You are currently viewing כמה זמן טיסה לפוזנן פולין? מדריך מלא לפוזנן

כמה זמן טיסה לפוזנן פולין? מדריך מלא לפוזנן

זמן הטיסה לפוזנן מתל אביב בטיסה ישירה הוא 3 שעות ו55 דקות לטיסת הלוך לפולין מישראל.

החברה היחידה שטסה לשם נכון להיום וככה זה כבר הרבה זמן זה ריינאייר יש גם עוד קו משדה התעופה רמון שבאילת לפוזנן שזמן הטיסה יהיה 4 שעות ועשר דקות.

גם הטיסה הזאת היא עם ריינאייר והמחירים לטיסות מנתב”ג יכולים להיות נמוכים עד 250 שקל לטיסות הלוך חזור ללא כבודה.

הטיסות יוצאות פעמיים בשבוע משדה התעופה בן גוריון לפוזנן פולין בעזרת מטוס 737 מקס של חברת בוינג, מרווח הרגלים הוא 76 ס”מ שזה בסדר לחברת תעופה לאו קוסט.

מה שהכי כדאי ביעד הזה שאפשר לעשות 5 ימים בפוזנן לזוג ב3000-2000 שקל ולא להרגיש שחסכתם בכלל 2 מסעדות ביום מלונות 4* ואפילו 5* טיולים באזורים הסובבים את העיר ויום ספא מפנק, המחירים האלה לא קיימים בשום מקום אחר.

כמה זמן טיסה לפוזנן פולין? מדריך מלא לפוזנן

פוזנן, הממוקמת במערב פולין, היא עיר שוקקת חיים עם היסטוריה ארוכה והרבה מה לחקור. בין אם אתם מתכננים חופשה של חמישה ימים או שהייה ארוכה יותר, יש הרבה מה לראות ולעשות בפוזנן. מהעיר העתיקה היפה ועד לחיי הלילה ההומים וסצנת הקניות התוססת, תוכלו למצוא משהו שיתאים לטעמכם. המשך לקרוא כדי לגלות מה לעשות בפוזנן בעוד חמישה ימים.

יום 1: חקור את העיר העתיקה של פוזנן

התחילו את ההרפתקה שלכם בפוזנן על ידי סיור בעיר העתיקה ההיסטורית. תוכלו ליהנות ממראות כיכר השוק העתיקה, המוקפת בבניינים צבעוניים ומונומנטים, ולטייל לאורך הדרך המלכותית, המרופדת בכנסיות וארמונות יפים. אם אתם מחפשים קצת תרבות, בקרו במוזיאון הלאומי ובמוזיאון העיר, או לכו לטירה הקיסרית כדי ללמוד על ההיסטוריה של העיר.

יום 2: קניות ומסעדות בפוזנן

אוכל פולני
אוכל פולני בפוזנן

תוכלו לבלות את היום השני שלכם בפוזנן ולחקור את סצנת הקניות והאוכל התוססת של העיר. תוכלו לשוטט בין החנויות בסטארי ברוואר (Stary Browar), אחד ממרכזי הקניות הגדולים ביותר בפולין, או לטייל בכיכר השוק העתיקה (Old Market Square) התוססת, שם תמצאו שפע של חנויות ומסעדות ייחודיות. לארוחת ערב, נסו כמה מהפירוגי המפורסם של פוזנן, או טעמו קצת מהבירה המקומית באחד מהפאבים הרבים של העיר.

יום 3: מראות וצלילים של העיר

ביום השלישי שלכם בפוזנן, קחו קצת זמן לחקור את האטרקציות הרבות של העיר. צאו לסיור בקתדרלת סנט פיטר ופול היפה, או טפסו לראש מגדל העירייה לתצפית על העיר. תוכלו לבלות את אחר הצהריים בטירה הקיסרית, או לחקור את הפארקים, הגנים והמרחבים הירוקים הרבים הפזורים ברחבי העיר.

יום 4: טיולי יום ועוד

ביום האחרון שלכם בפוזנן, למה שלא תצאו לטיול יום בערים הסמוכות גנייזנו וקאליש. לחלופין, אם מתחשק לכם משהו הרפתקני יותר, למה שלא תצאו לטיול רפטינג בנהר ווארטה (Warta) הסמוך. הקפד לאסוף כמה מזכרות כמזכרת מזמנך בפוזנן.

יום 5: להירגע ולהירגע

קחו הפסקה מהסיור ובלו את היום הרביעי שלכם בפוזנן במנוחה והתרגעות. תוכלו לבקר באחד מאתרי הספא הרבים של העיר, או לשוט בסירה נינוחה במורד נהר ווארטה (Warta). לבילוי בערב, בקרו באחד מהמועדונים הרבים של העיר, או צפו במופע בתיאטרון מלטה.

כמה זמן טיסה לפוזנן פולין? מדריך מלא לפוזנן

מלונות מומלצים בפוזנן: איפה להתארח בפוזנן?

כשזה מגיע ללינה, לפוזנן יש משהו לכל תקציב וטעם. עבור אלה המחפשים יוקרה, יש שפע של מלונות יוקרתיים לבחירה, כגון מלון שרתון פוזנן או מלון גרנד. עבור אפשרות משתלמת יותר, יש שפע של מלונות בינוניים ותקציביים, כגון מלון בסט ווסטרן פוזנן.

מלון שרתון פוזנן

מלון שרתון פוזנן הוא יעד אידיאלי עבור אנשי עסקים ומטיילים כאחד. מלון שרתון פוזנן (Sheraton Poznan Hotel) הוא מלון מפואר בדירוג 5 כוכבים הממוקם בעיר התוססת פוזנן שבפולין, ומציע מגוון שירותים ושירותים על מנת להבטיח שהייה נעימה ובלתי נשכחת.

המלון כולל חדרי אירוח וסוויטות נוחים ומרווחים, הכוללים מתקנים ושירותים מודרניים. כל החדרים מצוידים בגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, טלוויזיות בעלות מסך שטוח ומיטות נוחות. המלון מציע גם מגוון של אפשרויות לסעודה באתר, לרבות מסעדה ובר, כמו גם בית קפה וטרקלין.

מלון שרתון פוזנן מציע מגוון רחב של שירותים כדי לענות על הצרכים של כל אורחיו. הצוות המקצועי של המלון זמין 24 שעות ביממה כדי לסייע בכל בקשה. תוכלו גם ליהנות מהספא וממרכז הכושר שבאתר, המציעים מגוון טיפולים ושיעורי התעמלות.

המלון שוכן במיקום נוח, במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות המרכזיות של פוזנן, לרבות העיר העתיקה, קתדרלת פוזנן, המוזיאון הלאומי ובית האופרה. המלון נמצא גם בקרבת מספר מקומות לקניות ולסעודה, מה שהופך אותו לבסיס המושלם לטיולים.

מלון בסט ווסטרן פוזנן

המלון מהווה יעד פופולרי עבור אנשי עסקים ומטיילים כאחד. מלון בסט ווסטרן (Best Western Hotel) ממוקם בעיר ההומה פוזנן (Poznan), פולין, ומציע שהייה מודרנית ומפנקת.

המלון כולל מגוון רחב של יחידות אירוח, מחדרי אירוח ועד סוויטות, שכולן מצוידות במתקנים מודרניים כגון טלוויזיות בעלות מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם ומיזוג אוויר. המלון כולל גם חדר כושר, מסעדה ובר, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצים להירגע אחרי יום ארוך של סיורים.

מיקומו של המלון הינו אידיאלי עבור חקר העיר פוזנן. המלון נמצא במרחק הליכה מרבות מהאטרקציות של העיר, לרבות כיכר העיר העתיקה, כיכר השוק העתיקה וקתדרלת סנט פיטר ופול (St. Peter and Paul). המלון ממוקם גם בנוחות ליד תחנת הרכבת, מה שהופך אותו לטיול קל למבקרים שרוצים לחקור את שאר פולין.

מלון בסט ווסטרן פוזנן הוא בחירה מצוינת עבור אלה המחפשים שהייה נוחה ומפנקת בפוזנן. עם מגוון רחב של אפשרויות לינה, מתקנים מודרניים ומיקום נהדר, המלון בטוח יספק חוויה בלתי נשכחת.

מסעדות מומלצות בפוזנן איפה לאכול בפוזנן?

המלון מציע מגוון רחב של אפשרויות לסעודה, החל ממאכלים פולניים מסורתיים וכלה במטבח בינלאומי. אם תרצו לטעום מהמטבח הפולני המסורתי, נסו את אחת מהמסעדות הרבות בעיר העתיקה, כגון מסעדת סטארי מלין (Restauracja Stary Mlyn). אם אתם מחפשים משהו קצת יותר בינלאומי, נסו את אחת המסעדות הפיוז’ן הרבות של העיר, כגון Marche Fusion.

כמה זמן טיסה לפוזנן פולין? מדריך מלא לפוזנן

מסעדת מארשה פיוז’ן בפוזנן

מסעדת Marche Fusion בפוזנן, פולין היא מקום נהדר למקומיים ותיירים כאחד. המסעדה ממוקמת בלב העיר, קל למצוא אותה ומציעה מגוון רחב של אוכל. עם העיצוב המודרני שלה, מסעדה זו בולטת משאר המסעדות בעיר. מבחוץ, המסעדה נראית נקייה ומזמינה, אבל בפנים היא המקום שבו החוויה באמת זורחת.

התפריט ב- Marche Fusion מרשים באמת. המסעדה מציעה מגוון של מנות פולניות מסורתיות, כגון פירוגיס (pierogis), גולבקי (golabki) וקילבסה (kielbasa) שמות מוזרים אני יודע אבל פולניים אמיתיים מכירים אותם. עם זאת, התפריט כולל גם מנות אירופאיות מודרניות יותר, כגון פסטה וריזוטו. יש משהו לכל אחד, כולל אפשרויות צמחוניות.

המסעדה מציעה גם מבחר גדול של משקאות, כולל בירה, יין וקוקטיילים. הצוות ידידותי ועוזר, מה שמקל על מציאת המשקה המושלם להשלמת הארוחה.

האווירה במארשה פיוז’ן חמה ומזמינה. למסעדה תחושה נעימה אך מודרנית, והצוות תמיד ידידותי וקשוב. המסעדה היא גם במחיר סביר מאוד, מה שהופך אותו מקום נהדר לארוחת ערב מזדמנים או אירוע מיוחד.

בסך הכל, מסעדת מארשה פיוז’ן בפוזנן בהחלטה נכונה לבקר במהלך הטיול שלכם

אז הנה לכם – חמישה ימים בפוזנן. עם ההיסטוריה העשירה שלה, התרבות התוססת ושפע האטרקציות, תהיו בטוחים שיהיה לכם זמן מדהים. תהנה משהותך!

כתיבת תגובה