You are currently viewing מלון אטלנטיס דה פלאם דובאי

מלון אטלנטיס דה פלאם דובאי

אחד המלונות הכי מפוארים בדובאי שבתוכו פארק המים בין המפורסמים בעולם פארק המים אטלנטיס. המלון הוא מלון 5 כוכבים נמצא האי פאלם ג’ומיירה [אי הדקלים] על הים עם חוף פרטי כמובן, לפי דעתי מה שמיוחד במלון זה המיקום שלו שנמצא ברצועה החיצונית של איי הדקל ומקבלים נוף יוצא דופן של כל המפרץ הערבי של דובאי מחלון החדר.

כל החדרים מסוגננים בהשראת הסטייל הערבי ובהשראת הים וכוללים בלקון עם נופים ציוריים, טלוויזיה עם מעל 50 ערוצים בעלת מסך שטוח ואמבטיה מפנקת.

הוא מלון מאוד גדול יש בו 1,548 חדרים , המורכבים מהמגדל המזרחי והמגדל המערבי, המקושרים יחד משלים אותו אקווריום הענקי בו שוכנים 65,000 חיות ימיות.

נקודה  מעניינת לגבי שימור/גידול הדולפינים באתר הנופש של המלון: באוקטובר 2007 קיבל המלון הובלה של 28 דולפינים מאיי שלמה, שישמשו כחלק מתערוכת הריף שלהם, המכונה מפרץ הדולפינים. התנגדו  כמה קבוצות סביבתיות למעבר של הדולפינים, בייחוד בגלל העובדה שייצוא הדולפינים נאסר קודם לכן על ידי ממשלת איי שלמה (לאחר משלוח שנוי במחלוקת דומה למקסיקו). מנהלי המלון והיזמים אמרו כי אף שהדולפינים מאומנים לקיים אינטראקציה עם מבקרים, הם לא יופיעו בשום מופע או הופעה דמוית קרקס. הם גם הצהירו כי בריאותם של הדולפינים היא ראשונה, ומכיוון שמין הדולפין דולפינן [קיים גם בחופי ישראל] אינו מין בסכנת הכחדה, המשלוח שלהם לא היווה בעיה. העסקה נעשתה באישור ממשלות איחוד האמירויות הערביות ואי סולומון, באמצעות חברת המרכז לחינוך יונקים ימיים של איי סולומון והיצואנים בע”מ (שביטלו את האיסור הקודם בבית המשפט). סכום הכסף ששולם עבור הדולפינים לא נמסר.

כתיבת תגובה