You are currently viewing כמה זמן טיסה לבחריין ומה המטבע של בחריין?

כמה זמן טיסה לבחריין ומה המטבע של בחריין?

הטיסה לבחריין היא בעצם לעיר הבירה שלה מנמה ולמרות שמדובר באיי בגודל של אפונה[השטח של האי 760 קמ”ר שזה חצי מגוש דן] יש לו עיר בירה ואפילו פרברים.

כמה זמן טיסה לבחריין?

זמן הטיסה לבחריין הוא בין שעתיים וחצי לשלוש שעות וחצי תלוי בחברת התעופה, ולמסלול המוקצה לכל חברה.

החברות שכרגע טסות לבחריין הם: גלאף אייר,ישראייר הוציאה טיסות עד חודש יוני 2022 כרגע זה נעצר כנראה אתחדש בסתיו ובספטמבר 2022 וייז אייר אבו דאבי מתכננת לעשות קו בין תל אביב לבחריין עם קונקטשיין באבו דאבי של שעתיים והחלק החשוב הטיסות יעלו בין 100 דולר ל200 דולר להלוך חזור ללא מזוודות. [אני הרבה זמן חשבתי שכותבים גולף אייר אבל בהחבר’ה בויקיפדיה כותבים את זה עם א’ אז אני סומך עליהם.]

Bahrain_World_trade_Center_

מה המטבע של בחריין וכמה הוא שווה לעות הדולר והשקל?

המטבע של בחריין הוא דינר בחרייני והוא שווה נכון ליולר 2022 9.14 שקלים לדינר בחרייני אחד, ולדולר 2.65 דולר לדינר בחרייני אחד.

מה לעשות בבחריין??

על אף הגודל של האי בחריין יש הרבה מה לעשות במדינה הזאת ואפשר להעביר בה שבוע או סופש כמו שאימא של אומרת “בחיים משוגעים”,אז כן זה לא דובאי אבל אני חושב שזה גם יתרון של המדינה הזאת יש בה הרבה מסעדות מעולות קניונים וכמה ברי חוף מעולים.

הכל הרבה יותר רגוע מדובאי וזה בעיקר מתבטא גם במחירים למשל רוב הארוחות שאכלתי במסעדות מעולות כמו מסעדה צרפתית ומקסיקנית לא עברו את 150 שקל לזוג, אלכוהול קצת יקר כיאה למדינה מוסלמית אבל לא כמו דובאי בחלק ממקומות.

אני חושב שבאמת בגלל שבחריין ממש קרובה זה יכול להיות יעד מצוין לקניות בשווקים ובקניונים שם המחירים יותר זולים בשליש מישראל וגם להנות ממלונות מעולים מסעדות על רמה וקצת לנקות את הראש על חוף הים.

לא לדבר שבחורף המעלות המומצעות בבחריין זה בין 26-32 מעלות כך שאם נמאס מהקור באוגוסט זה יכול להיות חופשת חוף בחורף במחירים מצחיקים.

אטרקציות מרכזיות ומלונות שווים בבחריין!!!

טוב אז מנקודת המבט שלי זה היה חופשה כמו שאני טס ליוון או קפרסין יותר בטן גב עם אוכל טוב ומלונות שווים, אבל יש גם מה לעשות במדינה הזאת: האטרקציה המרכזית בטריפאדוויזר זה המוזיאון הלאומי שלהם אני לא הלכתי אליו וגם ממה שראיתי בתמונות פחות דיבר אלי.

חופים: טוב מבחינת חופים יש הרבה מלונות עם חופים פרטיים שלא עולים הרבה בהשוואה לארץ או ליוון , כמו כן אפשר טיולי שנרקול ויש הרבה אלמוגים ודגים צבעוניים במים בדרך כלל לוקחים אתכם לאיים קטנים שנמצאים ליד מנמה.

קניות בבחריין: יש 3 קניונים מרכזיים קניון מודה ,קניון סייף ,וקניון אווינו [די מזכיר את אשדוד] כמו כן יש אזור של שוק שהוא די מתחם גדול של חנויות ודוכנים אל תלכו בקייץ אליו חם!!!

אפשר גם להזמין טיולי סוסים טרקטורנים וכמובן איך אפשר בלי טיול גמלים גם על התענוג הזה אני ויתרתי.

מלונות בבחריין: טוב אז אני ימליץ על 3 מלונות 5 כוכבים במחירים שונים שלכולם חוף פרטי ונתחיל מהיקר ביותר שזה מלון ארבע העונות בחריין ביי במחיר שמתחיל ב1000 שקל ללילה שזה מחיר די זול לרשת כמו ארבע העונות שתדעות השירות שלה לנופש הוא ממובילים בעולם.

עוד מלון 5 כוכבים מומלץ InterContinental Regency המחיר ללילה מתחיל מ400 שקל שכרגע לקיץ 2022 עולה 500 שקל, כמו כן יש לו המלצה בטריפאדוויזר וגוגל של 4.6 וממוקם במקום 4 ממלונות הטובים בבחריין לפי טריפאדוויזר.

Novotel Bahrain Al Dana Resort מלון 5 כוכבים עם אוכל מצוין וחדרים ענקיים הפונים רובם למפרץ הפרסי השירות במלון היה מצוין אני שילמתי בחורף על חדר זוגי במלון עם ארוחת בוקר 250 שקלים כרגע לחודשי הקיץ המחיר הוא 350 שקלים.

לסיכום בחריין היא רק במרחק שלך שעתיים וחצי טיסה אני מאמין שמחיר חופשה אליה אתמקם סביב 1000 שקל לבנאדם ל3 לילות וזה יכול להיות רענון נחמד לעומת קפרסין או יוון.

כתיבת תגובה