You are currently viewing איך להגיע מדובאי לאבו דאבי

איך להגיע מדובאי לאבו דאבי

למרות שרוב האנשים מגיעים ברכב באיחוד האמירויות הערביות, ישנן אפשרויות תחבורה אחרות זמינות.

בין אם אתם אכן רוצים לשכור רכב ולצאת לכביש, לצאת לסיור או להשתמש באוטובוס, ישנן אפשרויות לכל סגנונות הנסיעה בין דובאי לאבו דאבי.

זה רק 140 קילומטרים בין שתי הערים , אז זה הגיוני להוסיף טיול לאבו דאבי לכל השהייה הקצרה ביותר בדובאי.

הערה: עסקים מסוימים עשויים להיסגר באופן זמני בשל בעיות בריאות ובטיחות עולמיות האחרונות.

בעמוד זה:
מדובאי לאבו דאבי ברכב,
מדובאי לאבו דאבי בסיור קבוצתי,
מדובאי לאבו דאבי באוטובוס,
מדובאי לאבו דאבי בסיור פרטי,
מדובאי לאבו דאבי במונית,
1. מדובאי לאבו דאבי ברכב

השכרת רכב לטיול בין דובאי לאבו דאבי, והחופשה הרחבה יותר שלך באיחוד האמירויות, היא בחירה פופולרית לתחבורה.

נהיגה בתוך דובאי יכולה להיות מרתיעה עבור לא יזומים. עם זאת, ברגע שאתה מחוץ לגבולות העיר, בכבישים המהירים הרב-תחומיים המטופחים, הנהיגה באיחוד האמירויות היא פשוטה למדי. פשוט סעו בהגנה והישארו בנתיב הימין הקיצוני כדי להתרחק ממשחק המהירות והעקיפה של חבריכם הנהגים.

חברות השכרת רכב יש בשפע בדובאי. תוכלו למצוא את כל השחקנים הבינלאומיים העיקריים בשדות התעופה, ולחברות רבות יש דלפקי משרדים נוחים בתוך בתי המלון.

המסלולים העיקריים היוצאים מהעיר כוללים דמי אגרה (4 AED). לרכב השכור שלך תהיה תווית מדבקה “סליק” שמשלמת את דמי האגרה באופן אוטומטי. כל אגרה שאתה משמיע משולמת בעת החזרת הרכב לסוכנות ההשכרה.

הורד את אפליקציית הכבישים החכמים מרשות הדרכים והתעבורה של דובאי (RTA) לטלפון שלך לפני שתצא החוצה כדי לסייע בניווט החוצה מהעיר. הוא נוטה להיות מעט טוב יותר ממפות Google.

ממרכז דובאי, המסלול הפשוט ביותר עוקב אחר רחוב השיח ‘זאיד בן סולטן (כביש E11), דרומה מחוץ למרכז, ונשאר על אותה כביש לאורך כל הנסיעה לאבו דאבי. בקצה העיר אבו דאבי, ממש לפני שדה התעופה של אבו דאבי, פנו מערבה לכביש E10 (הידוע גם בשם רחוב השייח זאיד בן סולטן), היוצא היישר אל העיר המרכזית.

אם אתם מבקרים באתרים של אבו דאבי בטיול יום מדובאי, פנו קודם כל למסגד הגדול של השייח זייד, לפני שאתם נוסעים מערבה לאזור מרכז העיר.

2. מדובאי לאבו דאבי לפי סיור קבוצתי

אם אתם מחפשים טיול מאורגן ובמחיר טוב לאבו דאבי מדובאי, עם גם תחבורה וגם סיור באטרקציות התיירות העיקריות של אבו דאבי, אז סיור של יום קבוצתי יכול להיות אופציה טובה.

רוב הסיורים היומיים בקבוצות כוללים איסוף והורדה במלון בדובאי, כל ההסעות שלכם במשך היום (בקרון נוח וממוזג) ומדריך מקצועי.

התחנות העיקריות לאחר שהיית באבו דאבי הן בדרך כלל במסגד הגדול של השייח ‘זאיד ובכפר המורשת , עם עצירות צילום קצרות באטרקציות תיירותיות אחרות בעיר, כגון מלון Emirates Palace ומסלול הפורמולה 1 של האי יאס.

שים לב שאם אתה נוסע לאבו דאבי כדי לבקר במיוחד ולבלות באטרקציות כגון הלובר אבו דאבי, הפארק הלאומי מנגרוב או בית החולים אבו דאבי פלקון, סיורים קבוצתיים אלה אינם בשבילך.

סיור היום השלם של אבו דאב מ דובאי עושה מה שהוא אומר על הפח, מציע סיור מהיר אבו דאב עם שפע של תמונה מפסיקה אטרקציות גדולות בחוץ (כולל מחוץ הלובר, על יאס איילנד, ובמלון פאלאס האמירויות) וביקורים בכפר המסגד הגדול בכפר השיח ‘ובכפר המורשת.

3. מדובאי לאבו דאבי באוטובוס

נסיעה באוטובוס מדובאי ואבו דאבי היא אופציית התחבורה הזולה ביותר בין שתי הערים. השירותים אמינים, תכופים ויעילים.

אוטובוסים במסלול זה מופעלים כולם על ידי רשות הכבישים והתעבורה של דובאי (RTA). כולם ממוזגים אך אחרת, ללא סלסולים.

אוטובוס E100 של RTA יוצא מתחנת האוטובוסים של אל -גובייבה לדובאי לתחנת האוטובוסים אל -וואדה של אבו דאבי, כל 15 עד 20 דקות. הנסיעה אורכת כשעתיים.

מחיר הנסיעה באוטובוס משולם באמצעות כרטיס Nol (כרטיס התחבורה הציבורית הנטענת של דובאי). המחיר פשוט מנוכה מכרטיסך כאשר אתה נוגע בו במכונה בכניסה לאוטובוס. אתה יכול לקנות כרטיסי Nol עם אשראי טעון מראש, ולהטעין אותם במכונות אוטומטיות בתחנת האוטובוסים של אל גובייבה.

תחנת האוטובוסים אל גובייבה נמצאת במיקום מרכזי, ליד נחל דובאי ורובע אל פחידי. תחנת המטרו אל גובאיבה נמצאת במרחק הליכה קצר מתחנת האוטובוס.

תחנת האוטובוס אל וואהדה נמצאת במרכז אבו דאבי. יש הרבה מוניות בחוץ שמוכנות להוביל אותך ליעד באבו דאבי.

אפילו בשיא הקיץ, הביאו משהו לזרוק על כתפיכם. מזגן בדרך כלל קופא.

4. מדובאי לאבו דאבי בסיור פרטי

האפשרות הנינוחה ביותר, ללא לחץ, המשלבת הסעה חזרה מדובאי לאבו דאבי עם סיור באתרים היא להזמין סיור פרטי.

כל אחד מסוכנויות הנסיעות של דובאי יכול לארגן לכם טיול אבו דאבי בהתאמה אישית מלאה לכל יום, עם מדריך ונהג או נהג בלבד.

מסלול הטיול יהיה תלוי לחלוטין באינטרסים שלכם (עם הגבלת זמן כמובן), אז אם אתם רוצים לכלול ביקור בלובר אבו דאבי, או להזמין סיור קיאקים בפארק הלאומי מנגרובים תלוי בכם.

התחבורה עצמה תהיה מדלת לדלת ותהיה במכונית נוחה או במיניבוס, בהתאם לגודל הקבוצה שלכם.

5. מדובאי לאבו דאבי במונית

לקחת מונית פרטית מדובאי לאבו דאבי במקום לנהוג בעצמי היא לא אופציה זולה אבל זה אומר שאתה לא צריך להתמודד עם התנועה בעצמך, ואתה נהנה משירות מדלת לדלת.

עבור חלופה מונית תקציב יותר, ישנם שירותי מוניות שיתוף זמינים בתחנת האוטובוס אל גובייבה. זמן הנסיעה קצר יותר מהנסיעה באוטובוס; הם יוצאים כשהמכונית מלאה, ואתה והנוסעים האחרים חולקים את המחיר הכולל. הם מגיעים לאבו דאבי בתחנת האוטובוס אל וואהדה.

ניתן להזמין מוניות פרטיות בדובאי על ידי המלון שלכם או לרדת מהרחוב. תוכל גם להשתמש באחת האפליקציות לשיתוף נסיעות כגון Uber למסע דובאי לאבו דאבי.

כתיבת תגובה