You are currently viewing כמה זמן טיסה לזקינתוס יוון? איפה נוחתים ואיפה ישנים?

כמה זמן טיסה לזקינתוס יוון? איפה נוחתים ואיפה ישנים?

כמה זמן טיסה לזקינתוס?

כשמדובר בתכנון טיסה לזקינתוס, אחד הגורמים הראשונים שיש לקחת בחשבון הוא כמה זמן טיסה לזקינתוס יוון. הטיסה מתל אביב לזקינתוס נמשכת בממוצע כשלוש שעות, כאשר מדובר בטיסה ישירה. מרחק האוויר בין תל אביב לזקינתוס עומד על כ-1,200 קילומטרים, מה שמאפשר טיסה יחסית קצרה ונוחה.

ישנם מספר גורמים המשפיעים על משך הטיסה. טיסות ישירות, המופעלות על ידי חברות תעופה כמו אל על וישראייר, הן האפשרות המהירה והנוחה ביותר, כאמור כשלוש שעות. עם זאת, ישנן גם אפשרויות טיסה עם עצירות ביניים, שעלולות להאריך את זמן הנסיעה הכולל. לדוגמה, טיסות עם עצירה באתונה, המופעלות על ידי חברות תעופה שונות, יכולות להימשך בין חמש לשמונה שעות, תלוי במשך ההמתנה בשדה התעופה.

בעת תכנון הטיסה, חשוב לקחת בחשבון גם את זמני ההגעה לשדה התעופה וזמני ההמתנה. מומלץ להגיע לשדה התעופה לפחות שלוש שעות לפני הטיסה, במיוחד בעונות התיירות העמוסות. בנוסף, יש לזכור את זמני הבדיקות הביטחוניות והצ’ק-אין, שיכולים להוסיף זמן נוסף לתהליך.

בסופו של דבר, כמה זמן טיסה לזקינתוס יוון תלוי בגורמים שונים, כולל סוג הטיסה והחברה המפעילה. אם אתם מחפשים את הדרך המהירה ביותר להגיע לזקינתוס, טיסה ישירה היא הבחירה המומלצת. עם זאת, אם אתם מעדיפים גמישות במחירים וזמני הטיסה, ייתכן שטיסה עם עצירות ביניים תתאים לכם יותר.

man in blue shorts jumping on water during daytime
טיפוס וקפיצה מצוקים בזקינטוס

איפה נוחתים בזקינתוס?

נמל התעופה הבינלאומי דיאוניסיוס סולומוס בזקינתוס הוא השער המרכזי לאי היפהפה הזה. נמל התעופה ממוקם במרחק של כ-4 קילומטרים מדרום לעיר זקינתוס, מה שהופך אותו לנגיש ונוח עבור הנוסעים. בקרבת הנמל תמצאו מגוון אטרקציות מרכזיות, כולל החופים המפורסמים של האי, המסעדות המקומיות, והאתרים ההיסטוריים.

נמל התעופה מספק מגוון שירותים לנוחות הנוסעים. במתחם הנמל קיימות חנויות דיוטי פרי, מסעדות, ובתי קפה המציעים אוכל ומשקאות מקומיים ובינלאומיים. תחבורה ציבורית זמינה בנמל, הכוללת אוטובוסים ומוניות שמחברות את הנמל עם יעדים מרכזיים ברחבי האי. לנוסעים המעדיפים עצמאות וניידות, קיימות גם אפשרויות להשכרת רכב ישירות מהנמל, מה שמקנה להם גמישות רבה יותר בטיוליהם.

בטיחות הנוסעים היא בעדיפות ראשונה בנמל התעופה. כל הנוסעים נדרשים לעבור בידוק ביטחוני מקיף לפני העלייה למטוס. תהליך הבידוק כולל סריקות ביטחוניות קפדניות, בדיקות מזוודות ובדיקה של מסמכי הנסיעה. בנמל מועסקים אנשי ביטחון מקצועיים המבטיחים את שלומם וביטחונם של הנוסעים.

השאלות לגבי כמה זמן טיסה לזקינתוס יוון הן נפוצות בקרב המטיילים. באופן כללי, זמן הטיסה מישראל לזקינתוס נע סביב שלוש שעות, תלוי בתנאי מזג האוויר ובמסלול הטיסה. חשוב לבדוק את לוח הטיסות ולהיות מעודכנים בשינויים אפשריים בלוח הזמנים.

איפה ישנים בזקינתוס?

זקינתוס, המוכרת גם כזנטה, מציעה מגוון רחב ומגוון של אפשרויות לינה המתאימות לכל סוגי המטיילים ולכל תקציב. האי מפורסם בחופיו המרהיבים ובנופיו היפייפיים, ולכן לא חסרות אפשרויות לינה שממוקמות במיקומים נהדרים. בין אם אתם מחפשים מלונות יוקרה, בתי הארחה פשוטים, דירות נופש או קמפינג, בזקינתוס תמצאו הכל.

מלונות היוקרה בזקינתוס מציעים חוויית אירוח ברמה הגבוהה ביותר, עם שירותים מפנקים ונופים מרהיבים. לדוגמה, מלון Lesante Blu Exclusive Beach Resort נחשב לאחד מהמלונות היוקרתיים ביותר באי ומציע סוויטות מרווחות עם בריכות פרטיות ונוף לים. לחובבי היוקרה והנוחות, מלונות אלו יספקו חוויה בלתי נשכחת.

למטיילים עם תקציב נמוך יותר, בתי הארחה ודירות נופש הם אופציה מצוינת. בתי הארחה כמו Pension Porto Tsi Ostrias מציעים חדרים נעימים במחירים נוחים במיוחד. דירות נופש רבות מציעות גם הן פתרון לינה משתלם, עם אפשרות לבישול עצמי, מה שמאפשר גמישות רבה יותר בטיול.

חובבי הטבע וההרפתקאות ימצאו בזקינתוס מספר אתרי קמפינג המספקים חוויית לינה ייחודית. קמפינג Zante Camping הוא אחד האתרים הפופולרים באי, המציע מתקנים נוחים ומיקום קרוב לחופים ולמסלולי טיול.

כשבוחרים היכן לשהות בזקינתוס, חשוב להתחשב בסוג החופשה שאתם מחפשים. לאלו שמתכננים חופשה משפחתית, אזור העיר זקינטוס או האזורים הצפוניים של האי כמו Tsilivi ו-Alykes הם בחירות מצוינות, עם חופים ידידותיים למשפחות ומגוון פעילויות לילדים. זוגות המחפשים חופשה רומנטית יעדיפו את האזורים השקטים יותר בדרום האי כמו Keri ו-Agios Sostis. צעירים המחפשים חיי לילה פעילים ימצאו את מבוקשם באזור Laganas, המפורסם במועדוניו ובברים הרבים שבו.

לסיכום, זקינתוס מציעה מגוון רחב של אפשרויות לינה המתאימות לכל סוגי החופשות והתקציבים, כך שכל אחד יכול למצוא את המקום המושלם לשהות באי הקסום הזה.

city buildings near body of water during daytime

טיפים והמלצות לטסים לזקינתוס

זקינתוס, אחד מהאיים היפים של יוון, מציע מגוון רחב של אטרקציות, חופים ואירועים מיוחדים. כדי להבטיח חופשה מוצלחת, מומלץ לתכנן את הטיול בקפידה ולהתייחס לכמה פרמטרים חשובים.

עונות השנה המומלצות לטיסה לזקינתוס הן האביב והקיץ, בין החודשים מאי לספטמבר. בתקופה זו, מזג האוויר נעים, והטמפרטורות נעות סביב 25-30 מעלות צלזיוס. כדאי לבדוק מראש כמה זמן טיסה לזקינתוס יוון כדי לתכנן את הטיול בהתאם.

אחת האטרקציות המפורסמות ביותר בזקינתוס היא חוף נבגיו (Navagio Beach), הידוע גם כ”חוף הספינה הטבועה”. חוף זה מציע נוף מרהיב של מים כחולים צלולים וחול לבן. נוסף לכך, מומלץ לבקר במערות הכחולות (Blue Caves) שנמצאות בצפון האי, וליהנות משייט מרהיב במערות טבעיות.

בקשר למסעדות, כדאי לנסות את המסעדות המקומיות המציעות מאכלים יווניים מסורתיים. מסעדות כמו “פרדיסוס” (Paradisos) ו”אלכסנדרוס” (Alexandros) מומלצות במיוחד בשל המנות המצוינות והשירות האדיב.

עלויות המחיה בזקינתוס אינן גבוהות במיוחד, אך כדאי לתכנן תקציב מתאים. המטבע המקומי הוא יורו, וההוצאות העיקריות יהיו על לינה, אוכל ותחבורה. רוב המקומיים מדברים אנגלית, כך שאין צורך לדאוג לגבי השפה.

לסיכום, תכנון חופשה בזקינתוס מחייב התחשבות בעונות המתאימות לטיסה, בדיקת כמה זמן טיסה לזקינתוס יוון, ובחירת אטרקציות ומקומות אוכל מומלצים. כך תוכלו להבטיח חופשה מהנה ומוצלחת באי היווני המדהים הזה.

כתיבת תגובה