You are currently viewing כמה זמן טיסה לליסבון? מדריך מלא למטייל בליסבון

כמה זמן טיסה לליסבון? מדריך מלא למטייל בליסבון

סך הכל מספר השעות של טיסה ישירה מישראל לליסבון זה 6 שעות ו6 שעות ו10 דקות תלוי בחברת התעופה.

יש כיום טיסות יומיות של חברת טאפ הפרוטוגלית ושל חברת אלעל שטסה לשם פעמיים בשבוע כרגע.

המחירים הם מחירים מעולים שהמחיר הכי נמוך שאני מצאתי זה 1287 שקל שזה מחיר טוב ויש הרבה תאריכים לטיסה הישירה הזאת לליסבון.

כמה זמן טיסה לליסבון? מדריך מלא למטייל בליסבון

מתכננים טיול לליסבון ותוהים מה לעשות, לאכול ואיפה ללון? אל תסתכל רחוק יותר, כי אנחנו דואגים לך עם המדריך האולטימטיבי לאטרקציות, המסעדות והמלונות הטובים ביותר בעיר היפה של ליסבון.

ראשית, בואו נדבר על האטרקציות המובילות בליסבון. בין אם אתה חובב היסטוריה או נשר תרבות, יש משהו לכל אחד בעיר התוססת הזו. כמה אטרקציות שחובה לראות כוללות את מנזר ג’רונימוס, מגדל בלם וטירת סאו ז’ורז’ה. לפרספקטיבה אחרת, סעו בחשמלית 28 ההיסטורית דרך הרחובות המתפתלים של המרכז ההיסטורי של ליסבון. וכמובן, שום טיול לליסבון לא יהיה שלם בלי לנסות כמה מהפסטייס דה נאטה (pastéis de nata – טארטות פודינג) המפורסמות במאפיית Pastéis de Belém.

גנים הבוטניים בליסבון

הגן הבוטני ז’ארדים בוטניקו דה אז’ודה (Jardim Botânico da Ajuda) ממוקם בליסבון, פורטוגל. המלון מהווה חלק מאוניברסיטת ליסבון ופתוח לציבור בחינם. הגן הוקם בסוף המאה ה-18 על ידי המלכה מריה הראשונה והוא הגן הבוטני העתיק ביותר בפורטוגל.

הגן הבוטני אג’ודה משתרע על שטח של 4.5 דונם וכולל מגוון צמחים מכל רחבי העולם. הגן מחולק לחלקים שונים, כולל גן יפני, גן קקטוסים, גן עסיסי, גן מרפא וגן סלעים.

בגן יש גם חממה, בה המבקרים יכולים לראות צמחים ופרחים טרופיים. הגן הוא ביתם של מגוון עצים, כגון מגנוליות, ברושים, ערמונים ואלונים, ומגוון שיחים, שיחים ופרחים. יש גם מספר בריכות, נחלים ומזרקות, כמו גם מגוון של ציפורים ויצורים אחרים החיים בגן.

הגן הבוטני Ajuda פתוח לקהל בימים שלישי עד ראשון, בין השעות 09:00-18:00. המבקרים יכולים לצאת לסיורים מודרכים בגן, או לבקר בחממות ובחלקים השונים של הגן. באתר יש בית קפה קטן, המציע חטיפים ומשקאות.

הגן הוא מקום פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד, אשר באים ליהנות מהשלווה והיופי של הגן. זהו גם מקום נהדר ללמוד על צמחים ועל הסביבה. הגן מארח גם מספר אירועים לאורך כל השנה, כגון קונצרטים, תערוכות אמנות וסדנאות.

כמה זמן טיסה לליסבון? מדריך מלא למטייל בליסבון

הגן הבוטני של אג’ודה הוא מקום נהדר לבקר בו עבור כל מי שמתעניין בצמחים, בטבע או פשוט בטיול שליו בסביבה יפה של גן.

רחוב הורוד ליסבון

הרחוב הוורוד (Pink Street) האייקוני של ליסבון ממוקם בלב מרכז העיר ההומה של הבירה הפורטוגזית. הרחוב נקרא באופן רשמי רואה נובה דו קרבאליו (Rua Nova do Carvalho), והוא ממוקם במרכז ההיסטורי של העיר, במרחק של דקות הליכה ספורות בלבד מרובע באישה (Baixa) ההומה ומשכונת באיירו אלטו (Bairro Alto) האופנתית.

רחוב פינק הפך לחלק בלתי נפרד מסצנת חיי הלילה של ליסבון, עם הברים והמועדונים ההומים שלו המושכים מקומיים ומבקרים כאחד. זהו בקלות אחד המקומות הפופולריים ביותר לצאת אליו בעיר, והאווירה התוססת והאווירה הייחודית שלו הופכות אותו למקום שחובה לבקר בו.

הרחוב קיבל את הכינוי הססגוני שלו מהחזית הוורודה התוססת שלו, שתוכננה על ידי האדריכל הפורטוגזי הנודע סיזה ויירה בתחילת שנות ה-2000. הקירות הוורודים הם הרקע המושלם לברים, למסעדות ולמועדונים התוססים של הרחוב, והוא הפך למקום צילום פופולרי עבור המבקרים בליסבון.

בחלק העליון של רחוב פינק, תמצאו את קפה פינק האייקוני, שמגיש משקאות וחטיפים למקומיים ולתיירים כבר למעלה מעשור. הבר ידוע בקוקטיילים הייחודיים שלו, במוזיקה חיה ובאווירה הנינוחה, ומהווה מקום נהדר לבילוי לילי.

בהמשך הרחוב תמצאו מגוון רחב של ברים, מועדונים ומסעדות, החל ממסעדות פורטוגזיות מסורתיות ועד מקומות בילוי היפסטריים. בין אם אתם מחפשים מסיבת ריקודים בשעת לילה מאוחרת, ארוחת ערב רומנטית או סתם משקה מזדמן עם חברים, ב-Pink Street יש משהו לכל אחד.

הרחוב ממוקם ב Rua Nova do Carvalho, 1150-232, ליסבון. ניתן להגיע אליו בקלות באמצעות מטרו, אוטובוס או מכונית, ומיקומו המרכזי הופך אותו למקום אידיאלי לחקור את שאר חיי הלילה של ליסבון. בין אם אתם מחפשים בילוי לילי מהנה או סתם רוצים לחקור את התרבות התוססת של העיר, רחוב פינק הוא המקום המושלם לעשות זאת.

חשמלית 26 ליסבון
חשמלית 28 בליסבון

חשמלית 28 בליסבון

חשמלית 28 היא אחת החשמליות האיקוניות והפופולריות ביותר בליסבון, פורטוגל. זוהי חשמלית צהובה וירוקה המתפתלת ברחובות הצרים של העיר, ומספקת נופים מדהימים של העיר ונהר הטאחו. זה נחשב לאחת הדרכים הטובות ביותר לחקור את ליסבון.

המסלול של חשמלית 28 ארוך למדי, מתחיל במרטים מוניז ומסתיים בקמפו אוריק. המסלול לוקח אתכם דרך כמה מהאזורים היפים וההיסטוריים ביותר של ליסבון. החשמלית עוברת דרך אלפאמה, השכונה העתיקה ביותר בליסבון, ושכונות ציוריות כמו גראסה (Graça) ומדרגואה (Madragoa). לאורך הדרך, תוכלו לראות רבים מציוני הדרך של העיר, כולל טירת סאו ז’ורז’ה, קתדרלת ליסבון והפנתיאון הלאומי.

חשמלית 28 פופולרית מאוד בקרב תיירים, אך היא יכולה להיות צפופה למדי בשעות השיא. מומלץ לנסוע בחשמלית מוקדם בבוקר כדי להימנע מההמונים. החשמלית יכולה להיות די עמוסה במהלך השבוע ובסופי שבוע, ולכן עדיף לתכנן את הטיול בהתאם.

חשמלית 28 היא חוויה שאסור לפספס כאשר בליסבון. זוהי דרך נהדרת להסתובב בעיר, לחקור את השכונות ולקלוט את נופי העיר. יש גם בית קפה על החשמלית המציע חטיפים ומשקאות פורטוגזיים מסורתיים.

חשמלית 28 היא דרך נהדרת להכיר את ליסבון ולחקור את העיר. זהו חלק חשוב מהתרבות והמורשת של ליסבון, וזה בהחלט שווה לחוות.

מגדל בלם ליסבון

כתבתי סיפור קטן שמתאר את המגדל בצורה הכי טובה מקווה שתהנו:(:

פעם, הייתה טירה ליד הים שנקראה מגדל בלם. זה היה מבנה מלכותי, עם מבצר גדול וארבעה צריחים, והוא היה מוקף חפיר. הוא נבנה במאה ה -16 כמבצר כדי להגן על העיר ליסבון מפני כוחות פולשים.

המגדל היה יעד פופולרי לתיירים ולמקומיים כאחד. כולם רצו לראות את הפאר של מגדל בלם, אבל מעטים אי פעם קיבלו את ההזדמנות לחקור את הפנים שלו.

יום אחד, עכבר קטן וחצוף החליט שהוא הולך לצאת לסיור במגדל בלם. הוא פילס את דרכו במעלה הקיר ועשה את דרכו פנימה. כשהוא חקר, הוא נדהם מיופיה של הטירה. הוא התרוצץ בין הצריחים וחקר כל פינה ופינה.

אבל אז הוא שמע קול רועם! זה היה שומר הטירה! הוא צעק “היי אתה! לך מפה! זה לא מגרש משחקים!”

העכבר הקטן היה כל כך מפוחד שהוא ברח הכי מהר שהוא יכול. תוך כדי ריצה הוא מעד ומעד על אבן קטנה. כשהביט למטה, ראה שמדובר במפתח קטנטן. הוא תפס אותה במהירות וברח.

כמה זמן טיסה לליסבון? מדריך מלא למטייל בליסבון

כשהעכבר הגיע הביתה, הוא לא האמין למזלו. הוא מצא את המפתח למגדל בלם! הוא רץ בחזרה לטירה ופתח את הדלת.

בפנים הוא גילה חדר סודי מלא אוצר! הוא מצא את השלל הנסתר של מגדל בלם!

העכבר היה כל כך מאושר שהוא החליט לחגוג על ידי עריכת מסיבה במגדל. הוא הזמין את כל חבריו לבוא והיה להם כדור! הם רקדו, הם שרו, הם אכלו פינוקים טעימים, וכולם נהנו מאוד.

מגדל בלם היה יעד תיירותי פופולרי מאז ועד היום. אנשים מגיעים מכל רחבי העולם כדי לראות את היופי שלה ולחקור את החדרים הסודיים שלה. מי יודע אילו אוצרות חבויים אתה עלול למצוא אם תצא לסיור במגדל בלם?

מנזר ג’רונימוס בליסבון

מנזר חרונימוס (בפורטוגזית: Jerónimos Monastery) הוא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו הממוקם ברובע בלם בליסבון, פורטוגל. מנזר חרונימוס הוא אחד המונומנטים החשובים ביותר של פורטוגל, שנבנה בתחילת המאה ה -16 והוקדש לפולחן ז’רום הקדוש.

הבנייה העיקרית של מנזר ג’רונימוס הוזמנה על ידי המלך מנואל הראשון בשנת 1501 כדי להנציח את מסע הגילוי המוצלח של ואסקו דה גאמה להודו. הוא נבנה בסגנון המכונה מנואלין, סגנון גותי פורטוגזי מקושט המשלב צורות גותיות מסורתיות עם סמליות מורכבת בהשראת עידן התגליות.

המנזר מורכב מאולם תווך מרכזי גדול שלצדו שני מעברים צדדיים ושני קלויסטרים. הכניסה הראשית ממוקמת בצדו הדרומי של הבניין ומעוטרת בפסלים המתארים את סיפור מסעו של ואסקו דה גאמה. הקלויסטרים משני צדי הבניין מעוטרים במגוון גילופי אבן, כולל “עץ ישי” המפורסם, המסמל את שושלת היוחסין של ישוע המשיח.

פנים המנזר מלא בציורים, פסלים ויצירות אמנות אחרות מהמאה ה-16. הקפלה הראשית של המנזר מוקדשת לז’רום הקדוש, הקדוש הפטרון של המטיילים, ומכילה שילוב של מזבח רנסנס ומנייריסט.

מנזר חרונימוס הוא אחת האטרקציות התיירותיות החשובות ביותר בליסבון. הוא פתוח למבקרים בכל ימות השנה ומציע מגוון רחב של סיורים מודרכים ופעילויות אחרות. יש בו גם מוזיאון לאמנות קדושה וספרייה המכילה אוסף עצום של מסמכים היסטוריים הקשורים לעידן התגליות.

מנזר חרונימוס הוא אנדרטה חיה להיסטוריה של יורדי הים של פורטוגל. הארכיטקטורה היפה והמורשת התרבותית העשירה שלה הופכות אותה לאחד מציוני הדרך החשובים והאהובים ביותר במדינה.

מסעדות בליסבון לפי תקציבים

עכשיו בואו נעבור למסעדות הטובות ביותר בליסבון. אם יש לך תקציב, אל תחשוש! יש שפע של אפשרויות טעימות ובמחיר סביר בליסבון. לכו לשוק טיים אאוט (Time Out Market) עבור מגוון רחב של מאכלים, או נסו כמה מנות פורטוגזיות מסורתיות במסעדת A Cervejaria da Trindade. אם אתם מחפשים תקציב בינוני, תוכלו לבקר במאכלי הים ב-O Pescador או בטאפאס ב-Sea Me. ואם מתחשק לכם, פנקו את עצמכם בארוחה עטורת כוכבי מישלן ב-Belcanto או ב-Yeatman.

מלונות בליסבון לפי תקציב

לבסוף, בואו נדון במלונות הטובים ביותר בליסבון. אם אתם מחפשים אפשרות חסכונית, אכסניית ליסבון והוסטל ליסבון לאכסניה הם בחירה מצוינת. אם אתם מחפשים משהו קצת יותר יוקרתי, נסו את ממו אלפאמה (Memmo Alfama) או את מלון וספא אלטיס בלם (Altis Belém Hotel & Spa). ואם אתם באמת רוצים לזלוג, פאלאסיו בלמונטה (Palácio Belmonte) ומלון פור סיזנס ריץ ליסבון (Four Seasons Hotel Ritz Lisbon) הן שתי אפשרויות מפוארות עם נופים עוצרי נשימה של העיר.

אז הנה לכם, האטרקציות, המסעדות והמלונות הטובים ביותר בליסבון לכל תקציב.

כתיבת תגובה