You are currently viewing קניון דובאי המקום הכי שווה לקניות בדובאי?

קניון דובאי המקום הכי שווה לקניות בדובאי?

נתחיל בתשובה לשאלה כנראה שלא המקום ענקי אמנם יש בו מלא רשתות ומעצבי אופנה שאי אפשר למצוא בארץ, אבל הכל יקר בצורה לא הגיונית שמוריד 90 אחוז מאיתנו. לגבי הרשתות הבגדים הרגילים המחירים קצת יותר גבוהים מבארץ למרות שמבחר הרבה יותר גדול.

קניון דובאי

קניון דובאי

קניון דובאי הוא היעד הגדול בעולם לקניות, בילויים ופנאי, וממוקם לצד הבניין הגבוה בעולם, בורג ‘ח’ליפה. קניון דובאי כולל למעלה מ -1,200 חנויות קמעונאיות, שתי חנויות כלבו גדולות ומאות בתי אוכל ומשקאות, ומשתרע על יותר ממיליון מ”ר – שטח המקביל ל -200 מגרשי כדורגל.
לאוהבי אופנה גבוהה, למעלה מ -70 חנויות חתימה מפנות את תשומת ליבכם, כולל קמעונאים כמו Bloomingdale’s ו- Galeries Lafayette, הראשונים במזרח התיכון. לאופנה עילית, פנו לשדרת האופנה שם תוכלו לחוות את הקולקציות האחרונות של מעצבים ומותגים בעלי שם עולמי כמו ורסאצ’ה, בורברי ועוד.

מפל ענקי בקניון דובאי

מפל ענקי בקניון דובאי

מה לעשות בקניון הגדול ביותר של דובאי?
תוכלו למצוא גם את תכשיטי הזהב המשובחים ביותר בסוק הזהב, כמו גם מבחר של נעלים ממעצבי על במתחם שלם שנועד רק לנעלי נשים. קניון דובאי הוא יעד הבילוי המשפחתי האולטימטיבי עם האקווריום של דובאי וגן החיות התת ימי, משטח הקרח של דובאי בגודל האולימפי, קונספט ‘edutainment’ לילדים קידזניה ומתחם קולנוע מקורה מאסיבי – רק חלק מהדרכים להעסיק את כולם.

האקווריום בקניון דובאי

האקווריום בקניון דובאי

אל תחמיצו את המזרקה המקורה (אחד המקומות המצולמים ביותר בקניון), או את הכפר, הכולל גג נפתח שנפתח בחודשי החורף כדי להציע לקונים חוויה חיצונית. יש גם גישה ישירה לקניון Address Dubai בדירוג חמישה כוכבים, ומבטיחה חווית קנייה חלקה עבור אורחי המלון.

הקניון הגדול בעולם גדל עוד יותר עם פתיחתו של קניון דובאי Zabeel בשנת 2019, הרחבה משמעותית שקיבלה בברכה שורה של חוויות אורח חיים חדשות, אפשרויות לסעודה, אפשרויות קמעונאיות ו -3,000 מקומות חניה חדשים. הרחבה החדשה של זאביל מוסיפה כמעט 15,000 מ”ר של מרחב סגנון חיים, עם מגוון מדהים של אמנות המוצגת – כולם מקושרים באמצעות גשר קישורים ממוזג לחלוטין מקניון דובאי.

כתיבת תגובה