You are currently viewing אוכל בבודפשט מחירים אוכל רחוב ומסעדות בבודפשט

אוכל בבודפשט מחירים אוכל רחוב ומסעדות בבודפשט

אוכל בבודפשט מחירים – מדריך להיצע הקולינרי של העיר

בודפשט היא בירת הונגריה, ויעד תיירותי מרכזי באירופה. עם הארכיטקטורה המפוארת שלה, הפארקים היפים וחיי הלילה התוססים, אין פלא שהיא מכונה לעתים קרובות “פריז של המזרח”. אבל היבט אחד של העיר שלעתים קרובות מתעלמים ממנו הוא ההיצע הקולינרי שלה. ממנות הונגריות מסורתיות ועד מאכלים בינלאומיים אהובים, לבודפשט יש מה להציע לכל חיך ותקציב. במדריך זה נחקור את מגוון המאכלים במחירי בודפשט, מאוכל משובח ועד אוכל רחוב.

a piece of steak sitting on top of a wooden table
הסטייק הזה עלה לי 28 שקלים והיה מעולה

מסעדות בבודפשט

בבודפשט יש מגוון רחב של מסעדות לבחירה, החל ממזללות הונגריות מסורתיות ועד מאכלים בינלאומיים. המחירים ישתנו בהתאם לסוג המסעדה ולאיכות המרכיבים. באופן כללי, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות 10 – 15 יורו עבור ארוחה במסעדה בינונית, בעוד מסעדות יוקרתיות יותר יעלה סביב 20 – 30 יורו לאדם.

אם אתם מחפשים מאכלים הונגריים מסורתיים, לכו ל”צ’ארדה” או ל”ביסטרו”. מסעדות אלה מגישות בדרך כלל מנות דשנות כמו גולאש, פורקולט ועוף פפריקה. המחירים נעים בין 10-15 יורו. לחלופין, תוכלו למצוא מגוון רחב של מאכלים בינלאומיים בבודפשט, לרבות איטלקי, יווני וסיני. המחירים במסעדות אלה נוטים להיות מעט גבוהים יותר, ונעים בין 15-25 יורו לאדם.

a close up of a person holding a hot dog
אין הרבה שוארמיות טובות כמו בארץ בבודפשט רובם מגישים במיני פיתה כמו היוונים אבל במרכז העיר גיליתי מקום מגיש שוארמת עגל מעולה ב17 שקלים!!!

אוכל רחוב בבודפשט

אם אתם מחפשים ארוחה זולה וטעימה, לכו לאחד משווקי אוכל הרחוב של בודפשט. השווקים התוססים האלה פזורים ברחבי העיר ומציעים הכל, מקבב וג’ירוס ועד לאנגוס (lángos – סוג של בצק מטוגן בשמן עמוק). המחירים נעים בין 3-5 יורו לפריט.

אפשרות פופולרית נוספת לאוכל רחוב היא “kürtőskalács”, או עוגת הארובה. את החטיף המתוק הזה מכינים מבצק שמגולגל על ירק, ואז עוטפים אותו סביב גליל עץ ואופים אותו על פחם. לאחר מכן מוסיפים למוצר המוגמר סוכר, קינמון ואגוזי מלך. המחירים נעים בין 2-4 יורו ליחידה.

people walking inside building during daytime
השוק המקורה בבדופשט מתפרס על 2 קומות עם הרבה מקומות קטנים לאכול.

שווקים בבודפשט

אם אתם מחפשים תוצרת טרייה, לכו לאחד השווקים הרבים של בודפשט. שווקים אלה מציעים מגוון פירות, ירקות, בשרים, גבינות ומצרכים אחרים, והכל במחירים נוחים. מחירי התוצרת משתנים בהתאם לעונה, אך בדרך כלל ניתן לצפות לשלם בסביבות 2-4 יורו לקילוגרם.

עבור אלה המעוניינים להצטייד במזכרות, השווקים של בודפשט מציעים גם מגוון של עבודות יד, תכשיטים ופריטים אחרים. המחירים נעים בין 5-20 יורו, בהתאם לסוג הפריט.

מסקנה

לא משנה מה התקציב או ההעדפות הקולינריות שלכם, לבודפשט יש מה להציע לכולם. מאוכל משובח ועד אוכל רחוב, הסצנה הקולינרית המגוונת של העיר בטוח תספק אפילו את החיך האנין ביותר. עם מדריך זה למזון במחירי בודפשט, אתה תהיה בטוח למצוא משהו שיתאים לצרכים שלך. בון אפטיט!

כתיבת תגובה