You are currently viewing כמה זמן טיסה ליפן טוקיו? ו25 אטרקציות המובילות בטוקיו

כמה זמן טיסה ליפן טוקיו? ו25 אטרקציות המובילות בטוקיו

אלעל פתחה קו טיסות ישירות לטוקיו בירת יפן וזמן הטיסה לטוקיו מתל אביב יהיה 11 שעות ו35 דקות במידה והטיסה תעבול מעל סעודיה , טיסה עם קונקטשיין תקח ממוצע 15-18 שעות תלוי בקונקטשיין כרגע הטיסות הכי זולות לטוקיו הם של חברת סוויס במחיר של 705 דולר שזה מחיר מדהים ליעד המבוקש.

טוקיו היא מטרופולין שוקק חיים המציע מגוון מדהים של אטרקציות להנאת המבקרים. ממקדשים ומקדשים היסטוריים ועד גורדי שחקים מודרניים וטכנולוגיה חדשנית, יש משהו לכל אחד בעיר המרתקת הזו. הנה 25 מהאטרקציות המובילות שכדאי לבדוק במהלך ביקורכם בטוקיו:

כמה זמן טיסה ליפן טוקיו? ו25 אטרקציות המובילות בטוקיו

The Tokyo Skytree
עץ השמיים במרכז טוקיו
  1. טוקיו סקייטרי הוא מרפסת תצפית מתנשאת המציעה נוף פנורמי של העיר משתי מרפסות התצפית שלה.

עץ השמיים של טוקיו (באנגלית: Tokyo Skytree) הוא מרפסת תצפית ונקודת ציון גבוהה בטוקיו, יפן. הוא מתנשא לגובה של 634 מטר (2,080 רגל), והוא המבנה הגבוה ביותר ביפן והשני בגובהו בעולם. Skytree הושלם בשנת 2012 והפך לאטרקציה תיירותית פופולרית, עם מיליוני מבקרים מדי שנה.

לסקייטרי יש שתי מרפסות תצפית: הסיפון התחתון, המכונה סיפון טמבו, ממוקם בגובה של 350 מטר (1,148 רגל), והסיפון העליון, המכונה גלריית טמבו, ממוקם בגובה 450 מטר (1,476 רגל). שני הסיפונים מציעים נוף פנורמי של העיר, וביום בהיר, המבקרים יכולים לראות את הר פוג’י מרחוק.

בנוסף למרפסות התצפית שלו, המלון כולל גם מגוון רחב של חנויות, מסעדות ואטרקציות אחרות. העיירה סקייטרי (Skytree Town), הממוקמת למרגלות המגדל, מציעה מגוון רחב של אפשרויות לסעודה ולקניות, כמו גם פלנטריום ואקווריום.

מלון סקייטרי הינו ממוקם ברובע סומידה ( Sumida ) של טוקיו, והוא נגיש בקלות באמצעות רכבת ואוטובוס. המבקרים יכולים לקחת את קו המטרו הנזומון (Hanzomon) של טוקיו לתחנת אושיאגה (Oshiage), המחוברת לסקייטרי (Skytree) באמצעות גשר להולכי רגל.

Skytree הוא אטרקציה חובה לראות עבור כל מי שמבקר בטוקיו. הנופים המדהימים שלה ומגוון האטרקציות הופכים אותה ליעד פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד.

  1. מגדל טוקיו הוא מבנה איקוני נוסף המציע נופים מדהימים של העיר ממרפסת התצפית שלו.
  2. מקדש מייג’י הוא מקדש שינטו יפהפה המוקדש לרוחותיהם של הקיסר מייג’י ואשתו.
  3. מקדש סנסו-ג’י הוא מקדש בודהיסטי שהוא המקדש העתיק ביותר בטוקיו ואחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר שלה.
  4. המוזיאון הלאומי של טוקיו הוא המוזיאון הגדול ביותר במדינה, והוא ביתו של אוסף מרשים של אמנות וממצאים יפניים.

המוזיאון הלאומי של טוקיו הוא המוזיאון העתיק והגדול ביותר ביפן. המוזיאון, שנוסד בשנת 1872, מחזיק באוסף עצום של יותר מ-110,000 פריטים, כולל אוצרות לאומיים וממצאים תרבותיים חשובים מיפן ומרחבי העולם. המוזיאון מחולק למספר גלריות, כל אחת עם דגש על נושא מסוים או פרק זמן מסוים, כגון אמנות יפנית, אמנות אסייתית וממצאים פרהיסטוריים. בנוסף לאוספי הקבע שלו, המוזיאון הלאומי של טוקיו מארח גם תערוכות מתחלפות ואירועים מיוחדים לאורך כל השנה. המוזיאון ממוקם בפארק אואנו במרכז טוקיו, מה שהופך אותו ליעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. המוזיאון נגיש בקלות ברכבת ונמצא במרחק הליכה קצר מתחנת אואנו (Ueno). המבקרים במוזיאון הלאומי של טוקיו יכולים ללמוד על ההיסטוריה והתרבות העשירה של יפן ולראות כמה מהממצאים החשובים והיפים ביותר במדינה.

זמן הטיסה לטוקיו? ו25 אטרקציות בטוקיו

  1. הארמון הקיסרי הוא מקום מגוריה של המשפחה הקיסרית של יפן, והוא מוקף בגנים יפים הפתוחים לציבור.
  2. בניין הממשלה המטרופוליטני של טוקיו הוא גורד שחקים מודרני המציע מרפסות תצפית עם נופים מדהימים של העיר.
  3. פארק יויוגי הוא שטח ירוק ויפה המהווה מקום פופולרי לפיקניקים ופעילויות חוצות.
  4. אתר הנופש טוקיו דיסני הוא פארק שעשועים פופולרי המציע מגוון רחב של מתקנים, מופעים ואטרקציות לכל הגילאים.

טוקיו דיסני (באנגלית: Tokyo Disney) הוא פארק שעשועים הממוקם באורייאסו, צ’יבה, יפן. הוא מופעל על ידי חברת אוריינטל לנד, שיש לה הסכם רישיון עם חברת וולט דיסני. הפארק נפתח ב-15 באפריל 1983, והוא מורכב משני פארקי שעשועים: דיסנילנד טוקיו וטוקיו דיסני-סי.

Tokyo Disney
דיסני טוקיו

דיסנילנד טוקיו הוא פארק השעשועים הראשון של דיסני שנבנה מחוץ לארצות הברית. הוא מעוצב בהשראת דיסנילנד בקליפורניה וכולל כמה מאותן אטרקציות, כולל טירת סינדרלה, זה עולם קטן ושודדי הקאריביים. בנוסף לאטרקציות הקלאסיות הללו, לדיסנילנד טוקיו יש גם כמה ייחודיים, כגון מפלצות, Inc. Ride &amp Go Seek, ציד הדבש של פו הדוב, ו- PhilharMagic של מיקי.

טוקיו דיסני-סי הוא פארק השעשועים השני באתר הנופש טוקיו דיסני והוא פארק דיסני-סי היחיד בעולם. הוא כולל מוטיב ימי וכולל שבעה נמלים על פי נושא: נמל הים התיכון, האי המסתורי, לגונת בת הים, החוף הערבי, הדלתא של הנהר האבוד, פורט דיסקברי וחוף המים האמריקאי. כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בפארק כוללות את מסע אל מרכז כדור הארץ, 20,000 מייל מתחת לים ומגדל האימה.

אתר הנופש טוקיו דיסני כולל גם מספר אטרקציות נוספות, כגון מלונות דיסני, רובע קניות בשם Ikspiari, ומונורייל [רכבת שמיים] המחבר בין שני פארקי השעשועים. אתר הנופש הוא יעד פופולרי לתיירים וקיבל בברכה מעל 600 מיליון אורחים מאז פתיחתו.

כמה זמן טיסה ליפן טוקיו? ו25 אטרקציות המובילות בטוקיו

  • 10.המוזיאון הלאומי לטבע ומדע הוא מוזיאון מרתק המציג את עולם הטבע ואת המילה האחרונה במחקר המדעי.
  • 11.פארק אואנו הוא פארק גדול המהווה בית למגוון מוזיאונים ואטרקציות תרבותיות, כולל המוזיאון הלאומי של טוקיו והמוזיאון הלאומי לאמנות מערבית.

פארק אואנו (ביפנית: Ueno Park) הוא פארק ציבורי גדול הממוקם ברובע טאיטו בטוקיו, יפן. זהו יעד פופולרי הן לתיירים והן למקומיים, הידוע במוזיאונים, במקדשים ובעצי פריחת הדובדבן שלו.

הפארק הוקם בשנת 1873 על שטח של מקדש לשעבר בשם Kaneiji, שהיה אחד המקדשים העשירים ביותר ביפן באותה תקופה. לאחר שהמקדש נהרס במלחמת בושין, הוסבה האדמה לפארק ונפתחה לציבור.

Cherry Blossom ROAD AMAZING 8K
פריחת הדובדבן בטוקיו

כיום, פארק אואנו הוא ביתם של מספר מוסדות תרבות חשובים, כולל המוזיאון הלאומי של טוקיו, המוזיאון הלאומי לאמנות מערבית, מוזיאון המטרופוליטן לאמנות טוקיו ומוזיאון המדע הלאומי. מוזיאונים אלה מכילים אוסף עצום של אמנות, חפצים ודגימות מיפן ומרחבי העולם.

בנוסף למוזיאונים שלו, פארק אואנו ידוע בעצי פריחת הדובדבן היפים שלו, המושכים מבקרים רבים במהלך האביב. בפארק יש גם מספר מקדשים ומקדשים, כולל מקדש בנטנדו ובריכת שינובזו, שהיא ביתם של מינים רבים של ציפורים ודגים.

כמה זמן טיסה ליפן טוקיו? ו25 אטרקציות המובילות בטוקיו

פארק אואנו (Ueno Park) הוא מקום פופולרי עבור האנאמי (hanami), הנוהג היפני המסורתי ליהנות מיופיים של עצי פריחת הדובדבן. בעונת פריחת הדובדבן, אנשים נוהרים לפארק כדי לעשות פיקניק, לשתות סאקה ולהתפעל מהפרחים הפורחים.

מלבד האטרקציות התרבותיות והטבעיות שלו, פארק אואנו כולל גם מתקני פנאי רבים, כגון גן חיות, פארק שעשועים ואצטדיון בייסבול. הפארק הוא מקום התכנסות פופולרי לכל מיני אירועים, מקונצרטים ופסטיבלים ועד עצרות פוליטיות והפגנות.

בסך הכל, פארק אואנו הוא חלק אהוב וחשוב מהמורשת התרבותית והטבעית של טוקיו. ההיסטוריה העשירה והאטרקציות המגוונות שלה הופכות אותה ליעד חובה לכל מי שמתעניין בתרבות היפנית.

זמן טיסה ליפן ו25 אטרקציות בטוקיו

  1. מוזיאון ג’יבלי הוא אתר חובה לחובבי סטודיו האנימה הפופולרי, והוא מציע הצצה אל מאחורי הקלעים של ההיסטוריה ותהליך היצירה של החברה.
  2. מוזיאון אדו-טוקיו הוא מקום נהדר ללמוד על ההיסטוריה של העיר והתפתחותה מתקופת אדו ועד ימינו.
  3. פארק חיי הים של טוקיו הוא אקווריום המהווה בית למגוון בעלי חיים ימיים, כולל כרישים, קרניים ופינגווינים.
  4. רובע אודאייבה הוא רובע קניות ובילוי פופולרי הממוקם על אי מעשה ידי אדם במפרץ טוקיו. אודאיבה (ביפנית: 叟京京亝京� היא ידועה בארכיטקטורה העתידנית שלה ובאטרקציות המודרניות, כגון מרכז הכנסים טוקיו ביג סייט (Tokyo Big Sight) ומוזיאון המדע מיראיקן (Miraikan). אודאייבה היא גם ביתם של מספר קניונים, מסעדות ואפשרויות בילוי, מה שהופך אותה ליעד פופולרי הן לתיירים והן למקומיים. ניתן להגיע אליו באמצעות קו הרכבת המוגבה יוריקאמומה (Yurikamome) או באמצעות מעבורת ממפרץ טוקיו.
  5. האצטדיון הלאומי של טוקיו הוא אצטדיון חדיש שנבנה עבור אולימפיאדת הקיץ 2020 ומשמש כיום למגוון ענפי ספורט ואירועים.
  6. כיפת טוקיו היא זירה מקורה גדולה המארחת מגוון קונצרטים, אירועי ספורט ומופעים אחרים.
  7. המוזיאון הלאומי לאמנות מודרנית של טוקיו הוא מקום נהדר לראות אמנות ועיצוב יפניים עכשוויים.
  8. המרכז הלאומי לאמנות הוא מוזיאון לאמנות מודרנית הכולל מגוון יצירות עכשוויות של אמנים יפנים ובינלאומיים.
  9. אקווריום סומידה הוא אקווריום פופולרי נוסף הממוקם ברובע אסקוסה הפופולרי.
  10. המוזיאון הלאומי למדע וחדשנות מתפתחים הוא מוזיאון חדשני המתמקד במדע וטכנולוגיה.

זוהי אטרקציה תיירותית פופולרית המציעה למבקרים את ההזדמנות לראות מגוון רחב של חיים ימיים מרחבי העולם. האקווריום הוא ביתם של למעלה מ-10,000 בעלי חיים, כולל דגים, יונקים, ציפורים וזוחלים. כמה מהתערוכות הפופולריות יותר באקווריום סומידה כוללות את תערוכת המדוזות, תערוכת הפינגווינים ותערוכת הכרישים. באקווריום יש גם מיכל גדול המאכלס מינים שונים של דגים, כולל דגי אלמוגים, דגים טרופיים ובעלי חיים ימיים אחרים. בנוסף לתערוכות, אקווריום סומידה מציע למבקרים גם את ההזדמנות להשתתף בפעילויות מעשיות, כגון האכלת הדגים ונגיעה בכוכבי ים וביצורים ימיים אחרים. בסך הכל, אקווריום סומידה הוא חוויה מהנה וחינוכית לאנשים בכל הגילאים.

  1. מתחם Roppongi Hills הוא רובע קניות, אוכל ובילוי פופולרי המהווה בית למגוון אטרקציות, כולל מרפסת תצפית ומוזיאון לאמנות מודרנית.
  2. מעבר שיבויה הוא צומת מפורסם הידוע בהמונים ההומים שלו ובאורות הניאון הבוהקים שלו.
  3. מוזיאון המדע הלאומי של טוקיו הוא מקום נהדר ללמוד על החידושים האחרונים במחקר מדעי וטכנולוגיה.
  4. הקבוקי

קבוקי היא צורת תיאטרון יפנית מסורתית שמקורה בתחילת המאה ה-16. היא ידועה בתלבושות הצבעוניות שלה, באיפור המשוכלל ובתנועות ובמחוות המסוגננות ביותר שלה. מחזות קאבוקי הם בדרך כלל דרמות היסטוריות או מיתיות, ולעתים קרובות מלאים בנושאים של אהבה, נאמנות ובגידה.

The Kabuki
קבואקי

תיאטרון הקבוקי הראשון נבנה בטוקיו בשנות ה-30 של המאה ה-16, וצורת האמנות הפכה במהרה לפופולרית בקרב האנשים הפשוטים. עם הזמן, קאבוקי התפתח וכלל מגוון רחב של מחזות, מדרמות היסטוריות ועד קומדיות ואפילו קטעי ריקוד.

אחד המאפיינים הייחודיים ביותר של קאבוקי הוא האיפור המשוכלל שלבשו השחקנים. שחקנים גברים, שבאופן מסורתי מגלמים תפקידים גבריים ונשיים בקאבוקי, ילבשו לעתים קרובות איפור פנים לבן כבד וסימנים אדומים ושחורים נועזים על עיניהם, שפתיהם ולחייהם. האיפור הזה נועד להעביר את הרגשות והמניעים של הדמות, והוא יכול לנוע בין מוזר ודמוני לעדין ויפה.

מופעי קאבוקי ידועים גם בתלבושות המשוכללות שלהם, שלעתים קרובות מעוטרות בכבדות ברקמה, עלי זהב וכסף, ואלמנטים דקורטיביים אחרים. התלבושות נועדו להיות מרשימות מבחינה ויזואלית ככל האפשר, ויכולות לשקול עד 30 ק”ג (66 פאונד).

Kabuki נשאר צורה פופולרית של תיאטרון ביפן, והוא נהנה על ידי אנשים בכל הגילאים. בטוקיו, תיאטרון קאבוקיזה הוא אחד המקומות הידועים ביותר בעיר להופעות קאבוקי. תיאטרון זה, שנפתח בשנת 1889, עבר מספר שיפוצים והרחבות במהלך השנים, וכעת כולל ארבע במות נפרדות וקיבולת ישיבה של מעל 2,000 איש.

בשנים האחרונות צברה קבוקי פופולריות גם מחוץ ליפן, עם הופעות והופעות של להקות שהופיעו במדינות ברחבי העולם. בין אם אתם חובבי תיאטרון מסורתי או סתם מחפשים משהו ייחודי ועשיר מבחינה תרבותית לחוות, מופע קבוקי בהחלט שווה בדיקה.

מקווה שעזרתי לכם עם המאמר הזה על:

כמה זמן טיסה ליפן טוקיו? ו25 אטרקציות המובילות בטוקיו

כתיבת תגובה