You are currently viewing כמה זמן טיסה מישראל לבטומי גאורגיה?
כמה זמן טיסה לבאטומי

כמה זמן טיסה מישראל לבטומי גאורגיה?

זמן טיסה ישירה לבטומי מישראל הוא רק שעתיים ורבע וזה אחד היעדים הכי קרובים לישראל, גם מבחינת חופשה ממש זול שם וחבילות יכולות להגיע למחיר מצחיק של 1000 שקל לטיסה+ מלון ל3-4 לילות לאדם.

כמה זמן טיסה מישראל לבטומי גאורגיה עם קונקטשיין?

נסיעה מתל אביב לבטומי, גאורגיה יכולה להיות הרפתקה מרגשת, אך היא דורשת תכנון מדוקדק. המסע דורש מספר טיסות ויכול להימשך בין4 ל -13 שעות, תלוי במסלול שאתה לוקח ובמספר עצירות הביניים.

המסלול הישיר ביותר מתל אביב לבטומי הוא דרך טביליסי, גאורגיה. ישנן מספר חברות תעופה המציעות מסלול זה, כולל ג’ורג’יאן איירווייז, ישראייר, אג’יאן איירליינס ווויז אייר. רוב הטיסות מתל אביב לטביליסי יימשכו כשעתיים וארבעים דקות, ועלות הטיסה תשתנה בהתאם לחברת התעופה ולתקופה בשנה.

מטביליסי תצטרכו לקחת טיסת המשך לבטומי. רוב הטיסות מטביליסי לבטומי יימשכו כשעה ושלושים דקות. מספר חברות תעופה מציעות מסלול זה, כולל ג’ורג’יאן איירווייז, אזרבייג’ן איירליינס ווויז אייר. עלות הטיסה תשתנה בהתאם לחברת התעופה ולעונת השנה.

כמה זמן טיסה מישראל לבטומי גאורגיה?

הזמן הכולל שלוקח לטוס מתל אביב לבטומי הוא כארבע שעות ועשר דקות, עם עצירת ביניים בטביליסי. עם זאת, אם אתם מחפשים אפשרות חסכונית יותר, ייתכן שתרצו לשקול לקחת טיסה עם מספר עצירות ביניים. זה יכול להוסיף עוד זמן למסע שלך, אבל זה גם יכול לחסוך לך כסף. לדוגמה, טיסה מתל אביב לבטומי שיש לה עצירת ביניים באיסטנבול ובקייב תארך כעשר שעות ותעלה משמעותית פחות מטיסה ישירה.

אם אתם מחפשים אפשרות מהירה יותר, יש כמה חברות תעופה שמציעות טיסות ישירות מתל אביב לבטומי. אג’יאן איירליינס וג’ורג’יאן איירווייז מציעות שתיהן טיסות ישירות שנמשכות כשבע שעות ורבע שעה. אמנם הטיסות האלה יקרות יותר מטיסות עם עצירות ביניים, אבל הן עדיין יכולות להיות אופציה משתלמת אם תצליחו למצוא דיל טוב.

לא משנה איך תחליט להגיע לבטומי, חשוב לוודא שאתה נותן לעצמך הרבה זמן לתכנן את הטיול שלך. בהתאם לתקופה בשנה, הטיסות יכולות להתמלא במהירות והמחירים יכולים להשתנות באופן משמעותי. בנוסף, אם אתם נוסעים בעונת השיא, חשוב להזמין את הטיסות שלכם מראש כדי לוודא שאתם מסוגלים להשיג את העסקה הטובה ביותר.

נסיעה מתל אביב לבטומי היא דרך נהדרת לחוות תרבות חדשה ולחקור מדינה יפה. עם זאת, חשוב לתכנן את הטיול בקפידה ולתת לעצמך מספיק זמן כדי לעשות את המסע. בהתאם למסלול שאתה לוקח, זה יכול לקחת בכל מקום בין שעתיים ורבע לטיסה ישירה ל 13 שעות לטיסה עם קונקטשיינים להגיע לבטומי מתל אביב. אבל, עם קצת מחקר ותכנון, אתה יכול למצוא טיסה שתענה על הצרכים שלך ותהפוך את המסע שלך למעולה.

כתיבת תגובה