You are currently viewing איפה לישון בדובאי סקירת שכונות בדובאי🔍
Four Seasons Dubai

איפה לישון בדובאי סקירת שכונות בדובאי🔍

דובאי היא עיר תוססת ומרגשת, עם הרבה אזורים ושכונות שונות לחקור. מאזור מרכז העיר ההומה ועד לפרברים הנינוחים יותר, יש משהו לכל אחד בדובאי. בין אם אתם מחפשים מקום לינה, משהו לעשות או מקום לאכול, תוכלו למצוא אותו באחת מהשכונות הרבות של דובאי. בדובאי חייפ בערך 3.3 מיליון איש רובם תושבי חוץ ולא אזרחים.

איפה לישון בדובאי סקירת שכונות בדובאי:

מרכז העיר דובאי

מרכז העיר דובאי הוא המרכז המסחרי והקמעונאי ההומה של העיר. כאן תמצאו את הבניין הגבוה בעולם, בורג’ ח’ליפה, כמו גם את קניון דובאי, מרכז הקניות הגדול בעולם. יש גם שפע של מסעדות, ברים ובתי קפה שאפשר לחקור. האזור הוא גם ביתה של מזרקת דובאי האיקונית, שהיא חובה לראות עבור כל מבקר.

מזרקות של דובאי

דיירה

דיירה היא אחת השכונות העתיקות ביותר בדובאי והיא ידועה בשווקים ובשווקים המסורתיים שלה. כאן תמצאו מגוון חנויות שמוכרות כל דבר, מתבלינים ועד זהב. האזור הוא גם ביתם של כמה מהמסעדות הטובות ביותר בעיר, המגישות מאכלים מזרח תיכוניים מסורתיים.

ג’ומיירה

ג’ומיירה היא אחת השכונות הפופולריות ביותר בדובאי והיא ידועה במלונות היוקרה ובאתרי הנופש שלה. כאן תוכלו למצוא כמה מהחופים הטובים ביותר של העיר, כמו גם את מלון בורג’ אל ערב (Burj Al Arab) האייקוני. האזור הוא גם ביתם של פארק המים הפופולרי וויילד ואדי (Wild Wadi), כמו גם של מרינת דובאי, המהווה מקום מצוין לטיול או לארוחת ערב רומנטית.

אל בארשה

Al Barsha הוא אזור מגורים פופולרי בדובאי והוא ידוע בקניונים ובמסעדות שלו. כאן תוכלו למצוא כמה ממרכזי הקניות הטובים ביותר בעיר, כגון קניון האמירויות וקניון דובאי. האזור הוא גם ביתם של מספר מסעדות, המגישות הכל, החל ממטבח מזרח תיכוני מסורתי וכלה במנות בינלאומיות.

דובאי מרינה

דובאי מריוט הרבור

דובאי מרינה הוא אזור פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות, ברים ובתי קפה, כמו גם את מרינה ווק (Marina Walk) האייקונית. האזור הוא גם ביתם של כמה מהחופים הטובים ביותר של העיר, כמו גם מועדון היאכטות דובאי מרינה, המהווה מקום נהדר לערב רומנטי.

ברשה הייטס

ברשה הייטס (Barsha Heights) הוא אזור מגורים פופולרי בדובאי וידוע בגורדי השחקים המודרניים ובדירות היוקרה שלו. כאן תוכלו למצוא כמה מהמסעדות, הברים ובתי הקפה הטובים ביותר בעיר, כמו גם את דובאי מדיה סיטי (Dubai Media City) הפופולרית. האזור הוא גם ביתם של מספר קניונים, כגון קניון דובאי וקניון האמירויות.

ג’ומיירה ביץ’ רזידנס

ג’ומיירה ביץ’ רזידנס הוא אזור פופולרי עבור תיירים ומקומיים כאחד. כאן תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות, ברים ובתי קפה, כמו גם את טיילת חוף ג’ומיירה (Jumeirah Beach Walk) האייקונית. האזור הוא גם ביתם של כמה מהחופים הטובים ביותר של העיר, כמו גם מועדון היאכטות דובאי מרינה, המהווה מקום נהדר לערב רומנטי.

לא משנה באיזה אזור בדובאי תבחרו לחקור, תמצאו שפע של דברים לעשות, לראות, לאכול ולישון. מאזור מרכז העיר ההומה ועד לפרברים הנינוחים יותר, יש משהו לכל אחד בדובאי. בין אם אתם מחפשים מקום לינה, משהו לעשות או מקום לאכול, תוכלו למצוא אותו באחת מהשכונות הרבות של דובאי

כתיבת תגובה