You are currently viewing כמה זמן טיסה לוילנה ליטא? אטרקציות בוילנה

כמה זמן טיסה לוילנה ליטא? אטרקציות בוילנה

שעות הטיסה מישראל לליטא וילנה בטיסה ישירה זה 4 שעות ו35 דקות.

החברה היחידה שטסה לשם היום זה חברת הלאו קוסט וייז אייר שמטיסה לשם מטוסים בין פעמיים לשלוש פעמיים בשבוע.

המטוס הוא בדרך כלל איירבס A320 ויש שם מרחק רגליים של 74 ס”מ.

כמה זמן טיסה לוילנה ליטא? אטרקציות בוילנה

1. טירת טרקאי – ממוקמת על אי באמצע אגם גלווה, טירת טרקאי היא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בליטא. הטירה, שנבנתה במאה ה-14, היא דוגמה מדהימה לארכיטקטורה גותית ורנסנסית.

2. גבעת הצלבים – ממוקמת ממש מחוץ לעיירה שאולאי, גבעת הצלבים היא גבעה מסתורית המכוסה במאות אלפי צלבים בגדלים וצורות שונות. הוא האמין כי היה אתר עלייה לרגל במשך מאות שנים.

3. הרצועה הקורונית- ירק חול זה באורך 98 ק”מ ממוקם על הים הבלטי ומשותף בין ליטא לרוסיה. זהו ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר והלגונה הקורונית, אתר מורשת עולמית של אונסק”ו.

4. העיר העתיקה של וילנה – העיר העתיקה היפה של וילנה היא אתר מורשת עולמית של אונסק”ו והיא מלאה בארכיטקטורה יפה, כנסיות, רחובות מרוצפי אבן ובתי קפה מוזרים.

5. דיג בים הבלטי – ליטא היא מקום נהדר לדיג בים. מי הים הבלטי הם ביתם של מינים רבים ושונים של דגים, אשר ניתן לתפוס במים.

כמה זמן טיסה לוילנה ליטא? אטרקציות בוילנה

  1. פארק גרוטאס – פארק גרוטאס הוא פארק שעשועים באזור הכפרי הליטאי המוקדש לתקופה הסובייטית. הוא כולל פסלי חוצות ופסלים של מנהיגים וסמלים סובייטים, כמו גם מוזיאון תת קרקעי עם תערוכות על החיים בברית המועצות.
  2. דיונת פרנידיס – דיונת פרנידיס היא דיונת חול גדולה הממוקמת על ירק קורוני. זוהי הדיונה הגבוהה ביותר באזור, המגיעה לגובה של כמעט 60 מטרים, ומציעה נוף פנורמי של הנוף שמסביב.
  3. מגדל טירת גדימינאס – מגדל טירת גדימינאס הוא טירה היסטורית בלב וילנה. הוא נבנה במאה ה -14 ומציע נוף עוצר נשימה של העיר מלמעלה.
  4. מוזיאון האוויר הפתוח Rumsiskes – מוזיאון האוויר הפתוח Rumsiskes הוא מוזיאון חוצות גדול המציג את אורח החיים המסורתי בליטא. הוא כולל מבנים משוחזרים אותנטיים ותערוכות המדגימות את ההיסטוריה, התרבות והמסורות העממיות של המדינה.
  5. תיאטרון האופרה והבלט הלאומי של ליטא – תיאטרון האופרה והבלט הלאומי של ליטא הוא מקום יפהפה בלב וילנה שהוא ביתם של כמה מההופעות הטובות ביותר במדינה של אופרה, בלט ומוזיקה קלאסית אחרת. זהו חובה לראות עבור כל מי שמתעניין באמנויות.

כתיבת תגובה