You are currently viewing מדריך לפעילויות האקסטרים הטובות ביותר בדובאי

מדריך לפעילויות האקסטרים הטובות ביותר בדובאי

האם אתה חולה אדרנלין מחפש את הריגוש הגדול הבא שלך? אל תחפשו רחוק יותר מדובאי, עיר היוקרה וההרפתקאות. מצניחה חופשית ועד גלישת חול, בדובאי יש משהו לכל מי שמחפש זריקת אדרנלין. הנה מדריך לכמה מפעילויות ההרפתקאות הטובות ביותר בדובאי.

צניחה חופשית בדובאי

צניחה חופשית היא אחת מפעילויות ההרפתקאות הפופולריות ביותר בדובאי. עם הנוף המדברי המדהים והשמיים הכחולים הצלולים, דובאי היא המקום המושלם לחוות את הריגוש של נפילה חופשית מאלפי מטרים באוויר. ישנן מספר חברות צניחה חופשית בדובאי המציעות חוויות צניחה חופשית, בהן תוכלו לקפוץ עם מדריך מנוסה. תוכלו גם לבחור בחוויית צניחה חופשית סולו, בה תוכלו לקפוץ מגובה של עד 13,000 רגל באוויר.

גלישת חול בדובאי

גלישת חול היא דרך נהדרת לחוות את הריגוש של סנובורד ללא מזג האוויר הקר. בדובאי יש כמה מדיונות החול הטובות בעולם, מה שהופך אותה למקום המושלם לנסות את הפעילות המרגשת הזו. תוכלו לשכור גלשן חול מאחת מחברות הסאנדבורד הרבות בדובאי ולהגיע לדיונות לחוויה בלתי נשכחת.

כדור פורח בדובאי

טיסה בכדור פורח היא דרך נהדרת לחוות את היופי של דובאי מנקודת מבט ייחודית. אתה יכול לקחת טיסה בכדור פורח מעל המדבר ולקבל מבט ממעוף הציפור על הנוף המדהים. ישנן מספר חברות כדורים פורחים בדובאי המציעות רכיבה מעל המדבר, כך שתוכלו לחוות את הריגוש של לרחף באוויר ולקלוט את הנופים עוצרי הנשימה.

מרוצי גמלים בדובאי

מרוצי גמלים הם ספורט פופולרי בדובאי ודרך נהדרת לחוות את הריגוש של המרוץ. אתה יכול לצפות במרוצים במסלול מרוצי הגמלים אל מרמום או אפילו לקחת חלק במרוץ בעצמך. תוכלו לשכור גמל ולהצטרף למרוץ, או סתם לצפות מהצד ולעודד את הגמל האהוב עליכם.

מצנחי רחיפה בדובאי

מצנחי רחיפה הם דרך נהדרת לחוות את הריגוש שבטיסה מבלי לקפוץ ממטוס. תוכלו לצאת לשיט במצנחי רחיפה מעל המפרץ הערבי ולקבל תצפית ממעוף הציפור על קו החוף המדהים. ישנן מספר חברות מצנחי רחיפה בדובאי המציעות רכיבה מעל הים, כך שתוכלו לחוות את הריגוש שבטיסה גבוה בשמיים.

סקי מים בדובאי

סקי מים הוא דרך נהדרת לחוות את הריגוש של המים הפתוחים. תוכלו לשכור אופנוע ים מאחת מחברות אופנועי הים הרבות בדובאי ולהכות את הגלים לחוויה בלתי נשכחת. תוכלו גם לצאת לסיור אופנוע ים בקו החוף של דובאי ולקבל נוף ייחודי של העיר מהים.

קפיצות בנג’י בדובאי

קפיצת בנג’י היא דרך נהדרת לחוות את הריגוש של נפילה חופשית מגובה רב. אתה יכול לקחת קפיצת בנג’י מראש בורג ‘ח’ליפה, הבניין הגבוה בעולם, ולקבל נוף ייחודי של העיר מלמעלה. ישנן מספר חברות קפיצות בנג’י בדובאי המציעות קפיצות מראש בורג ‘ח’ליפה, כך שתוכלו לחוות את הריגוש של צניחה חופשית מפסגת העולם.

קיאקים בדובאי

קיאקים הם דרך נהדרת לחוות את הריגוש של המים הפתוחים. תוכלו לשכור קיאק מאחת מחברות הקיאקים הרבות בדובאי ולהכות את הגלים לחוויה בלתי נשכחת. תוכלו גם לצאת לסיור קיאקים בקו החוף של דובאי ולקבל תצפית ייחודית על העיר מהים.

ספארי במדבר בדובאי

ספארי מדברי הוא דרך נהדרת לחוות את הריגוש של המדבר. תוכלו לצאת לסיור שטח 4×4 במדבר ולקבל תצפית ייחודית על הנוף המדהים. ישנן מספר חברות ספארי מדבריות בדובאי המציעות סיורים במדבר, כך שתוכלו לחוות את הריגוש שבנסיעה בדיונות החול וליהנות מהנופים עוצרי הנשימה.

אלו הן רק חלק מהפעילויות ההרפתקניות הרבות שתוכלו לחוות בדובאי. בין אם אתם מחפשים פרץ אדרנלין או סתם רוצים לחקור את העיר מנקודת מבט ייחודית, בדובאי יש משהו לכל אחד. אז למה אתם מחכים? צאו לשם וחוו את הריגוש של דובאי!

כתיבת תגובה