You are currently viewing מלון Bulgari [הריזורט של ענקית האופנה בולגרי]

מלון Bulgari [הריזורט של ענקית האופנה בולגרי]

אם אתם מחפשים אתר נופש על חוף דובאי עם מועדון יאכטות משלו, אתר הנופש בולגרי הוא יעד מושלם בשבילכם. אתר הנופש נמצא באי מפרץ ג’ומיירה באזור מפרץ ג’ומיירה שפותח לאחרונה, ליד חוף ג’ומיירה.

אתר הנופש, אחד הבודדים ברחבי העולם מהתכשיט האיטלקי, הוא התגלמות המותרות. ישנם רק 101 חדרים וסוויטות בתוספת 20 וילות, כך שתקבל אווירה פרטית אקסקלוסיבית יותר מאשר בכמה מאתרי הנופש היוקרתיים של דובאי.

החוויה מתחילה בצ’ק אין בחדר, בלי לחכות בתור בלובי. ישנם חדרים, סוויטות ווילות, החל מחדרי מלון מפוארים העולים לווילות דמויי אחוזה. וילות המלון, במיוחד וילות סקייליין, מספקות חווית דירה יוקרתית דמוית מיאמי ביץ ‘בדובאי. בכל החדרים והסוויטות יש חדרי אמבטיה משיש דמויי ספא עם אמבטיות ענק. בווילות יש שירותים כמו בריכות פרטיות וג’קוזי חיצוני.

אתר הנופש כולל תוכנית כושר נרחבת, הכוללת מרכז כושר גדול 24 שעות ביממה ומערכת אימונים בסדנת גימנסיה (שיטת אימון פרטית בלונדון המופיעה בכל נכסי בולגרי). בספא יש בריכה מקורה; יש גם מספר בריכות חיצוניות וחוף פרטי.

לבולגרי יש מועדון יאכטות משלה ומרינה. זה מקום מהנה להסתובב ולחקור את הספינות הגדולות, ויש מסעדה איטלקית ומתקנים אחרים במועדון מועדון היאכטות.

לינה: Bulgari Resort Dubai.

כתיבת תגובה