You are currently viewing כמה זמן טיסה לדיסלדורף? המדריך בדיסלדורף אטרקציות ומסעדות

כמה זמן טיסה לדיסלדורף? המדריך בדיסלדורף אטרקציות ומסעדות

זמן טיסה ישירה מישראל לדיסלדורף הוא 4 שעות ו50 דקות עד לא מזמן חברת ריינאייר הפעילה את קו טיסות לדיסלדורף 3 פעמים בשבוע אבל כרגע אף אחד אינו מתפעל אותו ואין טיסות ישירות לדיסלדורף.

כמה זמן טיסה לדיסלדורף מישראל? ואטרקציות בדיסלדורף

דיסלדורף, בירת המדינה הגרמנית נורדריין-וסטפאליה, היא עיר תוססת ומלאת אטרקציות ופעילויות. מקו הרקיע האייקוני של העיר ועד לנהר הריין, יש משהו שכולם יכולים לחקור.

מגדל הריין בדיסלדורף

מגדל הריין הוא ציון דרך ידוע הממוקם בדיסלדורף, גרמניה. הוא מתנשא לגובה של 240.5 מטרים (787 רגל) והוא הבניין הגבוה ביותר בעיר. המגדל נבנה בין השנים 1979-1981 כסמל לרנסנס הכלכלי והתרבותי של העיר ועומד כתזכורת להיסטוריה המודרנית של העיר. עיצובו הייחודי מורכב ממגדל מרכזי המוקף בארבעה מגדלים בגבהים שונים, כולם מחוברים בגשרים.

למרגלות המגדל מרפסת תצפית ציבורית, בה המבקרים יכולים לקבל תצפית פנורמית מדהימה על העיר, הנהר וסביבתו. בימים בהירים במיוחד, המבקרים יכולים אפילו לראות עד הולנד. מרפסת התצפית פתוחה לקהל הרחב בכל ימות השנה ומהווה מקום נהדר לספוג את המראות והצלילים של העיר.

כמה זמן טיסה לדיסלדורף מישראל? ואטרקציות בדיסלדורף

המגדל הוא גם ביתם של מספר אטרקציות, כגון המסעדה המסתובבת, טרקלין סקיי ומופע מולטימדיה. טרקלין Sky ממוקם בראש המגדל והוא המסעדה המסתובבת הגבוהה ביותר בעולם. הוא מציע נופים נהדרים של העיר וסביבתה, כמו גם אוכל ושתייה טעימים. מופע המולטימדיה, בינתיים, הוא מופע אורות מרהיב המתרחש בכל

העיר העתיקה של דיסלדורף, הממוקמת באזור ריינלנד בגרמניה, היא אחת הערים היפות וההיסטוריות ביותר במדינה. היא ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, באטרקציות התרבותיות וברחובות המרוצפים, והיא המקום המושלם לחקור את עברה של העיר. העיר העתיקה מלאה בבניינים מקסימים, רחובות מרוצפים וחנויות קטנות המעניקות לה אופי ייחודי.

העיר העתיקה של דיסלדורף

מרכז העיר העתיקה הוא קוניגסאלה (Königsallee) הנודע, שדרה שלאורכה בניינים עתיקים מפוארים וצמחייה עבותה. זהו אזור הקניות הפופולרי ביותר בעיר והוא ביתם של חנויות מעצבים יוקרתיות ובתי קפה מפוארים. Marktplatz היא כיכר ציבורית גדולה עם מזרקה יפה והיא מקום פופולרי עבור המקומיים והתיירים כאחד להירגע ולראות את העולם עובר.

כמה זמן טיסה לדיסלדורף מישראל? ואטרקציות בדיסלדורף

העיר העתיקה היא ביתו של שלוסטורם (Schlossturm) המפורסם, מגדל מימי הביניים המהווה חלק מציון הדרך המרכזי של העיר. הוא נבנה במאה ה -12 כדי להגן על העיר וכיום הוא סמל לכוחה וחוסנה של דיסלדורף. במהלך היום, המבקרים יכולים לטפס על המגדל וליהנות מנופים מדהימים של העיר.

עבור חובבי אמנות, דיסלדורף היא ביתם של מספר מוזיאונים וגלריות. Kunstsammlung Nordrhein-Westfalen הוא אחד ממוזיאוני האמנות הפופולריים ביותר בעיר, המציג יצירות כמו פיקאסו ומונה. K21 Ständehaus, הממוקם בעיר העתיקה, הוא מוזיאון אמנות פופולרי נוסף, המציג אמנות עכשווית מרחבי העולם.

הגן היפני בדיסלדורף

הגן היפני בדיסלדורף הוא תצוגה מדהימה של התרבות והעיצוב היפניים ממש בלב גרמניה. הגן ממוקם על גדות הריין, במרחק דקות ספורות בלבד ממרכז העיר. הוא נבנה בשנת 1983 ועוצב על ידי מעצבי הגנים היפנים, טקמאסה קיטאנו ויאסואו קיטאיאמה.

כמה זמן טיסה לדיסלדורף מישראל? ואטרקציות בדיסלדורף

הגן היפני כולל חצר יפה בסגנון יפני מסורתי המוקפת באגם ציורי, כמו גם במפלים, נחלים ובריכות. הגן הוא גם ביתם של מגוון רחב של צמחים שונים, כולל עצי דובדבן, במבוק, מייפל ואזליאות. הגן כולל גם בית תה שליו ושער טוריי מסורתי, המשמש ככניסה.

המבקרים בגן יכולים ליהנות מהאטרקציות הרבות והשונות שיש לגן להציע. זה כולל מגוון רחב של פעילויות שונות, כגון גן מדיטציית זן, גן במבוק, ביתן טקס תה וגן סלעים. בגן יש גם מספר פסלים שונים, כולל פסל בודהה גדול, כמו גם מגוון של פנסי אבן ועץ שונים.

הגן היפני הוא מקום נהדר להירגע בו וליהנות מיופיה של התרבות היפנית. זהו יעד תיירותי פופולרי ומקום נהדר לבקר בו

עבור אלה המחפשים חוויה פעילה יותר, דיסלדורף היא ביתם של מספר פארקים ופעילויות חוצות. ריינפארק (Rheinpark) הוא מקום פופולרי להליכה, ריצה ורכיבה על אופניים. הפארק הוא גם ביתו של Rheinpromenade, מקום פופולרי לטייל לאורך הנהר.

העיר היא גם ביתם של מספר קבוצות ספורט, כולל דיסלדורף EG, קבוצת הוקי קרח מקצועית. הקבוצה משחקת בליגה הגרמנית והיא אחת הקבוצות המצליחות בליגה.

זמן הנסיעה באוטו מדיסלדורף לאמסטרדם הוא בין 3 שעות ל4 שעות תלוי במסלול הנסיעה מהירות וזמן היציאה.

10 המסעדות מומלצות בדיסלדורף

היא ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, בתעשיית האופנה ובאטרקציות התרבותיות. העיר מתגאה גם בכמה מהמסעדות הטובות ביותר בגרמניה, המציעות מגוון רחב של מאכלים, מגרמנית מסורתית ועד בינלאומית. להלן 10 המסעדות המובילות בדיסלדורף שעליכם לבקר בהן:

1. Im Schiffchen: ממוקמת בעיר העתיקה של דיסלדורף, Im Schiffchen היא אחת המסעדות העתיקות ביותר בעיר ומשרתת אורחים מאז 1797. המסעדה ידועה במטבח הגרמני המסורתי שלה ובמנת הדגל שלה, Eisbein. המסעדה ידועה גם בהכנסת האורחים החמה והשירות המעולה שלה.

2. Zum Uerige: מבשלת בירה ומסעדה מסורתית זו היא אחד המקומות הפופולריים ביותר בדיסלדורף. המסעדה מגישה מגוון רחב של מנות גרמניות מסורתיות, כגון ריינישר סאוורברטן (Rheinischer Sauerbraten), כמו גם את בירת הדגל שלה. האווירה נעימה ומזמינה, והצוות ידידותי ומסייע.

3. Bierhaus Ench: מסעדה זו ממוקמת בעיר העתיקה של דיסלדורף וידועה במטבח הגרמני המסורתי שלה ובבירה. המסעדה כוללת גם גן בירה גדול ומגישה מגוון רחב של בירות ממבשלות בירה מקומיות ובינלאומיות.

4. Brauerei Schumacher: מבשלת בירה ומסעדה זו היא אחת העתיקות בדיסלדורף ומגישה מגוון רחב של מנות גרמניות מסורתיות. המסעדה כוללת גם גן בירה גדול ומגישה מגוון רחב של בירות ממבשלות בירה מקומיות ובינלאומיות.

5. Königsallee: מסעדה זו ממוקמת בלב דיסלדורף וידועה במטבח המודרני ובשירות המעולה שלה. המסעדה כוללת חללי פנים מודרניים ומסוגננים ומגישה מגוון רחב של מנות מרחבי העולם.

6. Brauerei Uerige: מבשלת בירה ומסעדה מסורתית זו היא אחד המקומות הפופולריים ביותר בדיסלדורף. המסעדה מגישה מגוון רחב של מנות גרמניות מסורתיות, כגון ריינישר סאוורברטן (Rheinischer Sauerbraten), כמו גם את בירת הדגל שלה. האווירה נעימה ומזמינה, והצוות ידידותי ומסייע.

7. Füchschen: מסעדה זו ממוקמת בעיר העתיקה של דיסלדורף וידועה במטבח הגרמני המסורתי שלה ובבירה. המסעדה כוללת גם גן בירה גדול ומגישה מגוון רחב של בירות ממבשלות בירה מקומיות ובינלאומיות.

8. Zum Schlüssel: מסעדה זו ממוקמת בעיר העתיקה של דיסלדורף וידועה במטבח הגרמני המסורתי שלה ובבירה. המסעדה כוללת גם גן בירה גדול ומגישה מגוון רחב של בירות ממבשלות בירה מקומיות ובינלאומיות.

9. Brauhaus Rheinland: מבשלת בירה ומסעדה זו ממוקמת בעיר העתיקה של דיסלדורף וידועה במטבח הגרמני המסורתי שלה ובבירה. המסעדה כוללת גם גן בירה גדול ומגישה מגוון רחב של בירות ממבשלות בירה מקומיות ובינלאומיות.

10. Ratskeller: מסעדה זו ממוקמת בעיר העתיקה של דיסלדורף וידועה במטבח הגרמני המסורתי שלה ובבירה. המסעדה כוללת גם גן בירה גדול ומגישה מגוון רחב של בירות ממבשלות בירה מקומיות ובינלאומיות.

לא משנה איזה סוג של חוויה אתם מחפשים, לדיסלדורף יש מה להציע וזה תמיד בא עם בירה. ממוזיאונים וגלריות ועד פעילויות חוצות, בעיר יש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו.

כתיבת תגובה