You are currently viewing קנו עד שתיפלו: מדריך לקניונים הטובים ביותר בדובאי 🐱‍💻

קנו עד שתיפלו: מדריך לקניונים הטובים ביותר בדובאי 🐱‍💻

דובאי היא גן עדן לקונים, המתגאה בכמה מהקניונים הראוותניים והמודרניים ביותר בעולם. עם בוטיקים של מעצבים, חנויות יוקרה, שווקים שוקקים ובידור ברמה עולמית, סצנת הקניות בדובאי היא חסרת תקדים.

בין אם אתם מחפשים מזכרת מיוחדת במינה או סתם רוצים להתמכר לקצת טיפול קמעונאי, תמצאו משהו שיתאים לצרכים שלכם באחד מהקניונים הרבים של דובאי. הנה מדריך לקניונים הטובים ביותר בדובאי.

קניון האמירויות

קניון האמירויות הוא אחד הקניונים הפופולריים ביותר בדובאי, וקל לראות מדוע. עם למעלה מחמש מאות חנויות, זהו מרכז הקניות הגדול ביותר באזור. הקניון הוא ביתם של כמה ממותגי המעצבים המפורסמים ביותר בעולם, כמו גוצ’י, לואי ויטון ופראדה. הוא כולל גם מגוון רחב של חנויות רחוב, כולל זארה, H&M וגאפ.

קניון האמירויות הוא גם ביתו של מדרון הסקי המקורה הראשון בעולם, סקי דובאי. המבקרים יכולים ליהנות מיום על המדרונות או לקחת טרמפ במעלה ההר המקורה הגבוה ביותר בעולם. בקניון יש גם מתחם קולנוע, זירת החלקה על הקרח ומסלול באולינג.

קניון דובאי

קניון דובאי הוא מרכז הקניות הגדול ביותר בעיר והקניון הגדול בעולם לפי שטח כולל. עם למעלה מאלף חנויות, זה המקום המושלם למצוא את כל מה שאתה צריך. קניון דובאי כולל כמה ממותגי המעצבים הגדולים בעולם, כמו גם מגוון רחב של חנויות רחוב.

הקניון הוא גם ביתם של האקווריום הגדול בעולם, האקווריום של דובאי וגן החיות התת ימי. המבקרים יכולים לצפות בדגים העצומים שוחים סביב מיכל ה-10 מיליון ליטר או לצלול עם הכרישים. קניון דובאי כולל גם מתחם סרטים ברמה עולמית, פארק מציאות מדומה וזירת החלקה על הקרח.

קניון אבן בטוטה

קניון אבן בטוטה הוא אחד הקניונים הייחודיים ביותר בדובאי. הקניון מחולק לשישה בתי משפט, שכל אחד מהם מייצג חלק אחר של העולם. החצר המצרית מעוטרת בכתב חרטומים ובפסלים פרעוניים, ואילו חצר הודו מעוטרת בתבלינים מסורתיים, בדים וממצאים.

בקניון יש גם מגוון רחב של חנויות, החל ממותגי רחוב גבוהים ועד בוטיקים יוקרתיים. קניון אבן בטוטה מתגאה גם במתחם קולנוע, אזור משחקים אינטראקטיבי ומתחם אוכל.

קניון ואפי

קניון ואפי הוא אחד הקניונים העתיקים ביותר בדובאי. זהו מתחם רחב ידיים הדומה למקדש מצרי עתיק. הקניון הוא ביתם של כמה מהבוטיקים היוקרתיים ביותר בעיר, כמו גם מגוון רחב של חנויות רחוב.

קניון ואפי כולל גם ספא מפואר, קולנוע חדשני ביותר, זירת החלקה מקורה על הקרח ומגוון מסעדות ובתי קפה. הקניון הוא גם ביתו של שוק לילה הומה, שנפתח בכל יום חמישי בערב וכולל מגוון דוכני אוכל ובידור חי.

מרכז העיר דיירה

מרכז העיר דיירה הוא אחד הקניונים הפופולריים ביותר בדובאי. הקניון הוא ביתם של למעלה משלוש מאות חנויות, החל ממותגי רחוב ועד בוטיקים של מעצבים. המלון מתגאה גם במתחם קולנוע ברמה עולמית ובשורה של מסעדות ובתי קפה.

הקניון הוא גם ביתו של Magic Planet, מרכז בידור אינטראקטיבי לכל המשפחה עם משחקי ארקייד, מתקנים וקולנוע תלת מימד. מרכז העיר דיירה מארח גם מספר אירועים לאורך כל השנה, כגון תצוגות אופנה ותערוכות אמנות.

קניון דובאי פסטיבל סיטי

קניון דובאי פסטיבל סיטי הוא אחד הקניונים החדשים ביותר בדובאי. הקניון הוא ביתם של למעלה מארבע מאות חנויות, כולל מותגי רחוב, בוטיקים של מעצבים וחנויות יוקרה. בקניון יש גם מתחם קולנוע ומגוון מסעדות ובתי קפה.

קניון דובאי פסטיבל סיטי (Dubai Festival City Mall) הוא גם ביתו של פסטיבל ביי (Festival Bay), מתחם בידור חיצוני עם מגוון מתקנים, משחקים ואטרקציות. הקניון הוא גם ביתו של מסך האיימקס הגדול בעולם, שרוחבו מעל ארבעים מטרים.

לכן, בין אם אתם מחפשים תוויות מעצבים או סתם רוצים להתפנק בקצת תרפיה קמעונאית, תהיו בטוחים שתמצאו משהו שיתאים לצרכים שלכם באחד מהקניונים הרבים של דובאי. עם אפשרויות הבידור ברמה עולמית של העיר, חנויות מפוארות ושווקים שוקקים, אין ספק שתהיה לכם חוויית קניות שאין כמותה.

כתיבת תגובה