You are currently viewing כמה זמן טיסה מישראל למרוקו?ו אטרקציות במרוקו✈️

כמה זמן טיסה מישראל למרוקו?ו אטרקציות במרוקו✈️

זמן הטיסה בין תל אביב לקזבלנקה הוא 5 שעות ו55 דקות עם חברת התעופה הלאומית של מרוקו אייר מרוקו, בשיתוף עם אלעל.

המטוס הוא בדרך כלל 737 מקס ויש בו 81 ס”מ לרגלים שלמרות שזה נשמע ממש קצת זה גבוה ממוצע.

הטיסה מתחילה ב550 דולר מבדיקה קצרה שעשיתי ויכולה להגיע ל943 דולר ויותר למחלקת תיירים.

המרחק בין ישראל למרוקו הוא כ 2,050 מיילים (3,300 קילומטרים). זמן הטיסה בין שתי המדינות יהיה תלוי במספר גורמים, כולל סוג המטוס, המסלול שנלקח וכל עצירה בדרך.

כמה זמן טיסה למרקש?

זמן טיסה ישירה בין תל אביב למרקש הוא 6 ו20 דקות וגם ישראייר וגם אלעל טסות ליעד המבוקש במהלך השבוע.

המטוס הוא גם 737 מקס עם 81 ס”מ לרגלים ורוב המטוסים אלו יש WIFI.

המחירים דומים למחירים של קזבלנקה ואני מניח שכלל שתכנס יותר תחרות המחיר לטיסה ישירה ירד. למי שמחפש לטוס בזול אפשר למצוא טיסות זולות עם קונקטשיין ב150-200 דולר אבל יש לקחת בחשבון שמדובר על חברות לאו קוסט, המחיר לא כולל כבודה [בדרך כלל גם לא טרולי] וזמן המתנה ארוך בין טיסות.

מרוקו היא מדינה יפה ועשירה מבחינה תרבותית עם אטרקציות ופעילויות רבות ליהנות מהן. כמה דברים אפשריים לכלול בטיול של 7 ימים למרוקו עשויים להיות:

ביקור בעיר ההומה מרקש, כולל כיכר ג’מעה אל-פנה המפורסמת והמדינה ההיסטורית.

emaa el-Fnaa היא כיכר גדולה ומקום שוק בעיר מרקש, מרוקו. הוא ממוקם בלב העיר העתיקה, או מדינה, והוא מקום מפגש פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. הכיכר מלאה בדוכנים המוכרים מגוון רחב של סחורות, כולל מזכרות, מלאכת יד ואוכל מרוקאי מסורתי. הכיכר ידועה גם בזכות הבדרנים שלה, המבצעים מגוון מופעים כגון קסמי נחשים, מוזיקה ואקרובטיקה.

המדינה של מרקש היא מרכז העיר ההיסטורי של מרקש, והיא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו. זהו אזור שוקק חיים ותוסס המלא ברחובות וסמטאות צרות, שווקים צבעוניים ומבנים מסורתיים. המדינה היא גם ביתם של ציוני דרך היסטוריים רבים ואטרקציות, כגון מסגד קוטוביה (Koutoubia Mosque) והקברים הסאדיים. המבקרים במדינה יכולים לחוות את המראות, הצלילים והריחות של החיים המרוקאיים המסורתיים, ולחקור את הפינות הנסתרות הרבות ואבני החן הנסתרות שלה.

בואו לחקור את העיירה ההררית הציורית שפשאוון (Chefchaouen), הידועה בבניינים המסוידים בכחול וברחובות המתפתלים שלה.

Chefchaouen היא עיירה הררית קטנה בצפון מרוקו, הידועה בבניינים המרשימים שלה המסוידים בכחול וברחובות המקסימים. העיירה, הממוקמת בהרי ריף (Rif Mountains), היא יעד פופולרי לתיירים ומציעה אווירה נינוחה ונינוחה.

אחת האטרקציות המפורסמות ביותר בשפשאוון היא מדינה, מרכז העיר העתיקה. המדינה מלאה ברחובות וסמטאות מתפתלים, שרבים מהם מרופדים בבניינים מסוידים בכחול. אומרים שהצבע הכחול מסמל את הקשר של העיירה לשמיים ולהרים שמסביב. במדינה תוכלו למצוא מגוון רחב של חנויות המוכרות מלאכות יד ומזכרות מרוקאיות מסורתיות, כמו גם בתי קפה ומסעדות בהם תוכלו לטעום את המטבח המקומי.

בנוסף לרחובות ולבניינים היפים שלה, Chefchaouen ידועה גם בפעילויות החוץ שלה. ההרים שמסביב מציעים הזדמנויות לטיולי הליכה, רכיבה על אופניים וקמפינג, ומפל ראס אל-מאה (Ras el-Maa) הסמוך הוא מקום פופולרי לשחייה ולפיקניק. בסך הכל, Chefchaouen הוא יעד מקסים וציורי ששווה ביקור.

יוצאים למסע גמלים במדבר סהרה כדי לראות את דיונות החול המדהימות ואולי מחנה מתחת לכוכבים

ביקור בעיר העתיקה פס, ביתה של מדינת פס אל-באלי, אחד האזורים העירוניים הגדולים בעולם ללא מכוניות.

פס היא עיר היסטורית במרוקו, הידועה במורשת התרבותית העשירה שלה ובארכיטקטורה היפה. זוהי העיר השנייה בגודלה במדינה, והיא יעד פופולרי לתיירים. כמה דברים אפשריים לעשות בפז עשויים לכלול:

בקרו במדינת פס אל-באלי, אחד האזורים העירוניים הגדולים ביותר ללא מכוניות בעולם. המדינה היא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו, והיא מלאה ברחובות צרים ומפותלים, שווקים ומבנים מסורתיים. תוכלו לחקור את המדינה בעצמכם או לצאת לסיור מודרך כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה והתרבות שלה.

בקרו במסגד קאראוין, אחד ממבני הדת העתיקים והחשובים ביותר במרוקו. המסגד אינו פתוח ללא מוסלמים, אך תוכלו להתפעל מהחלק החיצוני היפה שלו וללמוד על ההיסטוריה והמשמעות שלו.

בקרו במוזיאון נג’ארין (Nejjarine Museum of Wood Arts and Crafts), הממוקם בבניין היסטורי מהמאה ה-18 במדינה. המוזיאון מציג עבודות עץ מרוקאיות מסורתיות, כולל רהיטים, כלי נגינה וכלי בית.

השתתף בשיעור בישול כדי ללמוד כיצד להכין מנות מרוקאיות מסורתיות. בתי ספר מקומיים רבים לבישול מציעים שיעורים שבהם תוכלו ללמוד על המרכיבים והטכניקות המשמשים במטבח המרוקאי, ואז לנסות את ידכם בהכנת כמה מנות בעצמכם.

בקרו בחורבות העיר הרומית וולוביליס (Volubilis), הממוקמת ממש מחוץ לפס. החורבות הן אתר מורשת עולמית של אונסק”ו, והן שמורות היטב, עם פסיפסים ומבנים רבים שלמים. תוכלו לצאת לסיור מודרך באתר כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה והמשמעות שלו.

קנו עבודות יד מרוקאיות מסורתיות בשווקים, או בשווקים, של פס. העיר ידועה במוצרי העור, הקרמיקה והטקסטיל שלה, וניתן למצוא מגוון רחב של פריטים בעבודת יד בשווקים. היו מוכנים להתמקח במחיר טוב!

לראות את חורבות העיר הרומית וולוביליס, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו.

נוסעים לעיר אסואירה, הידועה בחופיה היפים ובאווירה הנינוחה שלה.

סיור בריאד מרוקאי מסורתי (סוג של בית עם חצר פנימית) כדי ללמוד על האדריכלות והעיצוב של המדינה.

זכור כי זו רק הצעה, ויש הרבה דברים אפשריים אחרים לעשות ולראות במרוקו בהתאם לאינטרסים שלך. זה רעיון טוב לעשות קצת מחקר ולתכנן את מסלול הטיול שלך לפני הנסיעה שלך כדי להפיק את המרב מהזמן שלך שם.

כתיבת תגובה