You are currently viewing מה מחירים לחופשה באמסטרדם לינה אוכל ותחבורה🚝

מה מחירים לחופשה באמסטרדם לינה אוכל ותחבורה🚝

נסיעה לאמסטרדם יכולה להיות מאמץ יקר, אבל יש דרכים לחסוך כסף ועדיין ליהנות מכל מה שיש לעיר להציע. אמסטרדם היא יעד נהדר לסיורים, קניות, מסעדות וחיי לילה. מלונות, מסעדות, שווקים, אוכל רחוב, אטרקציות, תחבורה וקניות תורמים כולם לעלות הכוללת של ביקור באמסטרדם.

מלונות באמסטרדם נעים בין תקציב נמוך ליוקרה וניתן למצוא אותם בכל אזורי העיר. מחירי המלונות בתקציב נמוך מתחילים בכ־€50 ללילה. חדרים אלה עשויים לכלול חדרי רחצה משותפים, אך כולם כוללים מתקנים בסיסיים. מלונות יקרים יותר נעים בין €100 ל־€200 ללילה, ולעתים קרובות כוללים ארוחת בוקר. מלונות יוקרתיים עולים יותר מ-€300 ללילה.

כשזה מגיע לסעודה, יש משהו שיתאים לכל התקציבים באמסטרדם. מסעדות רבות מציעות ארוחות משתלמות עם מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח תמורת €15-20. אוכל רחוב פופולרי גם באמסטרדם ויכול להציע דרך זולה וטעימה לאכול. אפשרויות פופולריות כוללות פנקייקים הולנדיים, חטיפים מטוגנים בשמן עמוק וכריכים. המחירים נעים בין €2-7.

שווקים הם דרך נהדרת לחוות את העיר ולקבל תוצרת טרייה. שוק אלברט קויפ הוא אחד השווקים הגדולים והפופולריים ביותר באמסטרדם. כאן תוכלו למצוא פירות וירקות טריים, גבינה, לחם ועוד. מחירי הפריטים משתנים, אבל בדרך כלל תוכלו למצוא מבצעים טובים.

אמסטרדם מלאה באטרקציות, מאתרים היסטוריים ועד גלריות לאמנות. רבות מהאטרקציות הללו הן בחינם, כגון מוזיאון ואן גוך ובית אנה פרנק. אטרקציות אחרות, כגון הרייקסמוזיאום (Rijksmuseum) וחוויית היינקן (Heineken Experience), גובות דמי כניסה, שמחירם נע בין €10-25.

ההתניידות באמסטרדם קלה ומשתלמת. התחבורה הציבורית אמינה וחסכונית. כרטיסים בודדים לנסיעה באוטובוס ובחשמלית עולים €2.80. כרטיסי הנחה זמינים גם לתיירים וניתן להשתמש בהם לנסיעות מרובות לאורך פרק זמן מוגדר. רכיבה על אופניים פופולרית גם באמסטרדם ומהווה דרך נהדרת להתנייד בעיר. תוכלו לשכור אופניים תמורת כ־€10 ליום.

לבסוף, אמסטרדם היא ביתם של חנויות ובוטיקים רבים. רובע הקניות המרכזי של העיר נמצא סביב קאלברסטראט (Kalverstraat) וליידסטראט (Leidsestraat). כאן תמצאו מגוון חנויות שיתאימו לכל התקציבים. מחירי הפריטים משתנים, אבל בדרך כלל תוכלו למצוא מבצעים טובים.

בסך הכל, עלות הביקור באמסטרדם תלויה בתקציב ובאורח החיים שלך. בעזרת תכנון קפדני, תוכלו למצוא מקומות לינה, אוכל, אטרקציות, תחבורה וקניות שמתאימים לתקציב שלכם. עם כל כך הרבה אפשרויות, אמסטרדם היא מקום נהדר לבקר בו ולחקור.

כתיבת תגובה