You are currently viewing תחבורה בדובאי: איך להתמצא וכמה עולה?

תחבורה בדובאי: איך להתמצא וכמה עולה?

הדרך הטובה ביותר להתנייד בדובאי היא במונית או במטרו. למרות שהמחירים גבוהים בכל הדובאי, מונית לכאן או לכאן לא תשבור את הבנק. בנוסף, הם מספקים את החופש לנוע בקצב שלך ללא הטרחה של ניווט בתנועה. מערכת המטרו של דובאי מעבירה נוסעים לאזורי עניין מרכזיים, כולל בורג ‘חליפה ושדה התעופה הבינלאומי של דובאי (DXB). שדה התעופה נמצא כ -10 קילומטרים ממרכז העיר דובאי. אתה יכול גם לשכור רכב בשדה התעופה, אבל צריך להיות זהיר: נסיעה לכאן אינה מיועדת לבעלי לב חלש.

מוֹנִית

מוניות הן האמצעי היעיל והזמן ביותר להתנייד בדובאי. תוכלו לזהות בקלות מוניות על פי גופן השזוף והגגות האדומים; המוניות הוורודות מיועדות לנוסעים ומשפחות בלבד (הן מונעות על ידי נשים). כל המוניות נמדדות, עם שיעורים שמתחילים ב 12 דירהם (כ -3.25 דולר) ועולים בכ -2.82 דירהם (סביב 0.75 דולר) לקילומטר. מכיוון שכתובות בדובאי אינן כוללות מספרי בניין, יהיה עליכם לציין את יעדכם על בסיס צומת או מלון או ציון דרך סמוכים. מוניות משרתות גם את שדה התעופה הבינלאומי של דובאי במחיר אחיד של 20 דירהם (בערך 5.50 דולר). אובר פועלת גם בדובאי וגם  הלגונה הכחולה קפריסין.

אוֹטוֹבּוּס

חברת אר טי אי מפעילה יותר מ -100 קווים בדובאי. כמו המטרו, מחיר הנסיעה באוטובוסים תלוי באיזה משבעת האזורים שאתה מתכנן לנסוע בהם. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אזור   כרטיסים ובמרכזי שירות ברחבי העיר ולקנות כרטיסי נסיעה או חופשי חודשי במכונות אוטומטיות. אף על פי שאוטובוסים פועלים לעתים קרובות, תצטרך להביא לעיכוב בתנועה ולעצירות תכופות בזמן הנסיעה שלך.

קו מספר  8 נוטה להיות אחד המסלולים השימושיים ביותר למטיילים מכיוון שהוא עוצר בכמה מהנקודות החמות לתיירים, כולל בורג ‘אל ערב והמרינה של דובאי.

רַכֶּבֶת תַחְתִית

המטרו של דובאי מורכב משני קווים: הקו האדום והקו הירוק. שני הקווים יחד משרתים כמעט 50 תחנות, כולל שדה התעופה. המסלולים מחולקים לאזורים, והמחירים משתנים בהתאם לאיזורים בהם עוברים.

 כרטיס יכול לשלם עבור הנסיעה שלך באמצעות, יש כרטיס שתקף במטרו, אוטובוסים ומעבורות של דובאי. ניתן לרכוש כרטיס Nol בכל תחנות המטרו.

 שעות הפעילות תלויות ביום ובקו, אך בדרך כלל הם מתחילים לפעול בסביבות 5 או 5:30 בבוקר ורצים עד חצות או 1 בבוקר למחרת. עם זאת, בימי שישי חשוב לציין שרכבות המטרו לא מתחילות לפעול עד השעה 10 בבוקר.

סִירָה

סירות היו כלי תחבורה מרכזי מאז ומתמיד תפקיד עיקרי בהובלה בדובאי, וכיום הן משמשות לעתים קרובות גם תושבים מקומיים וגם תיירים הזקוקים לחצות את נחל דובאי. תמורת דירהם אחד (כ -0.27 דולר) לנסיעה, תוכלו לחצות את הנחל דרך אברה, סירת העץ המסורתית שמשדרת את מימי דובאי במשך שנים על גבי שנים. תמצאו סירות בשולי הנחל באזור מרכז העיר. רק דאגו לשאת מזומן, מכיוון שנהגים אינם מקבלים אשראי.

רשות הדרכים והתחבורה מפעילה גם שירות סירות המכונה אוטובוס המים של דובאי. אלה מרווחים והייטקיים יותר מאשר סירות העץ (ומספקים מיזוג אוויר), והם עמדות שירות מחוץ לאזור הברוג’ חליפה. נסיעות בכיוון אחד עולות 2 דירהם (בערך 0.54 דולר), ותוכלו לשלם באמצעות אשראי.

אוטו

השכרת אוטו היא האופציה המועדפת בדובאי בגלל הגודל של דובאי שנפרסת על גבי עשרות קילומטרים מצד לצד לכן השכרת אוטו היא האופציה הזולה ביותר המאפשרת לראות הכי הרבה.

מחיר רכב בדובאי נע החל מ30 דולר לרכב מיני כמו טויטה יאריס ליום למשפחתיות וגיפ’ונים סביב 70-100 דולר ביום.יש 2 סוגי ביטוחים ברוב חברות השכרה ביטוח בייסק הכולל השתתפות עצמית שנעה בין 500-2500 דולר על נזק תלוי ברכב ותלוי בחברה לביטוח מקיף שלא כולל השתתפות עצמית בדרך כלל בעלות של 50 דירהם

כבישי דובאי מטופחים ומסומנים היטב; עם זאת, זה יכול להיות קשה לתמרן את כל הבנייה והתנועה המתמדת. עליכם לזכור גם שמציאת חניה יכולה להיות מטרידה. עם זאת, מכונית תהיה שימושית אם תרצו לצאת מחוץ לעיר דובאי. אתה יכול לשכור רכב בעיר או בשדה התעופה בדובאי. כדי לנסוע לכאן, יהיה עליכם להשיג רישיון נהיגה בינלאומי.

כתיבת תגובה