You are currently viewing קניית דירה בדובאי מדריך מלא כולל מיסים בקניית דירה בדובאי

קניית דירה בדובאי מדריך מלא כולל מיסים בקניית דירה בדובאי

אה, דובאי. עיר היוקרה, עיר החלומות, עיר… דירות? כן, שמעתם אותי נכון. רכישת דירה בדובאי היא אחת החוויות המרגשות ביותר שתוכלו לחוות בעיר המסנוורת הזו.

לפני שאכנס לפרטים של קניית דירה בדובאי, הרשו לי קודם לספר לכם קצת על העיר עצמה. דובאי היא עיר מודרנית וקוסמופוליטית הממוקמת באיחוד האמירויות הערביות. היא ידועה בזכות קו הרקיע המדהים שלה, הקניות והאוכל ברמה עולמית שלה, והחופים המפורסמים שלה בעולם. היא ידועה גם באורח החיים המפואר שלה וביוקר המחיה הגבוה שלה.

קניית דירה בדובאי מדריך מלא כולל מיסים בקניית דירה בדובאי

עכשיו, בואו נדבר על רכישת דירה בדובאי. הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא כי מחירי הדירות בדובאי יכול להיות גבוה למדי. בהתאם לאזור ולגודל הדירה, אתה יכול לצפות לשלם בכל מקום בין כמה מאות אלפים לכמה מיליוני דולרים. אבל אל דאגה – אם אתם מחפשים מציאה, יש שפע של דירות במחירים סבירים הזמינות גם בדובאי המחיר יכול להיות נמוך עד חצי מיליון שקל לדירת 2 חדרים בבניין עם בריכה ושומר.

לאחר שהחלטתם על תקציב, הגיע הזמן להתחיל לחפש דירה. למרבה המזל, לדובאי יש מגוון רחב של אפשרויות לבחירה. תוכלו למצוא דירות במגדלי מגורים יוקרתיים, וילות מפוארות ואפילו נכסים על חוף הים. לא משנה מה התקציב שלכם, אין ספק שתמצאו משהו שמתאים לצרכים שלכם.

כשמדובר ברכישת דירה בדובאי, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, עליך להקפיד לבצע את בדיקת הנאותות שלך ולחקור את התחום שאתה מסתכל עליו. זה כולל בדיקת השירותים המקומיים, בטיחות השכונה ואיכות הבניין.

קניית דירה בדובאי מדריך מלא כולל מיסים בקניית דירה בדובאי

לאחר שמצאתם את הדירה המושלמת, הגיע הזמן להציע הצעה. עליכם להקפיד לנהל משא ומתן על מחיר הוגן ולוודא שכל הניירת תקינה. לאחר מכן, אתה מוכן לעבור לגור!

מדריך מפורט כיצד לקנות דירה בדובאי

1. חקרו את שוק הנדל”ן בדובאי: לפני שתתחילו בתהליך רכישת דירה בדובאי, חשוב לעשות את המחקר שלכם. כדאי להכיר את שוק הנדל”ן בדובאי, את סוגי הדירות השונים, את המחירים ואת השכונות השונות.

2. בחרו את המיקום שלכם: לאחר שתעשו את המחקר שלכם, תצטרכו להחליט על מיקום הדירה שלכם. דובאי היא עיר גדולה עם שכונות רבות ושונות, לכן הקפידו לשקול את המיקום בקפידה. קחו בחשבון את הקרבה לעבודה, לבתי ספר, לקניות ולבידור.

3. מצא סוכן נדל”ן: לאחר שבחרת את המיקום, הגיע הזמן למצוא סוכן נדל”ן. סוכן נדל”ן יכול לעזור לך לנווט בתהליך רכישת דירה בדובאי. הם יכולים לספק לכם מידע על סוגי הדירות השונים הזמינים, המחירים והשכונות.

4. קבל משכנתא: על מנת לרכוש דירה בדובאי, תצטרך לקבל משכנתא. ישנם מספר בנקים ומוסדות פיננסיים המציעים משכנתאות בדובאי. חשוב לערוך סקר שוק ולהשוות מחירים ותנאים לפני קבלת החלטה.

5. הציעו הצעה: לאחר שמצאתם את הדירה המושלמת, הגיע הזמן להציע הצעה. סוכן הנדל”ן שלך יכול לעזור לך בתהליך זה. הקפד לכלול את כל המסמכים והמידע הדרושים בהצעה שלך.

6. השלימו את העסקה: לאחר שההצעה שלכם תתקבל, הגיע הזמן לסיים את העסקה. זה כולל חתימה על הניירת הדרושה ותשלום המקדמה. סוכן הנדל”ן שלך יכול לעזור לך בתהליך זה.

7. עוברים דירה: לאחר השלמת כל הניירת, הגיע הזמן לעבור לדירה החדשה שלכם. מזל טוב! אתה עכשיו בעל בית בדובאי.

בעת רכישת דירה בדובאי, הקונה אחראי בדרך כלל למסים הבאים:

1. מס ערך מוסף (מע”מ): 5%

2. עמלת מחלקת הקרקעות של דובאי: 4% מערך הנכס

3. אגרת רישום מקרקעין: 0.25% מערך הנכס

4. דמי העברה: 2% מערך הנכס

בעת מכירת דירה בדובאי תמורת 500,000 דירהם, המוכר אחראי בדרך כלל למסים הבאים:

1. מס רווחי הון: 0%

2. אגרת רישום מקרקעין: 0.25% מערך הנכס

3. דמי העברה: 2% מערך הנכס

קניית דירה בדובאי מדריך מלא כולל מיסים בקניית דירה בדובאי

באילו אתרים תוכלו למצוא דירה למכירה בדובאי

  1. פרופרטי פינדר (https://www.propertyfinder.ae/en/buy/apartments-for-sale-in-dubai)

2. דוביזלה גם אתר שעובד מעולה (https://dubai.dubizzle.com/en/property-for-sale/residential/apartmentflat/)

3. האתר בין החזקים בדובאי (https://www.bayut.com/en/property-for-sale/dubai/apartments/)

4. (https://www.rightmove.co.uk/overseas-property/in-Dubai.html)

5. למודי (https://www.lamudi.ae/dubai/apartments-for-sale/)

6. (https://www.justproperty.com/en/uae/dubai/apartments-for-sale)

דוגמאות עדכניות לדירות בדובאי למכירה

דירה 2 חדרים 83 מטר בפחות מ500 אלף שקל בבניין עם שומר ובריכה בדובאי 20 דקות נסיעה מאיי הדקלים
סטודיו 53 מטר בבור’ חליפה המגדל הגבוה בעולם במחיר מדהים של דירה בקרית גת 1.5 מיליון שקל
דירה 55 מטר 2 חדרים במרינה של דובאי עם מרםסת ונוף לים רק 650 אלף שקל.

קניית דירה בדובאי היא השקעה משתלמת לפי דעתי, אבל היא גם יכולה להיות קצת מסובכת. אבל אל דאגה – עם קצת מחקר, אין ספק שתמצאו את המקום המושלם, מי שצריך עזרה בקניית דירה בדובאי מוזמן לפנות אלי בתגובות או במייל.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. דין
    דין

    אשמח לעזרה בנוגע לחיפוש איזור לקנות דירה בדובאי
    תודה 🙏🏻

כתיבת תגובה