You are currently viewing כמה זמן טיסה לשארם סיני?  ומה לעשות שם? ✈️✈️✈️
כמה זמן טיסה לסיני

כמה זמן טיסה לשארם סיני? ומה לעשות שם? ✈️✈️✈️

היעד הכי חם של הקייץ שסוכני התיירות מבטיחים לנו שזה כמו אנטליה עם גמלים ובדואיים הוא כמובן שארם א שייח שנמצא בחצי האי סיני ,שזה היה שלנו סיני ונתנו להם, כן אתם הולכים לשמוע את זה הרבה שאתם שם!!!

אז לאור השלום המלבלב בינינו לבין מצריים כי הם כל כך אוהבים אותנו יוצאים כל יום בין2-5 טיסות ישירות לשארם א שייח ויקחו אתכם לאחד מקלאבים הכל כלול הפרוסיים בעיר נכון ליולי אוגוסט 2022 [אל תדאגו מתי שאתם קוראים את זה אנחנו נצא לעוד סבב בעזה והדרך היחידה להגיע לשם זה יהיה במונית של אחמד שקורה לעצמו רפאל ושר בקולו המלבלב אוהב אותך כמו הים הכחול של סרנגה…]

זמן טיסה: טוב כנראה לזה נכנסתם לראות כמה זמן לוקח לכם להגיע בטיסה ונתתי הקדמה די ארוכה: אז טיסה ישירה לשארם א שייח מנמל התעופה בן גוריון תיהיה שעה ו20 דקות טיסה

זמן נסיעה משארם א שייח נניח מתל אביב בין 6 וחצי שעות ל7 וחצי שעות ללא עצירות והמעבר גבול שיכול לקחת די הרבה זמן למרות שנכון לאוגוסט 2022 לרוב לא תחכו שם יותר משעה וחצי.

אז אם תחליטו לעשות את המסע באוטו זה אקח לכם 4 שעות בערך לאילת מתל אביב [כולל עצירה עדיף לצאת בשעות המקדמות של היום אם לא זה יכול להפוך בקלות ל5 שעות עם עצירות] או 3 וחצי שעות אם יוצאים לפנות בוקר ללא עצירות. מעבר גבול זה שעה וחצי,תזמינו נהג מראש אחרי זה יכולים לקרוע אתכם במחיר, נהג לשארם א שייח למונית של 4 אנשים יעלה לכם סביב ה300-350 שקלים בהזמנה מראש ראיתי גם ב250 שקל אבל לתקופה הזאת 300 שקל זה המחיר הכי טוב. ומעבר גבול לשארם אקח לכם עוד 3 שעות תלוי בשעה למרות שגם בעומס זה עוד חצי שעה.

עדין אין טיסות מחיפה לשארם א שייח אבל טיסה כזאת תקח כ שעה ו40

מה לעשות בשארם א שייח?

שארם היא עיר תיירות מובהקת מאוד דומה לאילת קצת יותר בגדול הרבה מאוד קלאבים הרצועות חוף ענקיות וצלילה היא הרבה יותר שווה מאילת. [בלי לזלזל פשוט שנים של כלובי דגים ואזור חוף מאוד קטן עשו את שלהם] מבחינת צלילות אני לא יאמר שיש את האתרים הטובים בעולם אבל זה באמת גן עדן לצוללים יש צלילות בספינות נטושות צלילות עם להקות כרישים המגוון הימי הוא אדיר וגם סתם לשנרקל בטיול בספינה או בחוף אלמוגים אתם תראו מגוון ביולגי אדיר.

כמו כל עיר תיירות מובילה המלונות והמסעדות רובם מועלים שווה לבדוק בטריפאדווזיר לא ליפול ועוד יתרון של שארם זה המסיבות לחבר’ה הצעירים לא מבייש שום איי יווני מבחינת מקומות הבילוי. למשפחות שרוצות קצת לצאת מקלאב יש 2 פארקי מים אחד מהם ממש גדול אקווה בלו לא הייתי בו אבל מי שהיה ממש נהנה וכמובן שיש לו מלון הכל כלול משלו שמשפחה שלנה שם לא צריכה לשלם כניסה לפארק.

כתיבת תגובה