You are currently viewing כמה זמן טיסה לברצלונה ? 10 מלונות מומלצים בברצלונה

כמה זמן טיסה לברצלונה ? 10 מלונות מומלצים בברצלונה

זמן הטיסה לברצלונה מתל אביב הוא בין 4 שעות ו30 דקות ל4 שעות ו50 דקות תלוי בחברת התעופה והמסלול טיסה.

יש בין 3 טיסות ליותר מ15 טיסות ביום לברצלונה מתל אביב תלוי בתקופה ורוב המבקרים טסים לברצלונה ולא ליעד קונקטשיין.

כמה זמן טיסה לברצלונה ? 10 מלונות מומלצים בברצלונה

מחיר ממש טוב שאפשר למצוא לטיסה לברצלונה זה 400 שקל לטיסת הלוך חזור ,זה טיסה של יום רביעי של חברת וייז ,מחירים טובים נוספים זה סביב ה1000 לטיסת הלוך חזור בלי כבודה כמובן.

ואחרי שסיכמנו את נושא הטיסה הנה 10 מלונות מומלצים ובמחירים משתלמים בברצלונה.

כמה זמן טיסה לברצלונה ? 10 מלונות מומלצים בברצלונה

  1. מלון דיאנדרום פרסה ברצלונה – מלון 4 כוכבים הממוקם במרכז העיר. מציע חדרים נוחים ומתקנים יפים, בתי שרותים מקצועיים ומסעדות מעולות. מציע אפשרות למסיבות קטנות וגדולות.
  2. מלון מריה השחורה – מלון 4 כוכבים הממוקם במרכז העיר. מציע חדרים נוחים ומתקנים מעוצבים, שירותים מעולים ומסעדות במחירים סבירים. מציע גם מגוון של מועדונים ובתי קפה.
  3. מלון צלגרה בעיר – מלון 4 כוכבים ממוקם בתוך העיר. מציע חדרים נוחים ומתקנים יפים, שירותים מעולים ומסעדות מומלצות. מציע גם מגוון של חנויות, בתי קפה ומועדונים.
  4. מלון פרנקליין פלאזה – מלון 4 כוכבים הממוקם בפלאזה. מציע חדרים נוחים ומתקנים יפים, שירותים מעולים ומסעדות מומלצות. מציע גם מגוון של מועדונים ובתי קפה.
  5. מלון צ’ילוטה ברצלונה – מלון 4 כוכבים ממוקם ברצלונה. מציע חדרים נוחים ומתקנים יפים, שירותים מעולים ומסעדות מומלצות. מציע גם מגוון של חנויות, בתי קפה, מועדונים וחנויות.
  6. מלון הורד ברצלונה – מלון 4 כוכבים הממוקם במרכז העיר. מציע חדרים נוחים ומתקנים ארוכי שנה, שירותים מעולים ומסעדות מומלצות במחירים סבירים. מציע גם מגוון של מועדונים ובתי קפה.
  7. מלון מרסו ברצלונה – מלון 4 כוכבים הממוקם במרכז העיר. מציע חדרים נוחים ומתקנים מעוצבים, שירותים מעולים ומסעדות מומלצות. מציע גם מגוון של מועדונים, בתי קפה, חנויות ופארקים.
  8. מלון פרווה ברצלונה – מלון 4 כוכבים הממוקם ברצלונה. מציע חדרים נוחים ומתקנים מעוצבים, שירותים מעולים ומסעדות מומלצות. מציע גם מגוון של מועדונים, בתי קפה, חנויות ומופעים.
  9. מלון אדלום ברצלונה – מלון 4 כוכבים ממוקם ברצלונה. מציע חדרים נוחים ומתקנים מעוצבים, שירותים מעולים ומסעדות מומלצות. מציע גם מגוון של חנויות, בתי קפה, מועדונים ומופעים.
  10. מלון אורבנט ברצלונה – מלון 4 כוכבים ממוקם ברצלונה. מציע חדרים נוחים ומתקנים מעוצבים, שירותים מעולים ומסעדות מומלצות. מציע גם מגוון של חנויות, בתי קפה, מועדונים ופארקים.

כמה זמן טיסה לברצלונה ? 10 מלונות מומלצים בברצלונה

מקווה שהמאמר הזה עזר לכם ואם יש לכם שאלות לגבי המלונות או טיסות תרגישו חופשי לשלוח לי בתגובה או למייל.

כתיבת תגובה