You are currently viewing ‪Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah‬ ולדרוף אסטוריה דובאי

‪Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah‬ ולדרוף אסטוריה דובאי

וולדרוף אסטוריה באיי הדקל בדובאי בחירה מעולה שמטיילים בדובאי. עם שילוב מיטבי של תמורה לכסף, רווחה וויבים טובים, הוא מציע אווירה ידידותית למשפחות עם מגוון של מתקנים ושירותים המיועדים למטיילים כמוך.

המלון מאפשר לאורחים מגוון של שרותי חדרים הכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ומיני-בר ואפשר להתחבר wi-fi חינם.

מלון 5 הכוכבים וולדורף אסטוריה דובאי פאלם ג’ומיירה, ממוקם בדובאי אי הדקל ג’ומיירה אי מלאכותי בצורה של עץ דקל , אין הרבה מלונות עם חוף פרטי בדובאי והוא אחד מהם, במלון יש 6 מסעדות שונות די חשוב כי אמנם אתם באזור תיירותי אבל רוב המסעדות בדובאי צריכים מונית או רכב. במלון יש גם טרקלינים לעסקים וסתם להירגע.

אי הדקל מאוויר.

Palm Jumeirah | Dubai, UAE

בריזרוט וואלדורף אסטוריה יש כמה יתרונות גדולים לעומת מלונות בדובאי הראשונה בהם זה המיקום באיי המלאכותי שנחשב המקום הכי יוקרתי בדובאי:

למלון יש חוף פרטי באורך של כ-220 מטר עם מיטות שיזוף שמשיות ובר חוף.

במלון יש גם 2 בריכות עם בקרת אקלים הבריכות יחסית גדולות ואפשר לשחות בהם וגם סתם להירגע, בנוסף יש בריכת ילדים שלא יפריעו.(:

 ג’ומיירה לחדרים ולסוויטות במלון יש נוף לים ולאי הדקל ג’ומיירה.

ספא בוולדורף אסטוריה ענקי עם מגוון רב של סוגי טיפולי וחדרי טיפול רבים.

וולדורף אסטוריה דובאי פאלם ג’ומיירה יש מועדון ילדים בהשגחה מלאה והרבה פעילויות לילדים ולמשפחה.  המלון מציע צלילה חופשית בשונרקל, ספינת משוטים דיג בספינת מנוע 2-3 קילומטר מחוף. כל האורחים במלון מוקצע איש צוות האחראי לקביעת הפעילויות בהם הם מעוניינים לעשות ועזור בבחירת הטיולים במהלך החופשה .

במחינת אוכל במלון יש 6 מסעדות שאחת מהם שייכת לשף עטור כוכבי המישלן היינץ בק , כמו כן מסעדה ויאטנמית מעולה מסעדה איטלקית ,מסעדת פיוזן ומסעדות הבופה.

המלון מדרוג ב2018 בין 25 מלונות הטובים בדובאי לפי ביקורות של הגולשים בטריפ אדוויזר.

בנימה אישית מלון מעולה לזוגות שרוצים להיות באיי הדקל אם אתם באים משפחה עדיף לעלות טיפה במחיר וללכת על האטלנטיס גם יש להם הרבה דילים של חצי פנסיון שחוסך הרבה כסף ובנוסף לא משלמים לפראק מים ולשאר האטרקציות.

 

כתיבת תגובה