You are currently viewing מלון קמפינסקי דובאי קניון האמירויות

מלון קמפינסקי דובאי קניון האמירויות

מלון קמפינסקי קניון האמירויות (Kempinski Hotel Mall of the Emirates) הוא מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם בדובאי, איחוד האמירויות הערביות. המלון ממוקם בלב רובע אל בארשה (Al Barsha) התוסס, במרחק זריקת אבן בלבד מקניון האמירויות (Mall of the Emirates) הנודע, מסקי דובאי (Ski Dubai) האייקוני ומגן הנס המדהים של דובאי. מלון קמפינסקי מול אוף דה אמירייטס (Kempinski Hotel Mall of the Emirates) מציע מגוון של מתקנים ושירותים מפוארים על מנת להבטיח לאורחים שהייה נוחה ובלתי נשכחת.

המלון כולל בסך הכל 388 חדרים וסוויטות מאובזרים היטב, אשר כולם מציעים נופים מדהימים של קו הרקיע של העיר. תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות חדרים, לרבות חדרי סופיריור, חדרי דלוקס, סוויטות אקזקיוטיב וסוויטות נשיאותיות. כל החדרים מצוידים במתקנים מודרניים ומעוצבים בסגנון עכשווי. תוכלו למצוא גם שירות חדרים 24 שעות ביממה, אינטרנט אלחוטי חינם, מיני בר, אמצעים להכנת קפה/תה, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, כספת וחדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח ללא תשלום.

המלון כולל שתי מסעדות עטורות שבחים, המציעות מאכלים בינלאומיים ואזוריים. תוכלו גם ליהנות ממגוון של משקאות וחטיפים בבר Sky View או על הטרסה החיצונית של המלון. המלון כולל גם בריכה חיצונית גדולה, חדר כושר, ספא ומרכז עסקים.

קמפינסקי דובאי 2

עבור אלה המעוניינים לחקור את האטרקציות הרבות של דובאי, המלון מציע שירות הסעות חינם לקניון דובאי (Dubai Mall), הקניון הגדול בעולם. האורחים יכולים גם לקחת חלק בסיורי ‘דובאי על סף דלתכם’ של המלון, המספקים הצצה לתרבות ולהיסטוריה של העיר.

המלון מספק מגוון שירותים ומתקנים על מנת להבטיח שהייה מהנה ונוחה. המלון מציע שירות קונסיירז’ 24 שעות ביממה, שירותי כביסה, שירות סדרן חניה (ואלט), השכרת רכב והמרת מט”ח. המלון מספק גם שירותי שמרטפות להורים עסוקים, כמו גם מגוון פעילויות לילדים.

מלון קמפינסקי קניון האמירויות הינו מושלם עבור אלה המחפשים שהייה מפוארת ונוחה בדובאי. מיקומו הנוח ומגוון המתקנים והשירותים הופכים אותו לבחירה אידיאלית עבור אנשי עסקים ומטיילים כאחד.

מלון קמפינסקי קניון האמירויות מציע לאורחים מגוון רחב של אפשרויות לינה לבחירה. בין אם אתם מחפשים סוויטה אינטימית או חדר משפחה מרווח, יש משהו שיתאים לכל הצרכים. כל החדרים מצוידים באינטרנט אלחוטי, טלוויזיה בעלת מסך שטוח, מיני בר ומרפסת פרטית. המלון מציע גם מגוון של סוויטות עם אזור מגורים נפרד, כמו גם חדר קלאב עם גישה לטרקלין המועדון האקסקלוסיבי.

קמפינסקי דובאי חדרים

כשמדובר באוכל, מלון קמפינסקי מול אוף דה אמירייטס מציע מגוון רחב של אפשרויות הן לאוכל משובח והן לארוחות מזדמנות. תוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של מסעדות, לרבות מסעדת Emporium עטורת הפרסים, המגישה מגוון מאכלים מרחבי העולם. במלון יש גם מספר ברים, בתי קפה וטרקלינים, המושלמים למשקה לאחר ארוחת הערב או לנשנש מהיר לאכול.

המלון מציע גם מגוון מרשים של מתקני פנאי ובידור. תוכלו לטבול בבריכה החיצונית של המלון או להירגע בספא. המלון כולל גם חדר כושר, עם ציוד חדשני ביותר, ומגוון של עיסויים וטיפולי יופי. עבור אלה המחפשים קצת טיפול קמעונאי, קניון האמירויות נמצא ממש על סף הדלת.

המלון מציע גם מגוון שירותים עסקיים עבור אלה השוהים למטרות הקשורות לעבודה. המלון כולל מספר חדרי ישיבות וכנסים, המצוידים בטכנולוגיה העדכנית ביותר ובציוד אורקולי. חדרי ישיבות ומרכז עסקים זמינים גם כן עבור אורחים המעוניינים לבצע עבודה במהלך שהותם.

מלון קמפינסקי קניון האמירויות הוא הבחירה המושלמת עבור אלה המחפשים שהייה מפוארת ונוחה בדובאי. עם מגוון מרשים של שירותים, מתקנים ומתקנים, המלון מציע את כל מה שאתם צריכים עבור שהייה מרגיעה ומהנה. בין אם אתם מחפשים חופשה רומנטית או חופשה משפחתית, מלון קמפינסקי קניון האמירויות הוא הבחירה האידיאלית.

כתיבת תגובה