You are currently viewing כמה זמן טיסה לוינה? 5 אתרים סודיים בוינה

כמה זמן טיסה לוינה? 5 אתרים סודיים בוינה

וינה לפי דעתי היא הבירה של אירופה הקלאסית כן לפני בודפשט וכשבדקתי נתונים על היעד הזה התפלאתי למצוא שנמל התעופה בן גוריון יש ימים בקיץ שיוצאים 12 טיסות לוינה!!! זה בערך 1200 נוסעים ביום עם לפי הערכה של 70-80 אחוזי תפוסה במטוסים.

זה לפי דעתי מטורף כמעט 30 אלף תיירים שטסים מישראל ליעד שנחשב על ידי רבים בית הבראה, אני לגמרי לא שותף להערכה הזאת.

כמה זמן טיסה לאוסטריה?

כן וינה לא יעד משוגע של מסיבות למרות שיש בו חיי לילה פעילים אבל רוב התיירים הישראלים באים לעשות טיול אורבני של מסעדות ארמונות ופארקים.

מה שמושך את הישראלים זה חברות הלאו קוסט שאם תזמינו חצי שנה מראש תמצאו טיסות בפחות מ50 דולר לאדם ומלונות 3 כוכבים מחיר של פחות מ200 שקל בוינה, החברות התעופה שהיום טסות לוינה בצורה סדירה הם: אל על ,אוסטריין אירליינס וייז אייר, ריאן אייר וחברות צ’ארטר שונות שטסות לוינה בצורה לא סדירה.

כמה זמן טיסה לוינה אוסטריה ?

זמן טיסה ישירה מישראל לוינה זה זה 3 שעות ו45 דקות טיסה חזור מוינה לבן גוריון זה 3 שעות ו25 דקות.

כמה זמן טיסה לוינה? 5 אתרים סודיים בוינה

1.Karmelitermarkt and Brunnenmarkt

אין חופשה שאני לא מגיע לשווקים המקומיים זה הדרך הכי טובה להכיר את התרבות המקומית לטעום מאכלים שייחודים למדינה ותמיד קניות זה דבר שאני נהנה לעשות. Karmelitermarkt and Brunnenmarkt [אני אפילו מנסה לתרגם לעברית] הם שתי השווקים המוכרים בוינה עם הרבה דוכני ירקות ובשר במושג הקלאסי של שוק אבל גם הרבה דוכני אוכל מאפיות בגדים ומזכרות אפשר להעביר שעתיים בקלות בשוק ולחטוף ארוחת צהריים קלה וזולה.

2. סעו לטיול באחד הכרמים מסביב לוינה

יש הרבה כפרים ציורים מסביב לוינה במרחק נסיעה של פחות משעה בחלקם יש יקבים עם מדשאות ענקיות ולאן שלא תסתכלו אתם נראים כאילו נכנסתם לתוך גלויה של היידי בת ההרים ,היין האוסטרי הוא גם מצוין ובדרך כלל יש מסעדה. אפשר לעשות את הטיול עצמאי על ידי חיפוש יקב קרוב לוינה ולשלוח מייל או להתקשר לראות אם יש להם סיורים[הרבה מיקבים מופיע הזמנה באתר] או פשוט לקחת טיול ממלון או מאחד מסוכני התיירות שיש להם חנות במרכז זה יחסוך לכם להשכיר רכב.

3. שאתם בוינה חובה לבדוק את בתי הקפה העתיקים בעיר

טוב בוינה יש בתי קפה עתיקים במיוחד מהמאה 19 וה18 אפילו אחד שטוען שקיים מ1477 רובם מגישים מאפים מקומיים כמו שטרודל תפוחים ופירות יער המזוהה עם וינה והרבה מהם מתהדרים בנוף עוצר נשימה ושירות שלא תחוו בשום מקום אחר.

4.ארמון שנברון תדלגו עליו ותלכו ישר לגינות של ארמון שנברון

טוב אין ספק שארמון שנברון הוא אחד הארמונות לא רק היפים ביותר באוסטריה אלה בכל אירופה ובהחלט שווה לבקר בו אבל היהלום של הארמון הוא הגינות המטופחות מסביבו שלוקחים אתכם למסע בזמן למאה ה18 ולהרגיש אציל מקומי המבקר בגינות הרומנטיות ולמבוכים המפותלים שנמצאים במתחם.

5.תאכלו ארוחת ערב של מעל 5 מנות במסעדת עם כוכב מישלן בוינה

בוינה יש לא פחות מ15 מסעדות עם לפחות כוכב אחד של מישלן הממקומת בתוך וינה ובסביבתה רוב התפריטים של המסעדות האלו זה הארוחת טעימות של בין 5-9 מנות בשרוב המחירים נעים בן 90 יורו [יש גם עסקיות ב60 יורו] ל150 יורו ויכול גם להגיע להרבה יותר תלוי במספר המנות אם אתם רוצים להוסיף טעימות של יין שכל מנה מתאימים לכם כוס יין [יותר כמו רבע כוס] שמתאים למנה. אבל רוב המסעדות לא עוברים את ה150 יורו לארוחה של 7-9 מנות.

כמה זמן טיסה לוינה? 5 אתרים סודיים בוינה

לא חוויה הכי זולה אבל אני כן חושב ששווה להשקיע 600-700 שקל לזוג לארוחה מיוחדת כזאת שתזכרו רק תבדקו ביקורת באינטרנט ותראו אם אתם אוהבים את הסגנון אוכל שמסעדה מגישה.

למדריך מישלן בוינה: https://guide.michelin.com/en/at/vienna/wien/restaurants

כתיבת תגובה