You are currently viewing כמה זמן טיסה לקורסיקה ?

כמה זמן טיסה לקורסיקה ?

קורסיקה הוא אי הממוקם בים התיכון והוא יעד תיירותי פופולרי עבור אנשים מכל רחבי העולם, כולל ישראל. אנשים רבים מבקרים באי בזכות החופים היפים שלו, הנוף המדהים והתרבות הייחודית שלו. לכן, אם אתם מתכננים לצאת לטיול בקורסיקה מישראל, ייתכן שאתם תוהים כמה זמן הטיסה.

זמן טיסה ישירה לקורסיקה הוא 4 שעות ו15 דקות ועד עכשיו יצאו רק טיסות צ’רטר ישירות לאי ולא טיסות סדירות, כמו כן רק בקייץ ובזמן הקורנה מן הסתם לא היה טיסות ישירות.

במאמר זה נענה על השאלה כמה זמן הטיסה מישראל לקורסיקה. נדון בזמני הטיסות, בחברות התעופה השונות המציעות טיסות לאי ובסוגי המטוסים הנפוצים. נדון גם בעלות כרטיסי הטיסה ובתקופה הטובה ביותר בשנה לנסוע לקורסיקה. אז אם אתם מחפשים מידע על הטיסה לקורסיקה מישראל, הגעתם למקום הנכון. בואו נתחיל!

זמן הטיסה מישראל לקורסיקה הוא כארבע וחצי שעות. זמן זה ישתנה בהתאם לחברת התעופה ולסוג המטוס המשמש. טיסות ישירות זמינות ממספר חברות תעופה, ביניהן אל על, ארקיע וישראייר. טיסות מישראל לקורסיקה יוצאות מנמל התעופה בן גוריון בתל אביב ונוחתות בשדה התעופה פיגארי ליד העיר אז’אקסיו בקורסיקה.

זמן הטיסה מישראל לקורסיקה בדרך כלל קצר יותר מטיסות ליעדים אחרים באירופה. הסיבה לכך היא שהאי ממוקם בים התיכון והוא הרבה יותר קרוב לישראל ממדינות אחרות. הטיסות מופעלות בדרך כלל במגוון מטוסים שונים, כולל בואינג 737-800, איירבוס A320 ואמבראר 190.

עלות כרטיסי הטיסה בטיסות מישראל לקורסיקה משתנה בהתאם לחברת התעופה ולעונת השנה בה אתם מזמינים את הטיסה שלכם. בדרך כלל, טיסות בעונת השיא (קיץ) יקרות יותר מטיסות מחוץ לעונה (חורף). בנוסף, עלות כרטיסי הטיסה יכולה להיות מושפעת מסוג המטוס שבו נעשה שימוש, מספר העצירות וחברת התעופה.

הזמן הטוב ביותר בשנה לנסוע קורסיקה מישראל הוא במהלך חודשי הקיץ. מזג האוויר חם ונעים, מה שהופך אותו לזמן המושלם לחקור את החופים היפים של האי, הנוף המדהים והתרבות הייחודית. בנוסף, במהלך חודשי הקיץ, יש יותר אפשרויות טיסה זמינות, כך שבדרך כלל תוכלו למצוא טיסה שמתאימה לתקציב וללוח הזמנים שלכם.

לסיכום, הטיסה לקורסיקה מישראל היא טיסה קצרה יחסית של ארבע וחצי שעות. ישנן מספר חברות תעופה המציעות טיסות ישירות מנמל התעופה בן גוריון בתל אביב לשדה התעופה פיגארי ליד העיר אז’אקסיו בקורסיקה. עלות כרטיסי הטיסה משתנה בהתאם לחברת התעופה ולעונת השנה שבה אתם מזמינים את הטיסה שלכם. הזמן הטוב ביותר בשנה לנסוע קורסיקה מישראל הוא בחודשי הקיץ, כאשר מזג האוויר חם ונעים. לכן, אם אתם מחפשים טיול לקורסיקה מישראל, תכננו את הטיסה שלכם לחודשי הקיץ ותיהנו מכל מה שיש לאי להציע.

כתיבת תגובה