You are currently viewing מירקל גארדן דובאי [גן הפרחים דובאי]

מירקל גארדן דובאי [גן הפרחים דובאי]

למה לבקר בגנים של דובאי?

גן המריקל של דובאי הוא לא סתם עוד גן בוטני, אלא הוא גם גן הפרחים הטבעי הגדול בעולם. הוא נפתח בחג האהבה בשנת 2013 וכעת יש לאטרקציה המפורסמת הזו בדובאי יותר מ -50 מיליון פרחים ו -250 מיליון צמחים.

Exhibit at Miracle Garden in Dubai, United Arab Emirates

 הגן הבוטני הבין מי מבקרים שלו ובשביל דור הסלפי נשתלו בצורות מעניינות כמו מטוסים או בתים. הגן מציע משהו לראות גם עבור אותם אנשים שבדרך כלל אינם מעוניינים בגנים[מלא תמונות לאינסטגרם].

עונת פתיחה
הגן הבוטני של דובאי פתוח רק בעונת החורף מאוקטובר עד אפריל כמו בקפריסין. במהלך תקופה זו, הטמפרטורה הנעימה של דובאי פשוט מושלמת לטייל בגינה. בעוד שבקיץ הטמפרטורה בדובאי מטפסת גבוה מדי ולכן הביקור בגן יהפוך להיות לא נעים.

הגן פתוח בין השעות 9:00-21:00 בימי חול ומשעה 9:00 עד 23:00 בסופי שבוע. מחיר הכניסה הוא כ- 15 דולר (55 דירהם).

Emirates A380 Miracle Garden Dubai UAE

ביקור הערב שלנו בגן
חבר הסיע אותנו לשם ולכן ההגעה לגן הייתה פשוטה ומהירה. זה היה ערב והטמפרטורה הייתה נעימה 20 צלזיוס כמו קפריסין.

בגן המריקל של דובאי ראינו בתי פרחים רבים. למרות שהיה כבר חשוך, הצבעוניות של המקום לא חמקה מעינינו זה היה כמו לטייל בארץ אגדות.

.
ראינו גם מזרקות רבות מקושטות באלפי פרחים מוקפות באגמים רבים.
למרות שדובאי היא מדינה יבשה וחמה, בגינה יש אגמים קטנים בין התערוכות המשפר את החוויה.
היה קשה להאמין שהגן ממוקם בארץ מדברית כמו איחוד האמירויות
ישנן שלוש דרכים קלות להגיע לגן הנס של דובאי
הדרך הקלה ביותר היא לקחת מונית.
בדובאי נסיעה במונית עולה כ- 0.5 דולר לקילומטר ודמי ההתחלה הם כ- 2 דולר. Uber זמין גם כן.

שיטה קלה נוספת להגיע לגינה היא השכרת רכב. בגן הנס של דובאי שפע של מקומות חניה בחינם. עם זאת, נהיגה בדובאי עשויה להיות מורכבת עבור נהגים לא מנוסים.

האפשרות הזולה ביותר היא להשתמש בתחבורה ציבורית. ראשית עליך לנסוע עם הקו האדום של המטרו בדובאי לתחנת קניון האמירויות. משם אפשר להמשיך לגן הנס של דובאי עם האוטובוס מספר 105 תוך 20 דקות. מכיוון שהגן נראה אחרת בימים ובלילות, מומלץ לבקר בגן פעמיים. אם יש לכם סיכוי אחד בלבד, אנו ממליצים לבחור ערב. הגן רומנטי יותר בשעות החשכה.

Orange windmill and orange Burj Khalifa

שורה תחתונה דובאי מציעה אטרקציות חובה רבות. אל תבלה את כל זמנך בקניונים הגדולים של דובאי, אלא חסוך מעט מהאנרגיה שלך לפעילויות בחיק הטבע. אנו יודעים שכולם רוצים לראות את בורג ‘כליפה ואת המזרקות הרוקדות, אך בנוסף למקומות המפורסמים הללו

כתיבת תגובה