You are currently viewing כמה זמן טיסה למדריד ספרד? ו 12 אטרקציות במדריד

כמה זמן טיסה למדריד ספרד? ו 12 אטרקציות במדריד

זמן הטיסה מישראל למדריד בירת ספרד הוא 5 שעות ו20 דקות עד 5 שעות ו50 דקות תלוי במסלול וחברת התעופה.

יש בין טיסה ל5 טיסות למדריד מתל אביב ביום הרבה מהנוסעים ממשיכים משם לדרום אמריקה עם חברת התעופה אירופה או איבריה.

כמה זמן טיסה למדריד ספרד? ו 12אטרקציות במדריד

מדריד היא הבירה והעיר הגדולה ביותר של ספרד, והיא ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בתרבות התוססת ובאטרקציות ברמה עולמית. אלו 12 האטרקציות הפופולריות ביותר במדריד שכדאי לשקול לבקר בהן:

  1. הארמון המלכותי של מדריד:

ארמון מפואר זה הוא המעון הרשמי של משפחת המלוכה הספרדית, והוא אחד הארמונות הגדולים באירופה. הארמון כולל למעלה מ-2,000 חדרים, לרבות השריון המלכותי המפואר ואולם המראות המרשים.

הארמון המלכותי של מדריד הוא מעונו הרשמי של מלך ספרד. ממוקם בחלק המערבי של מרכז מדריד, זהו אחד הארמונות המלכותיים הגדולים באירופה, עם שטח כולל של 135,000 מטרים רבועים.

הארמון נבנה במאה ה -18, ושימש בתחילה את המלכים הספרדים כבית מגורים ומקום לקיום חצר. במהלך השנים הוא עבר מספר שיפוצים והרחבות, וכיום הוא משמש למגוון מטרות, כולל טקסים ממלכתיים, קבלות פנים רשמיות ותערוכות.

הארמון הוא דוגמה מרשימה לאדריכלות הבארוק הספרדית, עם חזיתו המעוטרת, גרמי המדרגות המפוארים וחללי הפנים המפוארים. חלקו החיצוני של הארמון מאופיין בצורתו המלבנית הגדולה, עם שלוש חזיתות ראשיות הפונות לשלושת הרחובות הראשיים של העיר. החזית המרכזית מעוטרת בפסלים, מזרקות וסדרה של חלונות מקושתים, ואילו שתי החזיתות הצדדיות כוללות גרמי מדרגות מפוארים המובילים לכניסה הראשית של הארמון.

בפנים, הארמון מחולק למספר אזורים שונים, כולל מעונו הרשמי של המלך, הקפלה המלכותית וחדרי הקבלה. פנים הארמון מרשים לא פחות מהחוץ, עם תקרות גבוהות, עיטורים מקושטים ורצפות שיש. כמה משיאי פנים הארמון כוללים את הספרייה המלכותית, המכילה למעלה מ-40,000 ספרים, ואת ה-Royal Armoury, המציג אוסף של כלי נשק ושריון.

למרות הפאר שלו, הארמון המלכותי של מדריד אינו פתוח לציבור כבית מגורים. במקום זאת, הוא פתוח למבקרים בימים מסוימים של השנה, שיכולים לקחת סיורים מודרכים באזורים הציבוריים של הארמון. במהלך סיורים אלה, המבקרים יכולים לראות כמה מהחדרים המרשימים ביותר של הארמון, כגון חדר הכס, הקפלה המלכותית וחדר גספריני.

כמה זמן טיסה למדריד ספרד? ו 12 אטרקציות במדריד

בנוסף לחשיבותו ההיסטורית והאדריכלית, הארמון המלכותי של מדריד מחזיק גם במקום משמעותי בתרבות ובמסורת הספרדית. זה זמן רב היה סמל לכוח ולהוד של המלוכה הספרדית, וממשיך למלא תפקיד חשוב בזהותה הלאומית של המדינה.

  1. מוזיאון הפראדו:

מוזיאון פראדו הוא אחד ממוזיאוני האמנות החשובים בעולם, והוא ביתו של אוסף מרשים של אמנות ספרדית ואירופאית. אוסף המוזיאון כולל יצירות של אמנים מפורסמים כמו ולאסקז, גויה ואל גרקו.

מוזיאון פראדו (בספרדית: Prado Museum) הוא מוזיאון לאמנות הממוקם במדריד, ספרד. זהו אחד ממוזיאוני האמנות החשובים בעולם, והוא ביתו של אוסף עצום של יצירות של כמה מהאמנים הגדולים בהיסטוריה.

המוזיאון נוסד בשנת 1819, ונועד בתחילה לאכלס את אוסף הציורים המלכותי. עם השנים, האוסף גדל וכולל יצירות של רבים מהאמנים הגדולים בהיסטוריה, כולל ולאסקז, גויה ואל גרקו. כיום כולל אוסף המוזיאון למעלה מ-8,000 ציורים, 1,000 פסלים ו-4,800 הדפסים.

מוזיאון פראדו שוכן בבניין גדול וניאו-קלאסי שתוכנן על ידי האדריכל חואן דה וילנואבה. אוסף המוזיאון מחולק למספר חלקים שונים, שכל אחד מהם מוקדש לתקופה מסוימת או לסגנון אמנות מסוים. כמה משיאי אוסף המוזיאון כוללים יצירות של דייגו ולאסקז, כגון ציורו המפורסם “לאס מנינאס”, ו”השלישי במאי 1808″ של פרנסיסקו גויה.

בנוסף לאוסף הציורים המרשים שלו, מוזיאון פראדו מכיל גם מספר צורות אמנות אחרות, כולל פסלים, הדפסים ורישומים. במוזיאון פועלות גם מספר תערוכות מתחלפות, המציגות את עבודותיהם של אמנים עכשוויים או מדגישות היבטים ספציפיים באוסף המוזיאון.

מוזיאון פראדו הוא אחת האטרקציות התיירותיות הפופולריות ביותר במדריד, ומושך אליו מיליוני מבקרים מדי שנה. הוא פתוח לציבור בכל ימות השבוע, למעט חגים מסוימים. המבקרים יכולים לצאת לסיורים מודרכים במוזיאון, או לחקור את האוסף בעצמם.

  1. מוזיאון ריינה סופיה:

מוזיאון ריינה סופיה הוא מוזיאון אמנות חשוב נוסף במדריד, והוא ידוע באוסף האמנות המודרנית והעכשווית שלו. יצירתו המפורסמת ביותר של המוזיאון היא “גרניקה” של פבלו פיקאסו, ציור גדול ועוצמתי המתאר את זוועות המלחמה.

  1. מוזיאון תיסן-בורנמיסה:

מוזיאון תיסן-בורנמיסה הוא מוזיאון פרטי לאמנות הכולל אוסף מגוון של ציורים, פסלים ויצירות אמנות אחרות מהמאות ה-13 עד ה-20. אוסף המוזיאון כולל יצירות של אמנים כמו רמברנדט, ואן גוך ומונה.

  1. פלאזה מאיור:

פלאזה מאיור היא אחת הכיכרות המפורסמות ביותר במדריד, והיא מקום מפגש פופולרי עבור המקומיים והמבקרים כאחד. הכיכר מוקפת בבניינים יפים והיא ביתם של חנויות, מסעדות וברים רבים.

  1. מרקדו דה סן מיגל:

מרקדו דה סן מיגל הוא שוק אוכל היסטורי הממוקם ליד פלאזה מאיור. השוק הוא מקום נהדר לנסות מגוון רחב של מנות ספרדיות, מטאפאס ופאייה ועד צ’ורוס וסנגריה.

השוק, שנבנה בשנת 1916, שוכן בבניין אלגנטי מברזל וזכוכית, שתוכנן על ידי האדריכל חוסה דה מדרזו (José de Madrazo). השוק ידוע במגוון הרחב של מזון ומשקאות, כולל תוצרת טרייה, בשר, דגים, גבינות ויין.

מרקדו דה סן מיגל הוא יעד פופולרי הן למקומיים והן לתיירים, שבאים לטעום את ההיצע הרב של השוק. בתוך השוק, המבקרים ימצאו מספר דוכנים ודוכנים המוכרים מגוון של מזון ושתייה. אגף התוצרת הטרייה של השוק פופולרי במיוחד, עם דוכנים המציעים מגוון רחב של פירות, ירקות ועשבי תיבול. ישנם גם דוכנים המוכרים בשר, דגים וגבינות, כמו גם ספקים המציעים אוכל מוכן, כגון פאייה, טאפאס ומנות ספרדיות מסורתיות אחרות.

כמה זמן טיסה למדריד ספרד? ו 12אטרקציות במדריד

בנוסף לאפשרויות האוכל והשתייה הרבות שלו, מלון מרקדו דה סן מיגל מציע גם מספר אטרקציות אחרות. בשוק יש מספר ברים ומסעדות, המציעים מגוון רחב של משקאות, כולל יין, בירה וקוקטיילים. יש גם מופעי מוזיקה חיה, הדגמות בישול ואירועים אחרים המתקיימים באופן קבוע בשוק.

מרקדו דה סן מיגל הוא מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד, והוא מקום נהדר לטעום כמה מהאוכל והשתייה הטובים ביותר בספרד. השוק פתוח בכל ימות השבוע, והמבקרים יכולים לרכוש אוכל ושתייה לקחת הביתה, או ליהנות ממנו באחד מהברים והמסעדות הרבים בשוק.

  1. קתדרלת אלמודנה:

קתדרלת אלמודנה היא קתדרלה יפהפייה שנבנתה בסוף המאה ה -19 ותחילת המאה ה -20. הקתדרלה מתאפיינת בתערובת של סגנונות אדריכליים, כולל גותי, רנסנס ובארוק, והיא ידועה בחלונות הויטראז’ המרשימים שלה ובגילופים המורכבים שלה.

  1. מקדש דבוד:

מקדש דבוד הוא מקדש מצרי עתיק שנתרם לספרד על ידי ממשלת מצרים בשנת 1968. המקדש פורק ונבנה מחדש במדריד, וכיום הוא מהווה אטרקציה תיירותית פופולרית.

  1. פארק דל בואן רטירו:

פארק דל בואן רטירו (בספרדית: Parque del Buen Retiro) הוא פארק ציבורי גדול הממוקם בלב מדריד, בירת ספרד. הפארק ידוע בגנים היפים, המזרקות והפסלים שלו, והוא מקום פופולרי בקרב מקומיים ותיירים כאחד.

אבל למרות התפאורה האידילית שלו, הפארק הוא לא תמיד מקום מפלט שליו. למעשה, היא ידועה בתושביה האקסצנטריים, שנעים בין אמני רחוב ומגידי עתידות, למפגינים פוליטיים וחובבי יונים. (כן, קראתם נכון – יש תת-תרבות שלמה של אנשים שפשוט מאוד אוהבים יונים בפארק הזה.)

ואם מתחשק לכם קצת התרגשות, הפארק הוא גם ביתם של מספר אטרקציות אחרות, כמו אגם שייט, תיאטרון חיצוני ואפילו ארמון קריסטל. (לא, לא מהסוג של דיסני – זה עשוי מקריסטל אמיתי!)

זמן טיסה מתל אביב לספרד

אז בין אם אתם מחפשים נווה מדבר שליו בעיר, או סתם מקום לצפות בו ולהאכיל כמה יונים, בפארק דל בואן רטירו יש משהו לכל אחד. רק אל תתפלאו אם תיתקלו בכמה מראות בלתי צפויים במהלך ביקורכם!

  1. פלאזה דה טורוס דה לאס ונטאס:

פלאזה דה טורוס דה לאס ונטאס (בספרדית: Plaza de Toros de las Ventas) היא זירת מלחמת שוורים הממוקמת בשכונת ונטאס במדריד שבספרד. הזירה, שנבנתה בשנת 1929, היא זירת מלחמות השוורים החשובה ביותר בספרד, והיא ידועה בעונת מלחמות השוורים השנתית שלה, הנמשכת ממרץ עד אוקטובר.

פלאזה דה טורוס דה לאס ונטאס היא זירה גדולה ועגולה, עם קיבולת ישיבה של מעל 23,000 איש. הזירה ידועה בארכיטקטורה המעוטרת שלה, המשלבת אלמנטים של אדריכלות מלחמת שוורים ספרדית מסורתית עם עיצוב מודרני. חלקו החיצוני של ההיכל מאופיין בחזיתו האדומה-לבנה, המעוטרת בפסלים ובכתובות.

בתוך הזירה, זירת מלחמות השוורים מוקפת בסדרה של שכבות מושבים, המציעות לצופים מבט על האקשן. בזירה יש גם מספר מתקנים אחרים, כולל מוזיאון, חנות ומספר מסעדות וברים.

מלחמת שוורים היא ענף ספורט שנוי במחלוקת, ופלאזה דה טורוס דה לאס ונטאס היא כבר מזמן סמל לתרבות מלחמות השוורים של ספרד. עם זאת, למרות חשיבותו התרבותית, הספורט מתמודד עם ביקורת ומחאות מצד ארגונים לזכויות בעלי חיים, הטוענים כי הוא אכזרי ולא אנושי. למרות הביקורות הללו, מלחמות שוורים ממשיכות להיות חלק פופולרי וחשוב מהתרבות והמסורת הספרדית.

  1. פוארטה דל סול:

פוארטה דל סול היא אחת הכיכרות העמוסות ביותר במדריד, והיא מקום מפגש פופולרי עבור מקומיים ומבקרים כאחד. הכיכר היא ביתם של פסל הדוב המפורסם ועץ התות, שהוא סמלה של מדריד.

  1. הגראן ויה:

גראן ויה (בספרדית: Gran Vía) הוא כביש ראשי במדריד שבספרד. זהו אחד הרחובות העמוסים והמפורסמים ביותר של העיר, הידוע בפעילות המסחרית השוקקת ובחיי הלילה התוססים שלו.

גראן ויה משתרע לאורך יותר מ-2 ק”מ, מפלאסה דה אספניה (Plaza de España) במזרח ועד פלאזה דה קאלאו (Plaza de Callao) במערב. הרחוב הוא ביתם של מגוון רחב של עסקים, כולל חנויות, מסעדות, ברים ותיאטראות. גראן ויה הוא גם ביתם של מספר מבנים היסטוריים, שרבים מהם הוסבו למלונות או לבנייני משרדים.

זמן טיסה מישראל למדריד ו12 אטרקציות במדריד.

מלון גראן ויה (Gran Vía) ידוע באווירה התוססת שלו, ומהווה יעד פופולרי הן למקומיים והן לתיירים. הרחוב פופולרי במיוחד בלילה, כאשר הברים והמועדונים שלו מתעוררים לחיים. גראן ויה הוא גם ביתם של מספר תיאטראות, המארחים מגוון רחב של מופעים, החל ממחזות זמר והצגות, ועד קונצרטים וסטנד-אפ.

בנוסף לחשיבותו המסחרית והתרבותית, הגראן ויה הוא גם ציר תנועה חשוב במדריד. הרחוב נוסע בכבדות על ידי מכוניות, אוטובוסים וכלי רכב אחרים, והוא נתיב מפתח אל מרכז העיר ומחוצה לה.

בסך הכל, גראן ויה הוא חלק תוסס ותוסס של מדריד, והוא יעד חובה לכל מי שמבקר בעיר.

כתיבת תגובה