You are currently viewing טיול טרקטורונים בדובאי סקירת מחירים
טיול-טרקטורנים-בדובאי

טיול טרקטורונים בדובאי סקירת מחירים

שאתה בדובאי, אתה אף פעם לא חסר אפשרויות בילוי. מחופים ציוריים ועד פארקי שעשועים מרתקים ומקומות ספורט אתגרי, יש כל כך הרבה אפשרויות. אבל מאיפה מתחילים בעיר שיש לה כל כך הרבה מה להציע לנרקומנים באדרנלין?

סיורי באגי דיונות במדבר בדובאי היא פעילות שמחפשי הרפתקאות מכל רחבי איחוד האמירויות אוהבים להשתתף בה. החדשות הטובות עוד יותר? אינך זקוק לניסיון קודם בכדי לרכב על עגלת חולית. אז, עם זאת בחשבון, בואו נסתכל על הסיורים הטובים ביותר של דובאי באגי.

סיורי DUNE DUNE BUGGY בדובאי

המדבר באיחוד האמירויות מושך מחפשי ריגושים מכל רחבי העולם. השטח לפעמים קשה בגלל החום הקיצוני. אך אם תבחרו בזמנים הקרירים יותר של השנה, תופתעו ממגוון הפעילויות שתוכלו ליהנות מהם במדבר.

דובאי היא מקום אחד במדינה שיש בה הרפתקאות אדרנלין לכולם. כמה חברות מארגנות טיולי באגי במדבר בדובאי. לכן, בין אם אתה נועז שמתכנן חופשה או מישהו שמתגורר בעיר, בצע הזמנה כדי ליהנות מיום מלא בהתרגשות ובטירוף. 

אז, האם יש לך מה שנדרש כדי לכבוש את מדבריות דובאי?

דיון באגי דובאי

לשכירת דאגי באגי דובאי צי של מכוניות באגיס פולאריס חזקות של 1000 סמ”ק ודגמי טורבו מוגבלים. כל הכרכרות בטוחות לרכיבה ככלוב גלגול ברזל קשיח, המאובטח במיוחד בחלקו העליון, מכסה את כל הצדדים. צוות המומחים ידריך אתכם בנוגע לכל פרוטוקולי הרכיבה בכרכרה במדבר המאתגר אך המתגמל באותה מידה. וברגע שתקבל את הזרימה של זה, הורדתך מההגה תהיה המשימה האמיתית. 

בהשכרת באגי של חולית יש רכבים מיוחדים אם ‘המשפחה של ארבע’ שלך רוצה לצאת להרפתקה זו ביחד. אתה יכול גם לבחור בשירותי בחירה ושחרור במחיר של 150 דולר ארה”ב לאדם. 

  • מחיר: החל מ- AED 900
  • צור קשר: + 971-54-546-3780

MX DUBAI

השם השני ברשימת החברות המציעות סיורי באגי במדבר בדובאי הוא MX דובאי. מכיוון ש- MX מציעה כרכרות וחבילות שונות, כדאי שתבדקו לפני שתבצעו הזמנות. ואז, ביום, הקשיבו למומחי החברה שמסתובבים במדבר כדי ליהנות במלואם.

  • מחיר: החל מ- 950 AED
  • ליצירת קשר: + 971-55-533-4231

ARABIA ADVENTURE

הרפתקאות ערביה היא חברה מפורסמת נוספת המציעה סיורי באגי דיונות מדבריים בדובאי. החל מאיסוף ועד ההנפקה הסופית, תוכלו לצפות בשירותים מהשורה הראשונה עם אבטחה ללא תחרות.

עם ההגעה למחנה תוכלו ליהנות מכיבוד ומשקאות. ואז אתה מתכונן לנסיעה המרתקת. כל הכרכרות הינן אוטומטיות לחלוטין, הנעה עם 4 גלגלים עם כלובי גלגול, מתלים בשטח וחגורות בטיחות חזקות. אם אינך בטוח לרכוב בעצמך, אתה יכול לשבת ברכב כנוסע עם רוכב מנוסה.

  • מחיר: החל מ- 560 AED
  • ליצירת קשר: 800-272-2426

סיורי ספארי מדבר 

האם אתה מוכן להסתובב במדבר בכרכרה המנוע 18 ליטר החזקה? המרחבים העצומים של המדבר מחכים למי שמוכן לקחת על עצמו את האתגר. סיורי ספארי במדבר מציעים סיורים בשעות הבוקר, אחר הצהריים והערב, כך שתוכלו לבקר במועד המתאים לכם ביותר. בנוסף, יש אפשרות להפוך את זה לחוויה של יום שלם עם ספארי מדברי וחבילת נהיגה בכרכרה. 

סיורי הרפתקאות אדומים גדולים 

האם יש דרך טובה יותר לחקור את המדבר מאשר לרוץ במרכבה עוצמתי? בסיורי ההרפתקאות של Big Red יש מגוון עגלות מעוצבות בהתאמה אישית כדי להבטיח בטיחות וריגוש מרביים. כרכרות הדיונות של פולריס הן מכונות חזקות הדורשות טיפול הולם. לכן, הקשיבו לצוות המומחים תוך שהם מדריכים אתכם באתגרים השונים העומדים בפניכם.

  • מחיר: החל מ- 560 AED
  • ליצירת קשר: 800-272-2426

הורביה הערבית 

Arabia Horizon היא האופציה הבאה ברשימת החברות המציעות טיולי באגי במדבר בדובאי. אתה יכול לבחור אפשרות לסיור בוקר או ערב בהתאם להעדפתך. כל המבקרים זוכים ליהנות מכיבוד, שתייה וחוויה של מחנה בדואי. בנוסף, הצוות המנוסה חורג מהדרך כדי להפוך את הטיול שלכם למהנה.

  • מחיר: החל מ- 595 AED
  • יצירת קשר: + 971-50-540-2520

סיורי שייט וספאריס

ליום מהנה ובלתי נשכח במדבר, הזמינו את הטיול שלכם בסיורי ראפטור וספארי. צוות המומחים ייתן את ההוראות הנכונות ויענה על כל שאלותיכם. אבל אל דאגה, מושב הדיבורים קצר. לאחר שבדקתם את השעיות הכרכרה, תוכלו לעבור לדבר האמיתי די מהר, וזה הזמן לבילוי אפי.

  • מחיר: החל מ- AED 900
  • יצירת קשר: + 971-56-747-1177

ריינג’רים מומחים 

ריינג’רס מומחים מספקים חבילות סיור מדבריות בכרכרות מדבריות בדובאי, עם גדלים שונים של כרכרות ומציעים ארוחת ערב. אז בחרו את אחד שלדעתכם יביא לחוויה מקוממת בלתי נשכחת. נסיעה בעגלה עמוק במדבר היא אחת הפעילויות הטובות ביותר שיש לדובאי להציע. בין אם אתם בסיור קצר ובין אם אתם תושבים, זו אחת מפעילויות החובה. ריינג’רים מומחים יכולים לספק חוויה נפלאה במחיר שפוי.

  • מחיר: החל מ- 577 AED
  • ליצירת קשר: + 971-55-700-8689

שאלות נפוצות

האם אוכל להביא ילדים בסיורי דוני מדברי מדבריות בדובאי?

חברות מסוימות מאפשרות לילדים צעירים לשבת על הכרכרה, בעוד שלאחרות יש מגבלות גיל. במקרים רבים, הילד צריך להיות בן 12 ומעלה כדי לשבת ברכב. מה שבטוח, עדיף לאשר דרישות לפני ביצוע ההזמנה.

האם יש דרישת גיל מינימלית?

מרבית החברות ממליצות לכל רוכבי הכרכרות להיות בני 18 ומעלה.

האם החברות מספקות ציוד בטיחות?

כן, מפעילי תיירות באגי מספקים את כל הציוד הדרוש. עם זאת, עדיף תמיד ללבוש מאמנים נוחים ולא סנדלים או נעלי בית פתוחות. 

תגיבו בתגובות אם יש לכם עוד חברות להוסיף ,חשוב לי להדגיש כל המחירים פה זה לחברות שנותנת סיור שלם במדבר ולא בשטח מגודר יש גם באגי במדבר שהוא מגודר וזה על בין 120-250 שקל ל20-30 דקות ויש הרבה מרכזיים כאלה בעיקר באזור שארג’ייה. כאן מדובר על מסע טרקטורנים כמו שקושמרו עשה בדובאי.

כתיבת תגובה