You are currently viewing כמה זמן טיסה ליוהנסבורג דרום אפריקה? 10 אתרים לבקר ביהונסבורג

כמה זמן טיסה ליוהנסבורג דרום אפריקה? 10 אתרים לבקר ביהונסבורג

היום יש רק חברה אחת שטסה ליוהנסבורג בצורה והיא כמובן החברה הלאומית של ישראל אל על.

זמן הטיסה ליהונסבורג יהיה 8 שעות ו30 דקות זמן הטיסה מישראל ליוהנסבורג וזמן הטיסה מיוהנסבורג לישראל יהיה 8 שעות ו25 דקות.

אלעל מוציאה 2 טיסות בשבוע הלוך חזור [לפעמים החזור יוצא אחרי יום מרגע שהוא נחת בדרום אפריקה] בימי שישי ובימי שלישי.

זמן טיסה לדרום אפריקה

עוד דרכים להגיע בטיסה ליוהנסבורג זה דרך אדיס אבבא מדובר על טיסה של חברת אתיופין אייר לינס והיא טיסה מאוד פופלרית על ידי הישראלים ,בדרך כלל העצירה באדיס היא 2-5 שעות ויש כמעט כל יום טיסה אפשר גם לטוס מאדיס ישירות לקייפ טאון או ליעדים אחרים בדרום אפריקה.

זמן טיסה מיוהנסבורג לקייפטאון דרום אפריקה

זמן הטיסה מיוהנבורג לקייפטאון זה שעתיים ו10 דקות המחיר לכיוון מתחיל ב300-400 שקל ויכול להיות הרבה יותר יקר ככל שמזמינים קרוב יותר למועד הטיסה.

זמן הנסיעה מיוהנסבורג לקייפטאון הוא כמעט 16 שעות בלי עצירות בצורה הכי ישירה שיש ולרוב מטיילים שעושים את זה עם לראות אטרקציות בדרך יקחו מינימום של שבוע.

10 אתרים לבקר ביהונסבורג

דרום אפריקה, הידועה רשמית בתור הרפובליקה של דרום אפריקה, היא מקום נהדר לבקר בו לספארי בפעם הראשונה, תמצאו סוואנה מוזהבת בנוף אפריקאי קלאסי, נקיקים גדולים ופעורים ומדבריות יפים להחריד, כמו גם יראת כבוד- צוות מעורר השראה של יצורים אפריקאים וכבונוס, כל היצורים, מנחמים בסרטון הזה, אנחנו הולכים להסתכל על 10 המקומות המובילים לבקר בדרום אפריקה ורק חכו עד שתראו את מספר אחד שאנחנו הולכים אליו להראות בסרטון הזה משהו שאפילו לא היית חושב עליו אז הקפד לצפות עד הסוף, אבל לפני שנתחיל אתה יכול לעזור לתמוך בערוץ שלנו על ידי יצירת חבר בעיתונות הערוץ הזה. כפתור ההצטרפות מתחת לזה יעזור לנו להביא לך עוד סרטוני טיול מדהימים. אז עכשיו, בני הארץ, בואו נתחיל למרדף מספר

10. רובן איילנד ווסטרן קייפ בטבל ביי, המורשת העולמית של רובן איילנד, הוא תזכורת רודפת לזוועות האפרטהייד. נלסון מנדלה בילה 18 שנים בכלא בתא קטנטן כאן, יחד עם מתנגדים פוליטיים אחרים ובלתי מתאימים חברתיים. אולי החלק הכי טוב בחוויה הזו הוא שהאסירים לשעבר הם בדרך כלל המדריכים החולקים דיווחים נוקבים ממקור ראשון על הזוועות שעברו בסיורים לאי, מתחילים בתערוכות מולטימדיה במוזיאון בשער נלסון מנדלה בויקטוריה ואלפרד מטיילים על קו המים, ואז לעלות על סירות אל רובן איילנד, לעתים קרובות אומץ בגלים קשים בנסיעה של 30 עד 45 דקות, הקפד להזמין מוקדם מכיוון שהסיורים יכולים להתמלא מהר בקניון נהר תשע בלייד, טבע, שמורה, אומפו, מלנגה, בלייד יפה, נהר קניון, שמורת טבע הנקראת גם motlaisi.

כמה זמן טיסה ליוהנסבורג דרום אפריקה? 10 אתרים לבקר ביהונסבורג

קניון הנהר הוא מועדף. עצור בנסיעה בין יוהנסבורג לפארק הלאומי קרוגר, הפארק הוא ביתו של הקניון השני בגודלו באפריקה, כמו גם מגוון עשיר של חיות בר וצמחים. עלווה סובטרופית עבותה, מפלים, נהרות נוצצים ותצורות סלע מכוסות חזזיות יוצרים בד בולט של משחק צבע ומרקם. הצפייה יכולה להיות מתגמלת במיוחד עם כל המינים הנפוצים של פרימטים דרום אפריקאים והיפופוטמים רבים ותנינים. הדרך הטובה ביותר לחקור את הפארק המרהיב הזה היא דרך מסלולי הנהיגה הציוריים או בטיולים רגליים. נקודות התצפית הפנורמיות הנרחבות של השבילים כוללות שלוש רונדבלים וחלון האל בעל השם המתאים. טיולי סירה ורפטינג במים לבנים זמינים גם בנהרות בפארק הביצות שמונה ישימאנגליסו. Kwazulu natal isimangalisso פירושו נס ופלא בשפת הזולו וזה’ זה שם הולם לאזור מורשת עולמית זה שבו נמצאת מערכת שפך הנהר הגדולה ביותר באפריקה. בעבר פארק הביצות הגדול של סנט לוסיה. Isi mangalisso שוכנת על החוף הצפון מזרחי של kwazulu-natal ומחברת שמונה מערכות אקולוגיות שזורות, כולל שוניות אלמוגים, מלאות חרקים, נהרות, אגמים, דיונות חוף מתנשאות, אדמות ביצות וסוואנה. באופן לא מפתיע, האזור תומך במגוון מדהים של חיות בר. יותר מ-526 מיני ציפורים מאכלסים את השמורה, כמו גם צבי עור וצבים, נמרים, קרנפים והריכוז הגבוה ביותר באפריקה של היפופוטמים ותנינים. אזור השממה הייחודי הזה מציע לכם הזדמנות לשלב חווית ספארי קלאסית עם הרפתקאות חופיות בשמורה הימית, כמו דיג קיאקים, צלילה ושנורקלינג בפארק הלאומי

7. Pillarsberg. האם אתה קצר בזמן, אבל רוצה לראות את חמשת הפארק הלאומי פילנסבורג הגדול של אפריקה? האם ביתם של חיות בר פורה ומגוון מסנוור של ציפורים במרחק של כשעתיים וחצי מיוהנסבורג ומפרטוריה נגיש בקלות מהערים הגדולות הללו? הוא מהווה טיול יום נהדר או שהייה של מספר ימים, הוא קטן בהרבה מהפארק הלאומי הגדול של קרוגר, אך כתוצאה מכך, יש בו ריכוז גבוה יותר של ציד. הציפור של פילנה שוכנת באזור מעבר בין מדבר הקלהרי היבש לאוונית ספוגת הגשם, מה שאומר שאתה יכול לראות כאן מגוון עשיר של בעלי חיים. מלבד רוב חמשת הפיל הגדולים, אריה נמר קרנף ותאו, יש לך הזדמנות לזהות כלבי בר אפריקאים. עדרי זברה, ג’ירפות אנטילופות וסייבל ורון מרהיבות ויותר מ-350 מיני ציפורים, לינה מתאימה לתקציבים שונים, בחר מתוך אוהלי ספארי קבועים, יחידות אירוח בשירות עצמי, צימרים או צימרים יוקרתיים. הטוב מכל הפארק הזה הוא נטול מלריה, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לספארי משפחתי,

כמה זמן טיסה ליוהנסבורג דרום אפריקה? 10 אתרים לבקר ביהונסבורג

6. , הדרקנסברג kwazulu natal, הדרקנסברג המרהיב שפירושו דרקון. הרים הוא אחד המקומות המובילים לביקור ב-kwazulu-natal ויעד נופש פופולרי עבור דרום אפריקאים. זה גם ביתם של הפסגות הגבוהות ביותר במדינה. האזור מקיף את פארק אוקלמבה דרקנסברג, המופיע למורשת עולמית, אזור של יופי שומט לסתות עם בזלת משונן, תומכות ואמנות סלע חול, והפארק הלאומי המלכותי, ביתו של האמפיתיאטרון מעורר ההשתאות, פני צוק מרהיבים ומקור הנהרות המרכזיים של דרום אפריקה . שמורת המשחקים של טירת הענק. באזור מגן עדרים גדולים של אילנד, יערות עבותים פורחים בעמקים המוגנים, והאזור הוא ביתם של יותר מ-800 מינים שונים של צמחים פורחים, כמו גם מגוון עשיר של חיות בר. בקיץ, נופי ההרים שופעים ופוריים, עם מפלים שוצפים ונחלים צלולים בגלימות השלג החורפיות, הפסגות הדרמטיות נוהרים לכאן כדי לטייל ולרכב על אופניים. שבילי ההרים המרהיבים, דגי פורל, סלע, טיפוס, סנפלינג, מצנחי רחיפה ורפסודה במי הנהרות הזורמים במהירות, טיולי כדור פורח – הם דרך מצוינת להעריך את הטופוגרפיה הדרמטית הבאה בחמשת סטנבוש, מערב כף סטנבוש היא אחת מבין העיירות הציוריות ביותר בדרום אפריקה, פסיפס של חוות, עצי אלון עתיקים ובתי מגורים הולנדיים מסוידים בקייפ, זוהי אחת הערים השמורה ביותר מתקופת חברת מזרח הודו ההולנדית

. היום זה’ עיר אוניברסיטאית עם נוף תוסס, תחושה ונוף פנטסטי. אוכלי אוכל יאהבו את זה כאן. סטלנבוש היא ביתם של כמה מהמסעדות הטובות ביותר בדרום אפריקה, כמו גם בתי קפה רבים בהיסטוריה. חובבים יכולים לטייל אחורה בזמן במוזיאון הכפר של סטנבוש, קבוצה של ארבעה בתים וגנים משוחזרים משנת 1709 עד 1850. מוזיאון רופרט מציג יצירות חשובות של אמנים דרום אפריקאים וטיול בגן הבוטני באוניברסיטת סטנבוש הוא עוד אחד הדבר הטוב ביותר לעשות כאן באזור שמסביב. חובבי טבע יכולים לטייל ברגל ולרכוב על אופניים בשבילי השממה בשמורת הטבע הצעירה עוצרת הנשימה של הוריק בפארק ארבע קלגרי או קלהארי חוצה גבול, צפון הכף, מיזוג של הפארק הלאומי kalahari gemsbok של דרום אפריקה והפארק הלאומי gemsbok של בוטסואנה.

הפארק חוצה הגבולות של קליגארי הוא אחד מאזורי השממה הגדולים בעולם שהוקם בשנת 2000. זהו הפארק חוצה הגבולות הראשון של אפריקה המוכרז רשמית ואחד המקומות המובילים לביקור בכף הצפוני של דרום אפריקה עצי קוצי גמל מסוקסים, אדומים חולות, שטחי דשא זהובים ושמים כחולים עמוקים מספקים רקע נועז לצילומים וצפייה במשחקים בין המגוון העצום של חיות הבר. אזור השימור העצום הזה הוא ביתו של אריה הקלהרי הראשי השחור והמפורסם, הגמסבוק הממלכתי, עם הקרניים שלהם בצורת V, הקנים המרווחים של חברותיים, אורגים, סוריקטות ועופות דורסים רבים. גם טורפים אחרים, כמו נמרים, ברדלסים וצבועים, נמצאים כאן. בעל ארבעה גלגלים, כלי רכב מומלצים לכמה מהכבישים המסולסלים הקטנים או למי שיוצא לבוטסואנה ובשלושה מסלול הגן לאורך החוף הדרום מזרחי של המדינה. מסלול הגן נמשך כ-200 ק”מ דרך כמה מנופי החוף עוצרי הנשימה של דרום אפריקה. המסלול נמתח לאורך האוקיינוס ההודי ממפרץ האזוב בכף המערבי ועד לנהר הסופה בכף המזרחי. מסלול נסיעה פופולרי זה עובר דרך גבעות ירוקות מתגלגלות. עיירות חוף יפות, לגונות, אגמים וצוקי חוף גולת הכותרת של תוואי הגן כוללים את העיירה המקסימה של נחמד יותר, מכורבלת בין יערות עבותים ולגונה נוצצת, הפארק הלאומי תוואי הגן היפהפה, עם הגאיות, בריכות הגאות והיערות העבותים, עוצון’ חוות היענים ומערות הקנגו ומושבת כלבי הים של שמורת הטבע רוברט במפרץ פלטנברג, הרפתקאות לאורך הדרך מעבירות את הטווח של חוויות פילים וטיולי צפייה בלווייתנים ועד לסיורי בנג’י, קפיצות וחופות עצים בשתי קייפטאון, ווסטרן קייפ, קייפטאון .

כמה זמן טיסה ליוהנסבורג דרום אפריקה? 10 אתרים לבקר ביהונסבורג

דרום אפריקה היא אחת הערים עוצרות הנשימה של כדור הארץ. הטבע מקיף את העיר הרב-תרבותית הזו, החודרת בין רכס הרים מחוספס לים. אחד הדברים המובילים לעשות בקייפטאון הוא ביקור, הר השולחן, הפסגה השטוחה השומרת על העיר לסקירה מרהיבה, לטייל לפסגה או לגלוש על הרכבל. הטיול בן שעה במעלה ראש האריה מספק גם נופים פנורמיים של העיר על המדרונות המזרחיים של הר השולחן. הגנים הבוטניים המפוארים קירסטן בוש נמצאים בתוך אתר מורשת עולמי של אונסק”ו. החוף של קייפטאון מלא גם הוא בפלאי טבע המטיילים לאורך הטיילת על קו המים. אולי תראו לווייתנים נובעים מהנמל פינגווינים משתכשכים לאורך החופים הזהובים במפרץ הכוח ובדרום העיר. קייפ פוינט הוא ביתם של חיות בר בשפע ויופי בוטני מגוון. קייפטאון ידועה גם בחופי הסלע היפהפיים שלה.

Camps bay הוא אהוב עם שפע של חנויות אופנתיות ובתי קפה בקרבת מקום. תושבי קייפטאון כל כך אוהבים את החופים שלהם, עד שבשקיעה הם מוצאים מקום לאורך נסיעה מרהיבה בפסגה של צ’פמן כדי להרים כוסית על השקיעה בטקס דמדומים המכונה “סאות שקיעה”. לחגוג את היופי של הטבע בדרך זו הוא אחד הדברים הייחודיים לעשות בדרום אפריקה ומשהו שאתה עלול להיתקל בו בטיולים שלך במקומות שונים ברחבי הארץ ולבסוף, בפארק הלאומי קרוגר מספר אחת, אמפ, מלנגה ולימפופו. הפארק הלאומי קרוגר הוא אחת משמורות המשחק הטובות באפריקה ואחת העתיקות בדרום אפריקה. אם אתה חובב חיות בר, הפארק המפורסם הזה בהחלט צריך להיות במסלול הטיול שלך בדרום אפריקה. הפארק נמצא במרחק של כ-3.5 עד 4.5 שעות נסיעה מיוהנסבורג ומציע למבקרים את ההזדמנות לראות את חמשת האריות הגדולים, הפיל והקרנף תאו נמר, כמו גם מגוון יוצא דופן של חיות בר אחרות. זה גם ביתם של בושמן חול, ציורי סלע ואתרים ארכיאולוגיים. אתה יכול לחקור את הפארק הלאומי קרוגר ברשת הגדולה של כבישים חתומים, לארגן ספארי הליכה או להמריא מעל גלריית הדשא העצומה. יערות ומערכות נהר בכדור פורח. אחד הדברים הטובים ביותר בפארק הלאומי קרוגר הוא שהאירוח מתאים לכל התקציבים. אתה יכול להישאר באתרי קמפינג בסיסיים להזמין סכך, בונגלו או להירגע באכסניה יוקרתית,

כתיבת תגובה