You are currently viewing ספארי מדבר בדובאי טיול ג’פים בדובאי

ספארי מדבר בדובאי טיול ג’פים בדובאי

כולנו ראינו את הטיול טרקטורונים⚒️ שקושמרו עשה בדובאי באמצע הקורונה וגרמה לכולם להוציא את עיניים אז כמה עולה טיול כזה ומה עושים בו?

נתחיל במתי כדאי לעשות טיול כזה וזה בין חודש נובמבר לאפריל שגם באפריל או בנובמבר תלוי כמה חם. הסיבה לזה די פשוטה תעשו את זה ביולי שעה וחצי נסיעה מדובאי אל תוך המדבר הטמפרטורה בקלות מגיעה ל45 מעלות חם!!!! ויש ימים של 50 מעלות לפי דעתי זה לא טמפרטורה שמאפשרת להיות בחוץ ובטח לא במדבר.

יש הרבה חבילות שמשווקים חלקם באים עם בלון פורח או טיול גמלים ארוך, טיול טרקטורנים בדובאי אל תוך המדבר ביום או בלילה וגם עצירה במעיינות ונאות מדבר אבל החבילה הכי מוכרת ש90% מתיירים לוקחים זה האטרקציות הבאות:

  1. טרקטורנים על דיונות של דובאי ג’יפ אוסף אותך מבית מלון לנסיעה לתוך המדבר 45-90 דקות מגיעים למתחם דיונות חול ענקי עם טרקטורונים בדרך כלל צריך להוסיף כסף בשביל לקחת טרקטורון וזה לא כלול במחיר. במתחם יש גם גמלים ציפורים כמו בז ועיט שאפשר להצטלם על היד/כתף ,תחנת דלק וחנות נוחות. הטרקטורנים הם 30/20 דקות תלוי במקום יש כמה סוגים של רכבים טרקטורון יחיד/זוגי ובאגי הדיונות בכל המקומות שהייתי היו מאוד תלולות וצריך להיזהר לעלות עליהם שלא להתהפך במיוחד מי שאין לו ניסיון.
  2. טיול ג’פים במדבר של דובאי אחרי זה הנהג שלכם שהוא בדרך כלל הודי/פקיסטני אבל לא תמיד נתקלתי גם בנהגים אמירתיים נוסע איתכם לתוך המדבר למשפחות בדרך כלל זה נסיעה בדיונות קצת טלטולים שילדים יהנו והרבה נוף עוצר נשימה במזגן. למי שמחפש יותר הרפתקאות יש את סאנד דאשינג שבו הרכב פשוט נוסע במהירות על הדיונות וחלק מזמן אתם פשוט עפים באוויר זה די מטורף והרבה יותר מפחיד מרוב הרכבות הרים שהייתי בהם.
  3. תמונות במדבר של דובאי וגלישת חולות בדובאי בדרך כלל הנהג יתן לך זמן לתמונות בשקיעה וסתם תמונות במדבר לפעמיים הוא מוציא בורד סרפינג ואפשר לגלוש בחול שזה נחמד אבל העלייה מבאסת במיוחד ביום חם לעלות 30-40 מטר דיונה בחול שכל הנעל שלך שוקעת בחול.
  4. רכיבה על גמל נסיעה למתחם אוהלים שם אפשר לרכב על גמל למשך 2-3 דקות בדרך זה כלול במחיר ואם אתה לא בן 12 עדיף לוותר על זה, לא בדיוק מסע גמלים של לורנס איש ערב.
  5. ארוחת ערב במאהל בדואי הארוחת ערב גם כלולה במחיר יש 2-3 מנות שראשונה זה ממולאים עם אורז או סלטים וקציצות עיקרת בדרך כלל שיפודים. הבעיה העיקרית כאן שאם לא החלטתם לשלם על שירות מלצרים עוד 50 שקל וזה מאפשר גם לשבת על כיסא ולא על הרצפה, אז אתם תמצאו אתם עצמכם עומדים בתור של 300-200 אנשים רעבים לבופה שכולם קמים ביחד יש הפרדה בין גברים לנשים בבופה אבל עדין לא נעים.
  6. מופע טוב אני לא הכי נהנה מהמופעים האלה אבל אלה שהייתי היו רובם טובים ומהנים כמובן איך אפשר להיות בדובאי בלי לראות מופע של רקדנית בטן שכמובן לרוב הם מאוקריאנה או ארגנטינה לך תבין. יש עוד מופע שזה ריקוד או מופע אש אני למרבה די נהנתי זה מרגיש מאוד אותנתי ולא צוות בידור. מפה מחזירים אותך חזרה למלון.

זמן: זה לוקח חצי יום 6-8 שעות תלוי בנהג ובעומס באותו יום

מחיר: טוב כאן זה נקודה כואבת אני אדבר כרגע על הטיולים הרגילים והם יכולים להגיע גם ל200-300 דולר במלונות שאותו טיול אתה יכול להזמין ב90 שקל באינטרנט אותם אנשים חלק משלמים 1000 שקל חלק ישלמו 90 שקל גם אני חשבתי שהטיול דרך מלון מיוחד אבל אחרי בירור קצר הבנתי שזה לרוב אותו ספארי מדבר בדובאי מטורף!!! אז כמו שאמרתי לא להזמין במלון, יש הרבה מקומות זולים באינטרנט שעולים בין 90-120 שקל לאדם כולל כל מה שאמרתי למעלה חוץ מטרקטורנים שהם יעלו בין 120-250 שקלים שבחלקם אפשר לעלות זוג. אפשר להוזיל את זה יותר על ידי להגיע לסוכנות התיירות בצורה עצמאית הכי זול שמצאתי היה 65 שקלים. בכל מקרה אין טעם לשלם יותר מ150 שקל לספארי מדבר.

אני באמת שאם אתם באים בחודשים יותר נעימים של השנה זה חייבים לעשות ספארי מדבר בדובאי גם לסוף שבוע שאין הרבה זמן כי זה מכניס עוד נפח לטיול שהוא לא רק בטן גב או לראות גורדי שחקים אלה גם טבע מדבר ונופים המהממים של המדבר.

כתיבת תגובה