You are currently viewing ‪The Dubai Fountain‬ (המזרקות של דובאי)
מופע מזרקות בבורג' חליפה

‪The Dubai Fountain‬ (המזרקות של דובאי)

המופע של מזרקת דובאי או מזרקת קניון דובאי הוא אחת אטרקציות המרכזיות בדובאי! אף כי כעת פינה את מקומו למזרקת הדקלים שנחשפה לאחרונה להשתלט על תואר המזרקה הגדולה בעולם, היא עדיין ממשיכה להיות אחת האטרקציות האהובות והמתוירות ביותר של דובאי.

על המופע
מאז השקתו בשנת 2009, מופע מזרקת דובאי מוסיף להיות אחת האטרקציות המרכזיות של דאון טאון דובאי. ממוקם על אגם בורג ‘ בן 30 הדונם, זהו אחד הפרויקטים השאפתניים ביותר של דובאי, שהביאו כעת בהצלחה לרפרטואר מפואר של מופעי מים כוריאוגרפיים. הם קשובים לפרטים וגורמים להרמוניה ללא רבב של מים, מוסיקה ואור.

Dubai Fountain

כשהמופע מתחיל והמזרקה נכנסת לפעולה, המים פורצים לאוויר במנגינה מושלמת. מעניין כי כל אחד ממופעי המזרקות המתקיימים כאן הוא בעל ביצוע כוריאוגרפי. מלבד אלה, כל התפאורה עצמה קסומה עם הנופים האורבניים של בורג ‘ח’ליפה הבניין הגבוה בעולם, קניון דובאי השרוע, והסגנון המסורתי סוק אל בהאר[בניינים שנבנו בסגנון אמריתי עתיק] ברקע.

Dubai Water Fountain
מיקום
הוא ממוקם מחוץ לקניון דובאי וסמוך לבורג ‘חליפה הגבוה מסוגו במרכז העיר דובאי.

שעות המופעים במהלך היום[נכון לדצמבר 2020]

מופעי אחר הצהריים הם בשעות 13:00 ו -13:30 (שבת עד חמישי) או 13:00 ו -14:00 (שישי).
מופעי ערב מתחילים בין השעות 19:30 עד 23:00 (ראשון עד רביעי) כל חצי שעה או 19:30 עד 23:30 (חמישי עד שבת.) כל הופעה נערכת במרווח של 30 דקות ונמשכת לא יותר מ 5 דקות.
מחיר
זו אטרקציה בחינם ללא עלות אלא אם כן, אתה בוחר נקודת מבט מובהקת לצפות בה כמו שייט באגם.

‪The Dubai Fountain‬ (המזרקות של דובאי)

איך להגיע?
אוטובוסים זמינים מתחנת Deira Gold Souk ותחנת האוטובוסים Ghubaiba להגיע לכאן. אם אתם נוסעים במטרו, רדו בתחנת בורג ‘כליפה / תחנת קניון דובאי. תוכלו גם לשכור מונית או לנסוע בעצמכם עם מקום חניה בשפע בחניון הקניון.

הנחיות COVID-19
הקפידו על נורמות התרחקות חברתית עם תיבות מסומנות בבירור המונחות ברחבי האזור.
ללבוש מסכות כל הזמן.
עברו סינון תרמי לפני שתעשו את הדרך לכאן.

11 עובדות מופע מרתקות דובאי מרתקות
1.המזרקה והמופע שכולל מוזיקה ומים כולל האגם נבנתה בעלות כוללת של 800 מיליון דולר ארה”ב (218 מיליון דולר).
2.הושק במאי 2009
3.המזרקות והאגם הוא בבעלות Emaar Properties
4.תוכנן בקפידה על ידי החברה הפופולרית מבוססת בקליפורניה, WET Design אשר עומדת גם מאחורי הקמת המזרקות האגדיות של בלאג’יו בלאס וגאס.
5.אורכו הכולל של מזרקת דובאי הוא 257 מטר וזה משווה לכשני מגרשי כדורגל.
6.המזרקה מגיעה עם יכולת להזרים עד 20,000 ליטרים של מים בכל זמן נתון.
7.המים מתיזים עד לגובה של מעל 150 מטר במהלך המופע, שווה ערך למבנה בן 50 קומות.
8.מופע המזרקות כל כך גדול ומואר שניתן לצפות בו אפילו יותר מ -10 קילומטרים משם.
9.מופע המים הזה מגיע עם רשימת השמעה משתנה של כ -50 יצירות מוזיקליות המשתנות לעיתים, כלומר לעולם לא תזכו לצפות באותה תוכנית פעמיים באותו יום.

  1. יש צוות בלעדי לבחירת המוסיקה הנכונה למופע.
    11.לקח כמעט חמישה שבועות עד שהצוות כוריאוגרף טרילר (מאת מייקל ג’קסון) הכין את מופע לפי צלילי השיר.
    מבנה ועיצוב המזרקה
    התכונות והשיפורים החדשים בשנתיים האחרונות שיפרו את המופע בצורה ניכרת.
    יש חמישה מעגלים של סילוני מים: מזרקת דובאי שוכנת על אגם בורג ‘באורך 900 מטר, שם מורכבת המזרקה מחמישה עיגולים בתוספת שתי קשתות המוסיפות לעיצוב שלה.
    סילוני מים בעלי ביצועים גבוהים: מזרקת דובאי מורכבת מלמעלה מאלף סילוני מים בלחץ גבוה. זורמים מעל 20,000 ליטרים של מים במהלך המופע.
    תאורה עוצמתית: מזרקת דובאי היא אחד הנקודות התוססות והתוססות ביותר בדובאי, והדבר מיוחס בעיקר ליותר מ- 6600 נורות סופר וואט המשופרות על ידי למעלה מ- 25 מקרני צבע. ישנם גם 50 מקרנים צבעוניים המגדילים את הבהירות.
    רשימת שירים: אחד מרגעי השיא הגדולים ביותר של מופע מזרקת דובאי הוא גם המוזיקה האזורית הקלאסית וגם יצירות. מבחר השירים הזה נע בין סקייפול (אדל), I WILL ALWAYS LOVE YOU (וויטני יוסטון), פרפקט (אד שירן) טריילר (מייקל ג’קסון) והירו (אנריקה איגלסיאס) .
    נקודות הטובות ביותר לתפוס את מופע המזרקות של דובאי
    מופע זה נצפה בעיקר מטיילת החוף מחוץ לקניון דובאי או מהמדרכה קרוב לסוק אל בהאר. אך אם ברצונך להעלות את החוויה הזו לשלב הבא, שקול אחת מהאפשרויות הללו.

בפסגה, בורג ‘ח’ליפה: יש נקודה מובהקת להסתכל מטה אל מופע המזרקות המרשים הזה מאחת מרפסות התצפית בבניין הגבוה בעולם. ביקור כאן עוד עוטף אתכם עם נופי קו הרקיע של העיר ומחוצה לה.

Downtown Dubai

שייט באגם: שייט של 30 דקות על פני אגם בורג ‘מבטיחה לכם את הנוף הכי טוב לא רק על המופע, אלא גם על המבנים אחרים בסביבה, כמו בורג’ כליפה.

בינתיים אפשר לראות את הלגונה הכחולה קפריסין

טיילת מזרקת דובאי: ממוקם רק כמה צעדים מאגם בורג ‘. מסעדות ובתי קפה: כניסה למסעדה או לבית קפה הפונה ישירות למזרקה היא דרך נוספת ליהנות מגישה בלעדית למופע זה. המרפסות של חנות אפל, קניון דובאי: לכו למרפסות של חנות אפל בקניון דובאי! זה מבטיח לך את אחת העמדות הצפייה הטובות ביותר.א

כתיבת תגובה