You are currently viewing שער ברנדנבורג ברלין – היסטוריה, הגעה ומחיר כרטיסים
Photo by Abdel Rahman Abu Baker on Pexels.com

שער ברנדנבורג ברלין – היסטוריה, הגעה ומחיר כרטיסים

שער ברנדנבורג ברלין (Brandenburg Gate) הוקם בשנת 1791 והוא אחד מאתרי התיירות המרכזיים בעיר. במהלך השנים, השער הפך לסמל לא רשמי של העיר ולאטרקציה חובה לכל מבקר בברלין.

שער ברנדנבורג הוא מבנה מרשים, בנוי משני חלקים המופרדים על ידי דרך ראשית מרכזית. החלק העליון מורכב משלושה רוחבים עם עמודים וקורות מעץ אלון, והחלק התחתון מורכב משני רוחבים עם עמודים וקורות מאבן שושן. בגובה של 28 מטרים ורוחב של 65 מטרים, השער מושך אליו מאות אלפי תיירים מכל רחבי העולם.

שער ברנדנבורג היה חלק מהחומה של ברלין, המחולקת את העיר לשניים במהלך המלחמה הקרה. לאחר שחומת ברלין נפלה בשנת 1989, השער הפך לסמל לאיחוד גרמניה ולסמל לסיום המלחמה הקרה. היום, השער משמש כרקע לאירועים חשובים ומרכזיים בעיר כמו חגיגות השנה החדשה וטקסי סיום מרותקים.

הגעה לשער ברנדנבורג

שער ברנדנבורג נמצא במרכז ברלין ונגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית. ניתן להגיע אליו באמצעות רכבת התחתית (U-Bahn) ולרדת בתחנת Brandenburger Tor, או באמצעות רכבת הרכבת (S-Bahn) ולרדת בתחנת Brandenburger Tor. ישנן גם תחנות אוטובוס ותחנות טרמפים בקרבת מקום.

מומלץ להגיע לשער ברנדנבורג ברגל כדי ליהנות מהתצפית המרהיבה על השער והסביבה היפה שלו. מהלך הטיול יכול לכלול גם ביקור באזורים הסמוכים כמו Unter den Linden ופארק טיירגארטן.

מחיר כרטיסים

הכניסה לשער ברנדנבורג היא חינם ופתוחה לציבור בכל שעות היום. אין צורך לרכוש כרטיס כניסה מראש.

אולם, אם ברצונך להיכנס לתוך השער ולבקר במרפסת הצפיפה שבראשו, ישנם סיורים מודרכים עם מדריך שמובילים את המבקרים למרפסת. מחיר הסיורים והזמנת הכרטיסים ניתן למצוא באתר הרשמי של שער ברנדנבורג.

בנוסף, ישנם סיורים מודרכים בשפות שונות שניתן להזמין מראש ולרכוש כרטיסים במחיר נוסף. כדי להתעדכן בזמינות הסיורים ולרכוש כרטיסים, מומלץ לבדוק את האתר הרשמי של שער ברנדנבורג.

כתיבת תגובה