You are currently viewing כמה זמן טיסה לסיצליה איטליה? ו5 אטרקציות בסציליה
כמה זמן טיסה לסיצליה

כמה זמן טיסה לסיצליה איטליה? ו5 אטרקציות בסציליה

כמה זמן זה טיסה לקטניה?

כיום אין טיסות סדירות לסיצליה נכון לספטמבר 2022 מה שכן יש טיסות צ’רטר לעיר החוף קטניה בסיצליה זמן הטיסה לסציליה בטיסה ישירה הוא 3 שעות ו10 דקות וזמן טיסה מקטניה לישראל הוא 2 שעות 45 דקות.

טיסה סדירה יש עם קונקטישין ברומא של אל איטליה וזה לוקח בערך 6 שעות.

5 אטרקציות בפלארמו

חמשת הדברים הטובים ביותר לעשות בפאלרמו תוך פחות משתי דקות. אז מספר אחד הוא ביקור בחוף מונדלו. זה רק 30 דקות נסיעה באוטובוס משם וזה חוף כל כך יפה. נסענו בנובמבר, אז אף אחד לא היה על זה, אבל שמעתי שהוא עמוס בדרך כלל במהלך הקיץ. זה מדהים לחלוטין, יש כל כך הרבה חול מקסים והים פשוט כל כך צלול ופשוט אהבתי את כל מה ששם מספר שתיים הוא טיול יום לאגרינטו. אז מפלרמו, אתה יכול לקחת רכבת של שעתיים בבוקר כדי להצטבר וללכת לראות את עמק המקדשים. עכשיו זה היה באמת אחד מרגעי השיא של השנה שלי לראות את עמק המקדשים זה היה פשוט מטורף. הייתי ממליץ להשאיר לפחות יום שלם לטיול הזה וכן להישאר עד השקיעה.

זמן טיסה לסיצליה

זה’ מספר שלוש המדהים עבור חיות המסיבות האלה הוא לחגוג ברחוב לה לקוריאה. אני חושב שככה אתה מבטא את זה אל תגיב. עם זאת, הרחוב הזה בכנות הוא בדיוק כמו סמטה אחורית קטנה ומטופשת במהלך היום, אבל בלילה הוא פשוט מתעורר לחיים. יש כל כך הרבה מסעדות שפשוט פותחות את הצדדים ואז גם כל הברים נפתחים. עננים הם כמו של כולם באוויר הפתוח. בדיוק כמו לרקוד מסביב ופשוט ליהנות – ופשוט אהבתי את זה – את הסביבה והאווירה, אז כל כך הרבה לילה לפני זה לצפות בשקיעה ממרפסת גג אבוקה.

עכשיו זה בעצם כמו מרכז קניות. באמצע פלרמו יש נוף כל כך מקסים. אתה יכול גם לשמוע פעמוני כנסייה כמו מצלצלים ממש ליד, וזה ממש ממש נחמד רק חשבתי שזו פשוט חוויה כל כך מקסימה לראות את השקיעה שם מספר חמש היא לבקר בקתדרלת פאלרמו האייקונית. ברור שזה הולך להיות מספר אחד ברשימת האטרקציות התיירותיות של כולם.

זמן טיסה לסיצליה

זה באמת מרהיב. אני באמת באמת אוהב את החלק החיצוני של זה. לרוע המזל, כשהיינו שם, לא ממש יכולנו להיכנס פנימה כי הוא היה סגור כי לא הלכנו בעונה נמוכה, אבל כן שמעתי שניתן לראות נופים ממרומי הקתדרלה בעונת השיא. אז בהחלט תבדוק את זה. אם אתה יכול בכל מקרה. ת. זה באמת מרהיב. אני באמת באמת אוהב את החלק החיצוני של זה. לרוע המזל, כשהיינו שם, לא ממש יכולנו להיכנס פנימה כי הוא היה סגור כי לא הלכנו בעונה נמוכה, אבל כן שמעתי שניתן לראות נופים ממרומי הקתדרלה בעונת השיא. אז בהחלט תבדוק את זה. אם אתה יכול בכל מקרה.

זמן טיסה לסיצליה

סוג של רשימת אטרקציות תיירותיות. זה באמת מרהיב. אני באמת באמת אוהב את החלק החיצוני של זה. לרוע המזל, כשהיינו שם, לא ממש יכולנו להיכנס פנימה כי הוא היה סגור כי לא הלכנו בעונה נמוכה, אבל כן שמעתי שניתן לראות נופים ממרומי הקתדרלה בעונת השיא.

כתיבת תגובה