מספר הנוסעים ותנועת המטענים.

נמל התעופה נמצא 10 ק”מ (6.2 מייל) דרום-מזרחית למרכז העיר. הוא משתרע על שטח של 1,100 דונם (2,700 דונם) ויש לו שני מסלולי המראה. אורכו של המסלול הראשון הוא 3,500 מטר (11,500 רגל), ואילו השני הוא באורך 2,700 מטר (8,800 רגל). בנמל התעופה יש שני טרמינלים, הטרמינל הראשי והטרמינל הבינלאומי. הטרמינל הראשי משמש לטיסות פנים, ואילו הטרמינל הבינלאומי מיועד לטיסות בינלאומיות.

טיסות למולדבה ונמל התעופה של קישינב

נמל התעופה הוא מרכז מרכזי לתעבורה אווירית באזור ומשרת יעדים רבים באירופה ובכמה ערים במזרח התיכון ובצפון אפריקה. אייר מולדובה וחברות תעופה אחרות מציעות טיסות ישירות לערים כמו רומא, איסטנבול, וינה, מוסקבה, קייב, איסטנבול, פראג, ורשה ובוקרשט. נמל התעופה מציע גם טיסות עונתיות ליעדים כמו תל אביב, דובאי ודוחא.

נמל התעופה הבינלאומי של קישינב מצויד היטב עם מתקנים ומתקנים מודרניים. המלון כולל טרקלין VIP, חנויות דיוטי פרי, המרת מט”ח, שירותי השכרת רכב ומגוון מסעדות ובתי קפה. יש גם שירותים רפואיים, סניף דואר ובנק בשדה התעופה.

נמל התעופה הבינלאומי קישינב הוא אחד מנמלי התעופה העמוסים ביותר באזור והוא שער חשוב למולדובה. נמל התעופה מקושר היטב עם ערים מרכזיות באירופה ובמזרח התיכון ובצפון אפריקה באמצעות האוויר. עם התשתית והמתקנים המודרניים שלו, נמל התעופה הבינלאומי של קישינב מספק למטיילים חוויה נעימה ונוחה.

כתיבת תגובה