You are currently viewing כמה זמן טיסה ללאס וגאס? 10 אתרים שחובה לבקר בלאס וגאס

כמה זמן טיסה ללאס וגאס? 10 אתרים שחובה לבקר בלאס וגאס

טוב לפני הקורנה ניסו כמה פעמיים לעשות טיסה ישירה ללאס וגאס שתקצר את זמן הטיסה לוגאס אבל היום אחרי קורנה אין טיסות ישירות לעיר החטאים.

אז היום הזמן טיסה הכי קצר זה עם עצירות ביינים בנמל התעופה של שיקגו כן יש טיסות ישירות לשיקגו עיר הרוחות [אני חזק היום בכינויים] הטיסה של חברת קונטיננטל. קחו בחשבון שתצתרכו לעבור בהגירה אז תדאגו שיהיה מספיק זמן להספיק לטיסת המשך.

כמובן אפשר דרך ניו יורק שם טיסה לניו יורק תיקח 12 שעות [בערך תלוי מסלול] והמשך תקח לא פחות מ 5 שעות ו35 דקות שאם הקונקטשין בשדה תעופה זה אקח לפחות 21 שעות.

האופציה הכי טובה ולרוב זולה זה לטוס דרך לונדון או גרמניה [או כל מקום באירופה שחברת תעופה נורמלית] ככה לא צריך להילחץ בעצירה עם ההגירה של ארצות הברית ולטוס ישירות מאירופה ללאס וגאס בכמה שפחות זמן בלי עצירות בארצות הברית.

אתרים שחובה לבקר בלאס וגאס

העיר במדבר ידועה ברחבי העולם בכיף וריגוש. אתר הנופש המפורסם של רצועת לאס וגאס, רחוב מרופד עם אורות ושחזר מראות זוהרים מערים ברחבי העולם. יש כל כך הרבה דברים מהנים לעשות בלאס וגאס עם כל כך הרבה אטרקציות, וכל כך מעט זמן, אתם בטח תוהים מאיפה להתחיל ברוכים הבאים רוצים לנהוג בפרארי או לרכוב, אולי פעילויות אחרות בלאס וגאס כמו כניסה הנופים הטובים ביותר של הרצועה על גבי ההיי רולר וביקור במוזיאון הם יותר הסגנון שלך.

אטרקציות בלאס וגאס הן מהטובות בעולם. להלן רשימה של האטרקציות המובילות של לאס וגאס The strip. הקטע המרכזי באורך 2.5 מייל של שדרת לאס וגאס, העובר דרך העיר מצפון מזרח לדרום מערב הידוע כרצועה, הוא המקום שבו האקשן רצופה בארמונות בידור ענקיים.

רבים מהם נבנו עם נושא מגדיר וביתם של אולמות הופעות, חדרי מלון יוקרתיים ואוכל משובח. זה מה שרוב האנשים חושבים עליו כשהם מדמיינים טיולי מסוקים של לאס וגאס לנוף אווירי נהדר. מעל לאס וגאס או אפילו בקניון הגדול, המבקרים עשויים לרצות לצאת לטיול במסוק. בלאס וגאס יש מספר חברות המספקות סיורי מסוקים שלוקחים מבקרים מעל לאס וגאס ברצועה או עד לקניון הגדול. זוהי הזדמנות מצוינת לכל מי שיש לו זמן מוגבל לראות לא רק את וגאס, אלא גם את הנוף שמסביב ואת אחת האטרקציות הטבעיות המרשימות והמפורסמות של אמריקה, אתר הנופש והמזרקה בלג’יו מציג את אתר הנופש בלג’יו בלאס וגאס הוא מתחם מלונות יוקרתי ענק עם מגוון רחב של אטרקציות, כולל גלריית בלאג’יו לאמנות יפה, החממה והגנים הבוטניים, ספא וסלון, וכמה מהמסעדות הטובות ביותר בלאס וגאס מעבר ללובי, הוא אזור אולם תצוגה עם נושאים משתנים שנעים בין תצוגות בוטניות אביביות למופעי אמנות מרתקים .

המאפיין המרשים והמפורסם ביותר הוא מלון תעתוע המזרקות. קל לזהות את מלון התעתועים, בעוד ההליכה לאורך הרצועה שלפני אתר הנופש נמצא הר געש שמתפרץ במרווחים קבועים בלילה. האש האדומה הזוהרת והפיצוץ היורה מתוך הר הגעש הם כמה מהמראות הייחודיים ביותר שנראים מגלגל הענק הגבוה של המדרכה. גלגל הענק הגבוה הוא גלגל התצפית הגדול בעולם, ומתנשא לגובה מרשים של 550 רגל. גבוה סיבוב בודד לוקח 30 דקות.

זה ייתן לכם הרבה זמן לספוג את הנופים המדהימים של הרצועה והסביבה, במיוחד בלילה. כל בקתה מכילה עד 40 אנשים ומבוקרת אקלים. ה-High Roller ממוקם בקצה התחתון של הקישור ליין ניו יורק מלון, מלון ניו יורק ניו יורק בלאס וגאס נמצא מעבר לרחוב מ- mgm grand hotel ומלון excalibur resort מהמם ויזואלית. המלון מעוצב כך שייראה כמו קו הרקיע של ניו יורק, עם גשר ברוקלין ופסל החירות, רכבת הרים ענקית, המכונה “רכבת התפוחים הגדולה” מעגלים בתוך המלון וסביבתו, מוזיאון האספסוף, מוזיאון האספסוף או המוזיאון הלאומי. של פשע מאורגן ואכיפת חוק, כפי שהוא נקרא רשמית, הוא מוזיאון ייחודי ובולט באמת בנבאדה.

המוזיאון שוכן בבניין ניאו-קלאסי משנת 1933, בעבר ה-u. סניף הדואר ובית המשפט שיש לו היסטוריה משלו. זה היה אחד המקומות לדיונים המפורסמים של ועדת קפלבר ב-1950, שחשפו כמה אמיתות מכוערות על פשע מאורגן בלאס וגאס וברחבי ארצות הברית. מפרץ מנדלאי ואקווריום שונית הכרישים. אחד מנקודות השיא המרכזיות במתחם זה הוא אקווריום שונית הכרישים. המיכל העצום של 1.3 מיליון ליטר מכיל מגוון רחב של כרישים, קרני דגים, זוחלים, חסרי חוליות ימיים, צבי ים ירוקים ואפילו דרקון קומודו. מעט יותר מ-100 כרישים מ-15 מינים שונים ויותר מ-2,000 בעלי חיים בסך הכל מוצגים.

מנהרת הכרישים היא התכונה המרשימה ביותר שהוסמכה על ידי איגוד גני החיות והאקווריום, עובדת צער כרישים עם חיות בר, ביולוגים לשימור אוכלוסיות אגמים וים בסכנת הכחדה, כמו גם שיקום בעלי חיים פצועות.

מוזיאון הניאון, שלטי הניאון הבהירים והצבעוניים של לאס וגאס היו אחד מהאתרים הבלתי נשכחים של העיר לאינספור מבקרים. לאורך השנים משואות הפרסום הרב-קומתיות הללו הפכו לאחת התביעות של העיר לתהילה. כיום, מוזיאון הניאון עובד קשה כדי לשמר חלק מההיסטוריה של העיר על ידי רכישת אחסון ובמקרים מסוימים, שיפוץ.

שלטי הניאון ההיסטוריים שהלכו בצד הדרך, כאשר העסקים דעכו או שלטים חדשים תפסו את מקומם של אייקונים ישנים יותר, מלון luxor, מלון נושא נוסף בולט בקצה הדרום מערבי הרחוק של הרצועה שעוצב בעיצוב מצרי עתיק. המלון מעוצב, כמו פירמידה עם ספינקס המשקיף בגאווה אל הרחוב. הלוקסור, כמו כל אתרי הנופש הגדולים, מציע מגוון רחב של מסעדות והזדמנויות קניות. זו הייתה רשימת האטרקציות המובילות בלאס וגאס. ובכן, יש עוד הרבה, אבל אלו הן כמה מהאטרקציות התיירותיות המובילות שתוכלו לבקר בהן בפחות זמן כדי להפוך את הטיול שלכם לחוויה נהדרת. אז מה אתם חושבים על הרשימה הזו?

כתיבת תגובה