You are currently viewing כמה זמן טיסה להוואי? ו20 מלונות מומלצים בהוואי

כמה זמן טיסה להוואי? ו20 מלונות מומלצים בהוואי

זמן הטיסה הכי קצר שמצאתי מישראל להונולולו הוואי הוא 27 וחצי שעות שזה טיסה של יוניטד שטסה לניו יורק יש קונקטשיין של 3 וחצי שעות ואז טיסה של 11 שעות ו35 דקות להונולולו מניו יורק סך הכל 24 שעות באוויר לא בעיה אם אתם נהגי משאית.

המחיר מאוד הפתיע אותי רק 1107 שזה מחיר זול לכל הדעות אבל עדין כנראה בין הטיסות היותר ארוכות שאפשר לעשות מתחרה ראש בראש עם אוסטרליה וניו זילנד.

טיפ קטן עם הקונקטשיין בארצות הברית תנו לפחות 3 שעות זמן על הקרקע שתספיקו לטיסה כי לעבור את ההגירה לוקח זמן.

כמה זמן טיסה להוואי? ו20 מלונות מומלצים בהוואי

הוואי היא יעד תיירותי פופולרי הידוע בחופים היפים שלה, במים הכחולים הצלולים ובנופים הטבעיים המגוונים שלה. המדינה היא ביתם של מלונות מפוארים ויוקרתיים רבים, אתרי נופש ויחידות נופש הנותנים מענה למגוון רחב של תקציבים והעדפות. מלונות אלה מציעים מגוון רחב של שירותים, לרבות בריכות שחייה, מרכזי כושר, ספא, מסעדות וגישה לפעילויות פנאי כגון גולף, טניס וספורט מים.

כשאתם מחפשים מלון בהוואי, זה יכול להיות מועיל לשקול את התקציב, המיקום והמתקנים הרצויים שלכם. כדאי גם לקרוא חוות דעת של אורחים קודמים כדי לקבל תחושה של השירות והאיכות הכללית של המלון. מלונות רבים בהוואי מציעים חבילות ומבצעים מיוחדים, כך ששווה לבדוק מבצעים או הנחות.

אם אתם מחפשים סוג מסוים של חווית מלון או נופש, זה עשוי להיות מועיל לחקור את האזורים השונים של הוואי ומה יש להם להציע. לדוגמה, האי אואהו הוא ביתה של בירת המדינה, הונולולו, והוא ידוע בנוחיות העירונית ובאטרקציות התרבותיות שלו. האי מאווי (Maui) ידוע בחופים החוליים שלו ובפעילויות הפנאי באוויר הפתוח. האי קוואי ידוע ביופיו הטבעי ובהרפתקאותיו בחיק הטבע. האי הוואי, הידוע גם בשם האי הגדול, הוא הגדול מבין איי הוואי וידוע בנופיו הטבעיים המגוונים, כולל הרי געש ויערות גשם.

בסך הכל, הוואי היא יעד יפה ומגוון המציע מגוון רחב של אפשרויות לינה שיתאימו לצרכים ותקציבים שונים. חשוב לעשות את המחקר שלכם ולשקול את ההעדפות שלכם על מנת למצוא את המלון הטוב ביותר לשהותכם במדינה.

כמה זמן טיסה להוואי? ו20 מלונות מומלצים בהוואי

הנה רשימה של 20 המלונות המובילים בהוואי, בהתבסס על גורמים שונים כגון דירוגי אורחים, מיקום ומתקנים:

  1. אתר הנופש פור סיזנס הואללאי (Four Seasons Resort Hualalai) ממוקם בקאופולהו (Ka’upulehu) ההיסטורי: אתר נופש מפואר מול האוקיינוס הממוקם על האי הגדול, וכולל ספא, מסלול גולף ואפשרויות רבות לסעודה.
  2. מלון ריץ-קרלטון, קפלואה ( Ritz-Carlton, Kapalua) : אתר נופש יוקרתי הממוקם באי מאווי (Maui), ומציע ספא, מסלול גולף ואפשרויות רבות לסעודה.
  3. אתר הנופש והספא גראנד הייאט קוואי (Grand Hyatt Kauai Resort & Spa): אתר נופש יוקרתי הממוקם באי קאואיי (Kauai), וכולל ספא, מסלול גולף ואפשרויות רבות לסעודה.
  4. אתר הנופש סנט רג’יס פרינסוויל (St. Regis Princeville Resort): אתר נופש יוקרתי הממוקם באי קאואיי (Kauai), ומציע ספא, מסלול גולף ואפשרויות רבות לסעודה.
  5. מלון ריץ-קרלטון, לגונה ניגואל (The Ritz-Carlton, Laguna Niguel) – אתר נופש יוקרתי הממוקם בלגונה ניגואל, קליפורניה, וכולל ספא, מסלול גולף ומספר אפשרויות לסעודה.
  6. אתר הנופש ווסטין האפונה ביץ’ (Westin Hapuna Beach Resort): אתר נופש על חוף הים הממוקם על האי הגדול, וכולל ספא, מסלול גולף ומספר אפשרויות לסעודה.
  7. The Kahala Hotel & Resort: אתר נופש יוקרתי הממוקם בהונולולו, וכולל ספא, מסלול גולף ומספר אפשרויות לסעודה.
  8. The Royal Hawaiian, a Luxury Collection Resort: אתר נופש יוקרתי הממוקם בחוף וואיקיקי, וכולל ספא, מסלול גולף ואפשרויות רבות לסעודה.
  9. פיירמונט אורכידאה, הוואי: אתר נופש יוקרתי הממוקם על האי הגדול, וכולל ספא, מסלול גולף ומספר אפשרויות לסעודה.
  10. אתר הנופש וואילאה ביץ’ ריזורט – מריוט, מאווי (Wailea Beach Resort – Marriott, Maui) – אתר נופש הממוקם על חוף הים באי מאווי (Maui), וכולל ספא, מסלול גולף ומספר אפשרויות לסעודה.
  11. אתר הנופש פור סיזנס לאנאאי (Four Seasons Resort Lana’i, The Lodge at Koele): אתר נופש יוקרתי הממוקם באי לאנאאי (Lana’i), וכולל ספא, מסלול גולף ומספר אפשרויות לסעודה.
  12. אתר הנופש ווסטין פרינסוויל אושן ריזורט וילאס (Westin Princeville Ocean Resort Villas): אתר נופש הממוקם על חוף הים באי קוואי (Kauai), וכולל ספא, מסלול גולף ואפשרויות רבות לסעודה.
  13. אתר הנופש פיירמונט קיאה לאני (Fairmont Kea Lani, Maui) הוא אתר נופש יוקרתי הממוקם באי מאווי (Maui), וכולל ספא, מסלול גולף ואפשרויות רבות לסעודה.
  14. מלון ריץ-קרלטון, קפלואה ( Ritz-Carlton, Kapalua) : אתר נופש יוקרתי הממוקם באי מאווי (Maui), ומציע ספא, מסלול גולף ואפשרויות רבות לסעודה.
  15. אתר הנופש פור סיזנס הואללאי (Four Seasons Resort Hualalai) ממוקם בקאופולהו (Ka’upulehu) ההיסטורי: אתר נופש מפואר מול האוקיינוס הממוקם על האי הגדול, וכולל ספא, מסלול גולף ואפשרויות רבות לסעודה.
  16. מלון ריץ-קרלטון, קפלואה ( Ritz-Carlton, Kapalua) : אתר נופש יוקרתי הממוקם באי מאווי (Maui), ומציע ספא, מסלול גולף ואפשרויות רבות לסעודה.
  17. אתר הנופש והספא גראנד הייאט קוואי (Grand Hyatt Kauai Resort & Spa): אתר נופש יוקרתי הממוקם באי קוואי, וכולל ספא, מסלול גולף ומספר אפשרויות לסעודה.
  18. פיירמונט אורכידאה, הוואי: אתר נופש יוקרתי הממוקם על האי הגדול, וכולל ספא, מסלול גולף ומספר אפשרויות לסעודה.
  19. מלון ריץ-קרלטון, קפלואה ( Ritz-Carlton, Kapalua) : אתר נופש יוקרתי הממוקם באי מאווי (Maui), ומציע ספא, מסלול גולף ואפשרויות רבות לסעודה.
  20. אתר הנופש פור סיזנס הואללאי (Four Seasons Resort Hualalai) ממוקם בקאופולהו (Ka’upulehu) ההיסטורי: אתר נופש מפואר מול האוקיינוס הממוקם על האי הגדול, וכולל ספא, מסלול גולף ואפשרויות רבות לסעודה.

כמה שעות טיסה מישראל להונולולו???

אנא שימו לב כי רשימה זו נועדה למטרות מידע בלבד ואינה מהווה דירוג או תמיכה במלון מסוים. זה תמיד רעיון טוב לעשות מחקר משלך ולשקול את התקציב וההעדפות שלך בעת בחירת מלון.

כתיבת תגובה