You are currently viewing כמה זמן טיסה לפראג? 5 ארקציות בפראג

כמה זמן טיסה לפראג? 5 ארקציות בפראג

כמה זמן טיסה מישראל לפראג זה לרוב טיסה של 4 שעות תלוי במסלולים של הטיסה יש טיסות שיכולות להגיע תוך 3 שעות ו35 דקות ויש טיסות לפראג שזמן הטיסה מישראל לפראג אקח 4 שעות ו15 דקות.

חברות תעופה שטסות לפראג

כל החברות תעופה הישראליות טסות בטיסות יומיות או שבועיות טיסות מישראל לפראג שהם כמובן אלעל ישראייר וארקיע, בנוסף חברת טיסות הצ’רטר סמארט וינג מפעילה לשם טיסה מפראג לישראל וחזור כמעט כל יום.

החברה הלאומית של צ’כיה שנמל הבית שלה נמצא בפראג שהיא כמובן צ’ך איירלינס [כן אין הרבה מקוריות בשמות חברות תעופה] כרגע מבדיקה שלי ולהפתעתי לא טיסה לנמל התעופה בן גוריון בגלל מחסור טייסים ופשוט לא משתלם לה

טוב את מסיבת הרווקים שלי חגגתי בפראג ויצא לי להיות פעמיים בעיר הזאת לפני ואחר אישית אני מעדיף את בודפשט וכן זה היה מסיבת הכי סאחית בעולם!!!

אז בין גינות הבירות הם כמובן הביר גארדן לעיר העתיקה של פראג העיר מציעה הרבה ואולי ב3 פעמיים שהייתי לא הגעתי למקומות הנכונים כי מבחינת תיירים היא כל שנה ב10 הערים הכי מתוירות באירופה ויש הרבה סיבות לזה.

5 אטרקציות שחובה לבקר בפראג

1.העיר העתיקה של פראג.

3. לעשות סבב ברים מאורגן של הפיראט בפראג עולה 10 יורו.

2. אקווה דרים פארק מים בפראג.

4. לעשות טיול רגלי עם מדריך בפראג הסיור חינם נהוג לתת טיפ בסוף הסיור.

5.ללכת לגלריית הברזל בפראג יש הרבה פסלי מתכת מסרטים כמו הטורף והנוסע השמיני.

1.העיר העתיקה של פראג.

פראג היא עיר יפה והיסטורית שקיימת מאז המאה ה-9. היא בירת הרפובליקה הצ’כית, והייתה עיר חשובה באזור מאז ימי הביניים. העיר ידועה בארכיטקטורה המדהימה שלה, ברחובות המרוצפים ובאווירה התוססת.

העיר מחולקת לשני חלקים: העיר העתיקה והעיר החדשה. העיר העתיקה היא האזור הפופולרי יותר של פראג, והיא מלאה במבנים בני מאות שנים, כנסיות ומונומנטים. אזור זה הוא ביתם של כמה מהאטרקציות הבולטות ביותר של העיר, כגון מצודת פראג, גשר קארל וכיכר העיר העתיקה.

העיר החדשה היא האזור המודרני יותר של פראג. כאן, המבקרים ימצאו שפע של קניות, חיי לילה ובידור. האזור הוא ביתם של מרכז הקניות פלדיום (Palladium), וכיכר ואצלב (Wenceslas), אחת האטרקציות הפופולריות ביותר של העיר.

לא משנה באיזה אזור בעיר תטיילו, אתם בוודאי תיהנו מהנופים עוצרי הנשימה והאווירה הייחודית של פראג. בין אם אתם מבקרים במונומנטים ההיסטוריים של העיר או נהנים מחיי הלילה של העיר החדשה, פראג היא ללא ספק חוויה בלתי נשכחת.

פראג היא יעד נהדר לנסיעות עבור אנשים בכל הגילאים ותחומי העניין. עם הארכיטקטורה היפה שלה, הרחובות המרוצפים והאווירה התוססת, אתם בטוח תלכו לאיבוד בנפלאות העיר העתיקה ותיהנו מהמתקנים המודרניים של העיר החדשה. מהמונומנטים ההיסטוריים שלה ועד לחיי הלילה התוססים שלה, פראג היא עיר שבטוח מרשימה.

מלונות ב-העיר העתיקה של פראג

1. מלון יו פרינס (Hotel U Prince): ממוקם בלב העיר העתיקה של פראג, ומוקף בארכיטקטורה יפה ובשפע של חנויות, מסעדות ואטרקציות. עם מגוון של חדרים הנעים בין בסיסי ליוקרה, מלון זה מציע חדרי אירוח ולינה נוחים במיקום נהדר.

2. מלון כיכר העיר העתיקה: מלון זה ממוקם ממש באמצע כיכר העיר העתיקה, ומציע נופים מדהימים של האזור ההיסטורי וגישה נוחה למסעדות ולחנויות הרבות באזור. החדרים מודרניים ונוחים, והאורחים יכולים לנצל את המסעדה והבר של המלון.

3. מלון רזידנס אגנס: למלון זה מיקום נהדר בלב העיר העתיקה, קרוב לרבים מהאטרקציות המרכזיות של העיר. המלון מציע חדרים מודרניים ומרווחים עם שפע של מתקנים ומסעדה ובר באתר.

מסעדות בפראג העתיקה

1. גן קמפה: ממוקם בשכונת מאלה סטרנה הציורית, Kampa Garden היא מסעדה נעימה המגישה מנות צ’כיות מסורתיות עם טוויסט מודרני. האווירה נינוחה ומזמינה, והתפריט כולל מגוון מנות קלאסיות.

2. Kolkovna Výtonň: מסעדה זו ממוקמת בלב כיכר העיר העתיקה ומגישה מאכלים צ’כיים מסורתיים. התפריט כולל מגוון מנות, מגולאש קלאסי ועד מנות מודרניות יותר, והאווירה תוססת ומזמינה.

3. U Modré Kachničky: מסעדה זו, הממוקמת בסמוך לגשר קארל, מתמחה במנות צ’כיות מסורתיות ובינלאומיות. התפריט נרחב והאווירה נעימה ומזמינה. המסעדה מציעה גם טרסה חיצונית עם נוף נהדר של הנהר.

2. אקווה דרים פארק מים בפראג.

אקווה דרים פראג הוא פארק מים ייחודי ומרגש הממוקם בלב העיר. עם מגוון של מגלשות, בריכות ואטרקציות מרתקות, זהו המקום המושלם להתקרר במהלך חודשי הקיץ החמים.

הפארק מחולק לשני חלקים: פארק המים ואזור החוץ. האזור החיצוני כולל בריכה גדולה, נהר עצל ואגם, כמו גם מגלשות ואטרקציות רבות. פארק המים כולל חמש מגלשות מים גדולות, חוף מלאכותי, בריכת גלים ומתקני שעשועים. המגלשות נעות בין מתונות לפראיות, והן בטוחות לספק הרבה כיף לכולם.

הפארק מציע גם מגוון רחב של מזון ומשקאות, כולל פיצה, נקניקיות, גלידה וחטיפים אחרים. יש גם בר ומסעדה בשירות מלא באתר, כמו גם חנות מזכרות.

אקווה דרים פראג הוא המקום המושלם ליום מלא כיף. יש שפע של פעילויות לכל הגילאים ורמות המיומנות, והפארק נקי ומטופח. הצוות ידידותי ועוזר, והאווירה רגועה ומזמינה.

בין אם אתם מחפשים יום מרגש או סתם רוצים להתקרר בחום הקיץ, אקווה דרים פראג מציע משהו לכל אחד. עם המבחר הגדול של מגלשות, בריכות ואטרקציות, זה בטוח יהיה להיט עם כל מי לבקר.

3. לעשות סבב ברים מאורגן של הפיראט בפראג עולה 10 יורו.

כחלק מכל ביקור בפראג, סיור בר הוא חובה. בפראג יש כמה מהברים הייחודיים והמעניינים ביותר בעולם. מטברנות נעימות ועד מועדונים תוססים, יש משהו לכל אחד. התחילו את הסיור שלכם ב-U Medvídků, מבשלת הבירה העתיקה ביותר בפראג. מבשלה איקונית זו קיימת מאז 1466 ויש לה היסטוריה ארוכה ומפוארת. גן הבירה הוא מקום נהדר לתפוס חצי ליטר ולקלוט את האווירה.

לאחר מכן, לכו למוזיאון הבירה המפורסם של פראג. כאן תוכלו לטעום כמה מהבירות הטובות ביותר מכל רחבי הרפובליקה הצ’כית וללמוד על תהליך הבישול. לאחר מכן, עשו את דרככם לקווארנה סלאביה (Kavarna Slávia), בית קפה היסטורי במרכז העיר. תוכלו ליהנות מכוס קפה מהביל ומכמה פינוקים צ’כיים מסורתיים תוך צפייה בנופים היפים של העיר.

המשיכו את הסיור באחד ממקומות חיי הלילה הפופולריים ביותר בפראג – מועדון המוזיקה קרלובי לאזנה. במועדון הרב-מפלסי הזה יש משהו לכל אחד, מטכנו ומוזיקת האוס בקומה העליונה ועד היפ הופ ו-R&B במפלס התחתון. קחו הפסקה מהריקודים ותיהנו מכמה מהקוקטיילים והחטיפים הטעימים הזמינים.

לבסוף, סיימו את הלילה ב-U Zlateho Tygra, אחד הפאבים הוותיקים ביותר בפראג. פאב זה ידוע במבחר המצוין של בירות, יין ומשקאות חריפים. תיהנו מאחד קר בזמן שאתם קולטים את האווירה ואנשים צופים.

סיור הבר שלכם בפראג ישאיר אתכם עם זיכרונות בלתי נשכחים והערכה מחודשת לעיר המדהימה הזו. מפאבים היסטוריים ועד מועדונים תוססים, יש משהו לכל אחד. תהנה מזמנך בפראג!

4. לעשות טיול רגלי עם מדריך בפראג הסיור חינם נהוג לתת טיפ בסוף הסיור.

התחילו את סיור ההליכה שלכם בעיר בכיכר סנט פול ההומה. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מבנים היסטוריים, כולל קתדרלת סנט פול ההיסטורית ובית העירייה. טיילו בכיכר והתרשמו מהמראות והצלילים של העיר.

לאחר מכן, צאו לטיול ברחוב מיין. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של חנויות ומסעדות ייחודיות. עצרו פנימה כדי ליהנות מכוס קפה ומאפה באחד מבתי הקפה המקומיים. תוכלו גם למצוא מגוון רחב של בוטיקים וגלריות שתוכלו לחקור.

המשיכו את סיור ההליכה שלכם על ידי פנייה אל גדת הנהר. כאן תוכלו לטייל בנחת לאורך הנהר וליהנות מהנופים המדהימים של הנוף העירוני. יש כאן גם שפע של פעילויות אחרות, כגון קיאקים, גלישת סאפ ודיג.

אחרי שפיתחתם תיאבון, עשו את דרככם לשוק ההיסטורי. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של תוצרת מקומית, גבינות ומוצרים בעבודת יד. הקפידו לאסוף כמה מרכיבים טריים לארוחה ביתית לפני שאתם חוזרים הביתה.

סיימו את הסיור בביקור במוזיאון לאמנויות ומדעים. כאן תוכלו לחקור את התערוכות הרבות והשונות, הנעות בין ממצאים עתיקים ליצירות אמנות מודרניות. אל תשכחו להציץ בפלנטריום ובמצפה הכוכבים לחוויה ייחודית.

סיור ההליכה שלך בעיר הושלם כעת. בין אם אתה מקומי או מבקר, אתה בטוח שרכשת הבנה טובה יותר של העיר ותרבותה. תיהנו משהותכם בעיר והקפידו לבקר שוב בקרוב.

5.ללכת לגלריית הברזל בפראג יש הרבה פסלי מתכת מסרטים כמו הטורף והנוסע השמיני.

מוזיאון הברזל והפלדה בפראג הוא מוזיאון ייחודי בעיר פראג המציג את העבר, ההווה והעתיד של תעשיית הברזל והפלדה בעיר. המוזיאון ממוקם בעבודות הברזל ההיסטוריות של קלאדנו, המהווה חלק מהמורשת התעשייתית של העיר. המוזיאון מציג את ההיסטוריה של ייצור הברזל והפלדה בפראג, ואת התפתחותה במשך מאות שנים. הוא מציג את תהליכי הייצור והציוד המשמשים בתעשיית הברזל והפלדה, כמו גם את המוצרים של תעשייה זו.

המוזיאון מספק גם תובנה על ההיסטוריה של העיר ואנשיה. הוא מציג חפצים, תצלומים ומסמכים המספרים את סיפורה של תעשיית הברזל והפלדה של פראג והשפעתה על התרבות והכלכלה של העיר. המוזיאון כולל גם תערוכות ופעילויות אינטראקטיביות המאפשרות למבקרים לקבל מבט מקרוב ואישי על התעשייה.

מוזיאון הברזל והפלדה בפראג פתוח לקהל הרחב בימי שבת וראשון בין השעות 10:00-17:00. הכניסה למבקרים כרוכה בתשלום הכולל גישה לכל המוצגים והפעילויות של המוזיאון. המוזיאון מציע גם סיורים מודרכים, המספקים למבקרים מבט מעמיק על ההיסטוריה התעשייתית של העיר.

מוזיאון הברזל והפלדה בפראג הוא מקום נהדר ללמוד עוד על העבר התעשייתי של העיר וכיצד הוא עיצב את התרבות והכלכלה של העיר כיום. המוזיאון מספק חוויה מעניינת וחינוכית למבקרים בכל הגילאים ומהווה דרך נהדרת לחקור את ההיסטוריה של פראג.

כתיבת תגובה